Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tinichigerie sfaturi!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cine stie, stie ce mai? Or fi si pe la noi oameni d`astia care sa se priceapa in tabla nu numai in chit?

    Comment


    • #17
      Acest procedeu de prelucrare a tablei da niste rezultate extraordinare, stie cineva macar ceva asemanator si pe la noi?
      1982 Mercedes w123 240D
      1992 Mercedes w124 200D

      Comment


      • #18
        Pneule astept cu interes si alte lectii. Vino cu detalii daca te-ai apucat de lucru. Eu am totusi o nelamurire? Interiorul lucrarii cum se lucreaza, caci inteleg ca ar trebui acelasi tratament aplicat si pe verso, altfel ar ataca rugina, nu?
        http://www.caesaralexandru.wordpress.com

        Comment


        • #19
          Avem si solutii pt. termen lung: http://www.bergbanat.ro/pages/zincare_termica.html
          http://www.caesaralexandru.wordpress.com

          Comment


          • #20
            Originally posted by Demiurgos View Post
            Din pacate nu se poate aplica la caroserii auto... eu am intrebat mai multe firme si nimeni nu mi-a garantat ca iese ok caroseria din baia de zinc, toata lumea mi-a spus acelasi lucru: exista un mare risc de deformare din cauza temperaturii inalte.

            Comment


            • #21
              Va salut,

              Cine ma ajuta si pe mine cu niste sfaturi ... ?

              Am o oglinda care va primi ceva reparatii la capac/pastic ... acel capac va trebui revopsit pe o "buza" ... el este vopsit acum, cum trebuie sa pregatesc acea suprafata care trebuie vopsita?

              Atasez o poza, in care am desenat in paint, cu rosu, hasurat, suprafata care vreau sa o vopsesc, aceeasi culoare, aceeasi nuanta ... la fel si in partea de sus a capacului.

              Cum ar trebui sa pregatesc capacul?
              Attached Files
              2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

              Comment


              • #22
                Pentru pregătire vopsit (amintiri din ce am văzut la vopsitor):
                • Curățat bine cu apă / sau ceva degresant
                • Frecat cu hârtie abrazivă bine tot. Trebuie să se ia lacul și vopseaua veche, pentru a prinde bine cea nouă. ÃŽncepi cu ceva granulație mai mică (mai abrazivă) și termini cu granulație mare (hârtie abrazivă foarte fină).
                • Speli încă odată cu apă (să se ducă praful) și în timp se speli mai poți da cu hârtia abrazivă fină udă pe unde mai e nevoie
                • După toate, poți să sufli cu aer (compresor) să se usuce repede

                Apoi urmează să aplici vopseaua:
                • prima oară ceva strat care prinde mai bine, și peste care se dă cu vopsea (nu știu cum se numește
                • vopsea, vreo 2 straturi (cu pauză să se usuce)
                • lac, vreo 2 straturi

                Cel mai bine îl lași pe vopsitor să se ocupe de astea. E posibil ca eu să fi uitat ceva pași (cum am zis și mai sus, astea doar ce-mi amintesc eu).

                Eu recomand să o vopsești toată dacă poți. 100ml de vopsea pe bază de ulei cu tot cu întăritor rapid și lac costă vreo 35 - 40 lei (după cod de culoare să fie în nuanța ta). Eu cu 100ml mi-am vopsit un sfert de spoiler și mi-a mai și rămas. Ai nevoie doar de un pistol să aplici.
                ...

                Comment


                • #23
                  Merci din nou Luxian!

                  O sa cumpar vopseaua dupa cod : 744.

