Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reconditionare W123 COUPE

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara ! .
    Felicitari pentru tenacitate , enthuziasm si pasiune ! .
    Te-ai hotarat daca o pastrezi ? .
    Stima ! .

    Comment


    • Deocamdata ma dau cu ea, fac reglajele necesare - masina sta de 1 an.
      RAR-ul, inmatricularea si mai vedem.

      La o investitie de aproape 5000 euro, 6 luni de munca efectiva si din partea mea, cat sa mai ceri ca sa compenseze efortul.

      Cica afara cumperi una "tipla" la 5000 euro.

      Parerea mea e ca nu exista caini cu colaci in coada nici "afara" - la ei totul costa dublu fata de aici. Iar cine are una perfecta, originala, etc. nu o da cu bani de Logan.
      Parerea mea.

      Comment


      • Dublu?Mi-au cerut 200€ pe schimb de anvelope...
        Ori cat ai plati pe o masina veche tot ai de lucru la ea ce asteptari poti avea la o masina cu 37 de primaveri,cand vezi masini noi la care le suiera chederele si vibreaza plasticurile...
        Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
        Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
        Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
        Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

        Comment


        • Banii care se bagă intr-o restaurare nu se mai recuperează niciodată la revânzare, asta e clar. Depinde ce vrei, tigaie ieftină in care bagi bani cu nemiluita si nu ai garanția ca iese ce trebuie, sau plătești ceva mai mult si iei una in stare originala (nu gata restaurată ca poți avea mari surprize).

          Comment


          • Originally posted by altho View Post
            La o investitie de aproape 5000 euro, 6 luni de munca efectiva si din partea mea, cat sa mai ceri ca sa compenseze efortul.
            Originally posted by andrei_dent View Post
            Banii care se bagă intr-o restaurare nu se mai recuperează niciodată la revânzare, asta e clar.
            Cam aici băteam și eu, Dane ... sper că n-am fost înțeles greșit
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Banii investiti se recupereaza, profit nu prea scoti- cateodata.
              Daca o reconditionezi din chit, ai si profit.

              Levi, suntem la nivel de discutii si de pareri- pro si contra.

              Comment


              • Referitor la trapa, poate era bune sa nu ii pui încă tapițeria. Da nu știu dacă o mai poți pune ulterior. La mine tot așa nu se ridica dar era din cauza periilor laterale noi. A trebuit sa o ridic forțat si după aia am scos alimentarea de la motoras. Eu vreau sa renunț la trapa electrică si sa caut una manuala, ca asta electrică odată demontata greu o mai faci sa meargă

                Comment


                • Vai mama mea - apropo de trapa.
                  Am stat ieri 3 ore in portbagaj - bagat cu totul - am demontat motorasul bucati ptr ca cele 2 tije au o ghidare care trebuie bagate intr-o fanta de la motoras.
                  Fiind bucati am reusit sa-l rotesc si dupa ce am bagat tijele cu sufa cu tot, l-am ansamblat la loc.

                  Acum nu mai vine curent la butonul de trapa - trebuie sa-l verific.

                  Vezi ca motorasul electric are o piulita mare ptr cheie de 15, de care invarti manual si misca trapa, inainte /inapoi.
                  Am reusit sa inchid trapa, dar mai are 1cm sa fie OK - din cauza chederelor noi.

                  Azi ma chinui cu montarea aripilor interioare de plastic - odata cu schimbarea placutelor, furtunelor si a lichidului de frana.

                  Comment


                  • Deci cum ziceam, fă cumva si Închide trapa si după aia scoate mufa de la motoras. Când o fi cald deschide geamurile.

                    Comment


                    • Deocamdata nu am curent la butonul de la trapa - siguranta e buna; maine urmaresc traseul pe sub volan - am dat jos iar plasticele de acolo sa am acces.

                      Apropo, nuj merge nici flashul de la faruri - faza mare/mica merg.
                      Am probat cu alta maneta, si tot nu flashuieste.
                      Idei ?

                      Comment


                      • Am mai schimbat o maneta... si acum merge- flashuieste.
                        Nu mergea nici claxonul, dar am gasit 2 carbuni lipsa din 3, asa ca de acolo e problema - claxona numai pe o goarna si atunci slab.

                        In rest, reglaje marunte - mai o usa, mai o capota, mai un geam...

                        Comment


                        • Frumos de tot proiectul asta! Am urmarit topicul de pe la inceput si chiar eram curios sa vad finalul. Rezultatul e de exceptie, felicitari!
                          dark days are coming...
                          http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

                          Comment


                          • Deasemeni , unul dintre cele mai reusite topic-uri de pe acest forum la capitolul restaurari .
                            Este de folos tuturor celor care au in vedere un asemenea proiect .
                            Felicitari , altho ! .

                            Comment


                            • Multumesc de aprecieri.

                              Am cumparat aripi interioare de plastic ptr protectie - NOI de la Unix.
                              Pe spate erau alea vechi, dar bune.
                              In comparatie cu astea noi, cele din spate au mici neregularitati - se vor schimbate si ele.

                              Am rezolvat electrica de la trapa - se misca inainte/inapoi linistit; chiar ma miram ca merge usor, nu prea mai speram.

                              Am reglat capota spate, acum se inchide cu 1 deget - era dereglata din suruburi

                              Am facut ture cu ea prin oras - inafara faptului ca miroase a NON EURO, totul e OK. Chiar ma distreaza faptul ca am prioritate in toate intersectiile, chiar daca nu e randul meu

                              Civilizati bacauanii....
                              Attached Files

                              Comment


                              • E numai parerea mea,dar nu cred ca ai facut o a³egere buna cu acele protectii...pe langa ca nu sunt oem,rugina va aparea inevitabil la surubele de prindere!
                                Eu doar asa ceva am vazut oem
                                Vis a vis de non euro o sa ii dau si eu cox la 123-u meu de toti banii pe care Iam dat pe taxa la 124 )
                                Attached Files
                                Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                                Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                                Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                                Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF