Am intrat in randul posesorilor W123!
Ieri a intrat in ‘parohie’ un W123 280 Coupe, an fabricatie 1978. Masina a fost dezmembrata pentru full reconditionare, tablaria a fost refacuta in totalitate cu elemente noi. Din motive necunoscute, fostul proprietar nu a reusit sa termine reconditioarea, asa ca ne-am luat inima in dinti si am achizitionat o caroserie cu multe piese, pe care speram ca in viitorul apropiat sa-l punem la punct!
Motorul este original M110, interiorul este din piele (culoare crem) fara rupturi. Culoarea originala este 735 Astralsilber.
Pe langa interiorul de pile daca o pot numi optiune, mai sunt: geamuri electrice fata, clima, lemn Wurzelnuss, inchidere centralizata…
Multi au spus ca suntem nebuni, dar stim de ce suntem in stare…cum am reusit sa salvam un W126 care era pe margiena prapastiei, asa ca o sa salvam si acest Coupe
.
Cateva poze de la fostul proprietar (inainte de achizitie)…
Capota motor cu bot de SEC...(vine schimbat in OEM)...



Ziua cea mare...




Ieri a intrat in ‘parohie’ un W123 280 Coupe, an fabricatie 1978. Masina a fost dezmembrata pentru full reconditionare, tablaria a fost refacuta in totalitate cu elemente noi. Din motive necunoscute, fostul proprietar nu a reusit sa termine reconditioarea, asa ca ne-am luat inima in dinti si am achizitionat o caroserie cu multe piese, pe care speram ca in viitorul apropiat sa-l punem la punct!
Motorul este original M110, interiorul este din piele (culoare crem) fara rupturi. Culoarea originala este 735 Astralsilber.
Pe langa interiorul de pile daca o pot numi optiune, mai sunt: geamuri electrice fata, clima, lemn Wurzelnuss, inchidere centralizata…
Multi au spus ca suntem nebuni, dar stim de ce suntem in stare…cum am reusit sa salvam un W126 care era pe margiena prapastiei, asa ca o sa salvam si acest Coupe

Cateva poze de la fostul proprietar (inainte de achizitie)…
Capota motor cu bot de SEC...(vine schimbat in OEM)...



Ziua cea mare...





Comment