                  Dar as vrea sa o pregatesc eu calumea inainte ... ai idee ce smirghel si ce granulatie trebuie? (de apa, 500/800, etc.)
                  2004 W211 E 220 CDI Avantgarde

                  Comment


                  • #24
                    Dupa cum vad din poza, sau mai bine zis dupa cum nu prea reusesc sa disting este un capac de plastic de oglinda corect ?
                    In acest caz se fac urmatoarele operatiuni:
                    - daca sunt elemente care nu se pot demonta de pe piesa ce urmeaza a fi vopsita se acopera cu banda de hartie pentru a nu fi zgariate la matuire
                    - nu se matuieste pana sa iasa jos complet vopseaua originala deoarece noua vopsea poate crapa de pe plastic, original este aplicat un plastofix inainte de a se sufla vopseaua
                    - nu se matuieste pe uscat, ci pe ud cu smirghel de granulatie fina, daca piesa nu prezinta zgarieturi adanci ci doar trebuie matuita , granulatia 600 este ok pentru prima faza apoi se finalizeaza cu 1000 , smirghel de apa.
                    - dupa matuire se usuca piesa si se verifica sa nu ramana portiune nematuita corect, daca e lucios nu e matuit corect, trebuie sa devina mata.
                    - inainte de suflare piesa se sterge cu diluant , NU diluant nitro ca ataca, ci cu un diluat mai usor, si atentie sa nu cumva sa ramana pete de grasime pe suprafata
                    - locul de vopsire trebuie pregatit corespunzator, in cazul tau prinsa sa stea in aer pe ceva ar fi excelent ca sa poata fi suflata din toate directiile uniform
                    - spatiul ales sa fie curat, fara praf, fara intemperii , etc.
                    - inainte de a sufla verificati si reglati pistolul de vopsit pe o bucata de tabla neimportanta
                    - daca e metalizata suflati din kitul de vopsea oferit de shop in ordinea recomandata si respectand timpul de uscare pt fiecare strat , difera de la o vopsea la alta
                    - de asemenea inainte de a pune in pistol se amesteca, se filtreaza si se testeaza pe ceva
                    - dupa aplicarea stratului de vopsea se aplica straturi de lac, 2 sunt suficiente la 10 minute interval.
                    -daca cumva lacul a curs, nu stergeti cu nimic, se va corecta dupa uscare la polish.
                    -atentie mare la respectarea proportiei de intaritor , recomand intaritor rapid

                    -----------
                    Parerea mea persoanala , daca nu ati mai facut cereti ajutorul unui vopsitor. Altfel riscati sa stricati materiale scumpe si sa nu iasa perfect. Dar mai e si aspectul ca prin incercare invata omu.... asa ca succes.

                    ps:
                    - nu uitati sa luati o sticla diluant si pt curatat pistolul de vopsit .
                    - mare atentie sa nu cumva sa ramana stropi de apa pe piesa pe undeva, aerul ii va arunca pe vopsea si totul va fi compromis.
                    - nu mariti doza de intaritor, face lacul sa fie casant , e acceptabil putin dar nu mult.

                    Inca ceva, atentie sa nu faceti scurgeri de vopsea, ele apar daca se incarca prea mult. Vopseaua daca este aceeasi culoare nu este necesar sa se aplice gros. Daca se schimba culoarea radical, adica piesa alba sa fie facuta albastra de exemplu, se foloseste o baza , in fine la oglinda aia nu e cazul sa deviem ca pare ok.

                    Mi-e putin cam greu sa va explic asa toate detaliile ca as scrie vreo 10 pagini, poate unele chestii mie mi se par banale si poate nu sunt, in fine va explic mai clar pe mess daca vreti sa vopsiti personal. Ce sa zic, uite masina mea e vopsita personal, drept exemplu ca daca vrei poti.
                    Last edited by white8snow; 01-16-2012, 01:46 AM.
                    +40758148228 whats app active

                    Proud owner of Lady Blue W140.

                    Comment


                    • #25
                      Era sa uit, nu vopsiti partial capacul, o sa iasa dunga unde este acoperita cu banda partea care nu trebuie vopsita si se va vede urat. E foarte greu sa vopsesti partial ceva, nu stau sa explic acuma cum se face, se poate dar e greu si pt cineva in domeniu, de aia se vopsesc elementele intregi.
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment


                      • #26
                        super explicatia white8snow !!! imi foloseste si mie

                        Comment


                        • #27
                          [QUOTE=cipa;68694]Cine stie, stie ce mai? Or fi si pe la noi oameni d`astia care sa se priceapa in tabla nu numai in chit? [/QUO

                          Este si la noi la 25 km de bucuresti dar e foarte costisitor procedeul,un service de masini de epoca am lucrat acolo

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF