Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W123 280 Coupé-un proiect indraznet!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Wow, ma bucur sa vad un asemenea proiect. Am urmarit si celalat proiect al tau si imi place cu cata pasiune lucrezi la masina. Spor si voi urmari cu interes proiectul.

    Comment


    • #17
      Originally posted by dem0 View Post
      Wow, ma bucur sa vad un asemenea proiect. Am urmarit si celalat proiect al tau si imi place cu cata pasiune lucrezi la masina. Spor si voi urmari cu interes proiectul.

      Intradevar o sa avem nevoie de spor, cum se poate vede si in poza de mai sus..va fi ceva de lucru pana o repunem iarasi pe roti...

      Acu, stam sa vanam piese .



      Stima
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Felicitari si din partea mea. Ce sa zic mai Feri ,iar mi-ai luat-o inainte, eu m-am chinuit acum o luna sa strang banii pt a cumpara coupe-ul w123 de la Miercurea Ciuc dar din pacate nu am reusit si am fost nevoit sa o postez pe bursa ,macar sa ajut pe altul sa o aiba. Inchei cu o urare ca de pe vremurile bune ( pt unii ) si rele ( pt altii).
        Eu iti doresc indeplinirea planului cincinal inainte de termen , sa iesi pe locul intai in fiecare luna ,in cadrul intrecerii socialiste si sa urmezi neabatut calea spre propasirea si afirmare a patriei noastre socialiste,pe noi culmi de civilizatie si dezvoltare ,asa cum ne-a indrumat Tovarasul Nicolae Ceausescu in magistrala sa cuvantare de la inalta tribuna a Congresului XXIV-lea la PCR. Deasemenea trebuie sa nu precupetesti nici un efort pentru afirmarea multilateral dezvoltata a tinerei noastre generatii comuniste. Ura , Ura si iar Ura.
        Nu cred ca ai prins deastea,ca erai prea mic.
        Se vede ca am fost secretar UTC ,pe scoala.
        Last edited by CIPOACA; 03-02-2014, 21:13 PM.
        Nu-i lasa pe altii sa-ti faca rau,fa-ti singur!

        Comment


        • #19
          Multumim de urare Cipriane .
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Pretul e confidential ?

            Comment


            • #21
              Originally posted by sile1 View Post
              Pretul e confidential ?
              Undeva la 850 euro in garaj...
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Foarte ok judecand dupa tinichigeria gata facuta....

                Comment


                • #23
                  Spor la treaba si nervi de otel sa ai,caci cum zicea e "un proiect indraznet"
                  Pe lumea aceasta sunt doar doua feluri de masini,Mercedes si restul !

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mer_se280 View Post
                    Am intrat in randul posesorilor W123!

                    Ieri a intrat in ‘parohie’ un W123 280 Coupe, an fabricatie 1978.
                    Quod probatur, ut ostensum est; .

                    Adica , "mai pe romaneste , ai devenit nebun oficial , cu acte-n regula" ! .

                    Ia , deschide un topic in aria dedicata restaurarilor si bucura-ne cu poze , cat mai multe poze cu parcursul lucrarilor .

                    Personal , sunt enthuziasmat ! . Felicitari din toata inima ! .

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc Dlor!

                      Acu de am intrat in hora, o jucam pana la capat! Un priect indraznet si ca sunt nebun cu acte in regula...putin spus. Dupa inventarul facut azi, pot spune ca putine piese lipsesc...hai sa nu mint...'lipseste cardanul si grupul' care a ramas in service-ul unde a fost dezmembrat masina (urmeaza sa mi-l trimita fostul propritar), lemnul de pe consola centrala cel din jurul schimbatorului de viteza este...dar e praf,...au lasat-o in masina timp de 5 ani si din cauza umezelii sa deteriorat complet...o sa fiu nevoit sa cumpar alta! O problema mai mare e ca tot unde sa dezmembrat masina, 'meseriasii' dupa ce au demontat geamurile (parbiz/luneta) nu au depozitat-o cum ar fi trebuit si dintr-o prostie au crapat ambele...deci alti bani, alta distractie!

                      In rest sunt cateva elemente interior pe care va trebui sa le schimb, deoarece sau decolorat/copt de la soare.


                      Dupa decodarea codului VIN, reiese ca interirul este din piele. Azi inspectand mai amanuntit, am constatat ca defapt este imitatie !

                      Insa...m-am documentat dupa culorile care au existat la vremea respectiva si gici...culoarea interirului nu apare in catalogul de culori din prima serie 1976 - August 1979, ci mai exact am gasit culoarea in seria de dupa 1982...asa ca tin sa cred ca interiorul a fost schimbata!

                      Insa nu pot spune 100%, deoarece in VIN nu apare codul pentru interior !


                      Intre timp, am inceput sa curatam piesele de interior, care la randul lor au stat la gramada timp de 5 ani...nu vreti sa stiti cum arata unele piese pe care sa depus un strat de jeg, pe care abia il pot curata . Unele piese am reusit sa-l curat destul de bine, insa altele sunt decolorate de soare si din pacate nu pot sa fac altceva decat sa le revopsesc din nou...asta in caz de nu gasesc SH in stare buna!


                      To be continued...
                      Last edited by mer_se280; 03-04-2014, 00:32 AM.
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #26
                        Bravo! Spor la treaba. Cand ii vad pe altii, ma motiveaza mai mult. Spor la treaba, si sper sa nu va dati batuti.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Ady26 View Post
                          Bravo! Spor la treaba. Cand ii vad pe altii, ma motiveaza mai mult. Spor la treaba, si sper sa nu va dati batuti.

                          Merci...atunci e cazul sa mesteresti si tu ceva !
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            eu am un calutz (w115) in lucru, al doilea il folosesc zilnic insa urmeaza si el a fi facut dupa ce e gata fratiorul mai mare. Deci nu ma plictisesc.

                            Comment


                            • #29
                              Am inceput curatarea elementelor interioare findca aratau in ultimul hal. Din cauza neglijentei fostilor proprietari, in tapiterie sa imbibat praful acumulata dealungul anilor, ba chiar pe unele elemente a aparut pete de mucegai .

                              In prima faza tapiteria a fost spalata cu ULTRA DERMA, dupa care am sters toata suprafata cu o solutie decapanta care contine acetona, care a indepartat toata murdaria din tapiterie...rezultatul este cer si la pamant...deci satisfacator! Dupa aceasta operatiune am reuns cu crema tapiteria!

                              Cateva poze...

















                              Last edited by mer_se280; 03-06-2014, 23:53 PM.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #30
                                Resultatul...















                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF