Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Tinichigerie sfaturi!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tinichigerie sfaturi!

    E o problema de care ne legam in permanenta ca si iubitori de oldtimere ce suntem, rugina e dusmanul principal, asta daca nu se izbeste nimeni in noi, as dori aici sa discutam in jurul subiectului ca sa ne putem lumina mai bine cu domeniul asta, asa ii putem incuraja pe cei care nu au sudat vreodata sa se apuce de treaba!

    Am aici poze cu o treaba bine facuta! In curand ma voi reapuca de sudat si atunci o sa pun poze si de la 'carpelile' mele!









    Last edited by pneu; 10-23-2008, 09:06 AM.
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

  • #2
    Foarte buna treaba...
    1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
    2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
    Si o panarama de scuter

    Comment


    • #3
      Misto rau ceea ce faci.
      Ce masina e aia ?

      Comment


      • #4
        Aia e ce ar trebui sa fac, nu ce fac! ... ce fac eu o sa pun poze mai incolo cand o sa fac!
        W110-2.0 D 1966
        W115-2.0 D 1971
        W123-2.4 D 1982

        Comment


        • #5
          Nu e lucru facut in Romania, sau ma-nsel?
          Prostia si Hotia au cucerit Romania.

          Comment


          • #6
            Offtopic: dupa curatenia de pe jos clar nu e in Romania

            Comment


            • #7
              Pneule, dacă şi tu vei reuşi să faci ceea ce se vede în imagini, te voi considera specialistul nr.1 al forumului în materie de tinichigerie auto. Îţi trebuie dotare, răbdare şi mână. Cu "autogenul" starea de sănătate a unei caroserii nu se ameliorează nici foarte mult şi nici pentru mult timp, tabla din jurul sudurii fiind compromisă, cedează uneori după nici un an de la intervenţie. Nu este mai puţin important, felul cum reuşeşti să protejezi zonele din spatele sudurii, pentru ca atacul ruginii să nu se producă dinspre interior spre exterior. Arată-ne ce poţi!
              Last edited by Nelu Patrascu; 10-25-2008, 10:20 AM.

              Comment


              • #8
                Acuma vin si eu cu intrebarile.Ce material e ala care se intinde asa.Ceva moale probabil un cositor.Nu is sigur de aia intreb.Aparat de sudura de care a folosit,din ala cu cleste doar ca sa puncteze?O alta intrebare cu ce a intins acel material,ca observ ca mai erau niste gauri care apoi apar acoperite.
                Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                Comment


                • #9
                  Afost sudata cu argonu-l ,la petecul ala de tabla i-au fost polizate marginile pana se confunda cu aripa.

                  Comment


                  • #10
                    Mie mi sa pare cam "misterioasa" aceasta photo-story a aripii de SL!
                    Sa zicem ca aripa a fost lovita, indreptata sau partial inlocuita si pe urma cele doua jumatati imbinate si sudate cu procedeul autogen sau MIG/MAG (nu pot sa vad prea bine in poze).
                    Aripa prelucrata astfel si data cu grund se pare ca nu a multumit pe restaurator si asta este faza in care incepe prelucrarea ulterioara.
                    Eu cred ca majoritatea se oprea in punctul asta si dadea caroseria la vopsit.

                    Urmatorii pasi documentati ii interpretez astfel:
                    -smirgluit, degresat...
                    -aplicat fisie/petec de tabla si punctat/fixat cu MIG/MAG
                    -cositorit cu aliaj pe baza de staniu si plumb cu un arzator, masa vine intinsa cu o pana de lemn
                    -slefuit/polizat pina se obtine o suprafata regulata

                    Nici nu vreau sa ma gandesc ce sa intimpla intre tabla aripii si fisia aplicata ulterior - in special cu umezeala din aer daca nu este lucrarea etansa si in special cu resturile pastei de cositorit(clorura de zinc)...

                    EU as fi sarit peste chestia cu petecul si treceam direct la cositorit.
                    Poate sunt pe forum niste tinichigerii cu experienta care sa ne clarifice un pic gandurile...


                    Comentar ulterior:
                    cred ca individul care face restaurarea nu a fost multumit de portiunea/suprafata sudata cu autogen si a taiat pur si simplu portiunea cu sudura afara, iar imbinarea care in general oricum este problematica a inlocuit-o prin fisia de tabla.
                    Last edited by svobl1; 12-20-2008, 15:04 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Cred ca acea fasie e un material moale asemenea cositorului,care a fost intins printr-un anume mod,care nu este prezentat.Mistere...
                      Last edited by mibotto; 12-20-2008, 15:05 PM.
                      Mercedes w115 200D 1975 ''Amaratu''

                      Comment


                      • #12
                        Exclus - uita-te la punctele de fixare de sudura MIG/MAG.
                        Se pare ca pur si simplu a inlocuit sudura autogen printr-o fisie de tabla normala pe care intii a punctat-o si pe urma a intins aliajul de staniu+plumb peste toata suprafata.
                        Last edited by doktor4carz; 12-20-2008, 20:39 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Omul nu a vrut sa umple diferenta de nivel la vechea sudura si a aplicat o fasie de tabla peste dupa care a batuto la nivelul aripii si a polizato .Nu cred ca a cositorit dupa acea(daca maresti poza se vad clar marginile petecului). Vechea sudura putea sa o taie foarte usor pe sub caroserie si sa indrepte marginile. Daca o tabla este sudata peste cealalta sigur o sa apara rugina intre ele cu timpul. Cositorul este foarte bun la umplerea denivelarilor,inlocuieste chitul si nu creapa la socuri mecanice si imbinari-chiar si dacile au imbinarile dintre plafon,aripi alamite si cositorite.Multe masini vechi de dincolo au fost reparate cu cositor ,unele au cateva kg de cositor pe ele.

                          Comment


                          • #14
                            Sunt de acord cu nel in legatura cu folosirea cositorului.
                            Are avantajul ca aliajul(plumb, staniu) adera la metalul de baza si nu crapa ci chiar contribuie la rezistenta mecanica.
                            Dezavantajul este pericolul de coroziune din cauza fluxului utilizat care, după variante, conţine mai ales acizi sau săruri agresive care asigură o foarte bună priză dar pot duce la coroziune.
                            De aceea locurile lipiturilor trebuie curăţate după lipire(cu o carpa uda) - iar asta nu este posibil decit pe suprafate accesibile si plane. In cazul de sus ma gandesc ca ar fi fost o.k.

                            Daca ne uitam atent la una dintre poze se vede ca partea cu sudura a fost taiata afara si inlocuita cu fisia care pe urma a fost punctata cu MIG/MAG.

                            Dupa chestia asta urmeaza aplicarea cositorului mentionat mai sus. In nici un caz nu a polizat coltzuri sau suprapus tablele - ar fi un nonsens iar tipul care face lucrarea este pretentzios si bun mestesugar.

                            Am mai gasit inca o photo story interesanta pe aceeasi tema(si daca este un Rekord C):

                            si una dintre reguli ar fi sa nu suprapui mai multe straturi de tabla ci sa le pui cap in cap.
                            Attached Files
                            Last edited by doktor4carz; 12-21-2008, 23:37 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Mi se pare firesc sa nu se suprapuna tablele, insa e un procedeu frecvent la noi, mai am un exemplu de restaurare aici!

                              W110-2.0 D 1966
                              W115-2.0 D 1971
                              W123-2.4 D 1982

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF