Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 280 Coupé-un proiect indraznet!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W123 280 Coupé-un proiect indraznet!

    Am intrat in randul posesorilor W123!

    Ieri a intrat in ‘parohie’ un W123 280 Coupe, an fabricatie 1978. Masina a fost dezmembrata pentru full reconditionare, tablaria a fost refacuta in totalitate cu elemente noi. Din motive necunoscute, fostul proprietar nu a reusit sa termine reconditioarea, asa ca ne-am luat inima in dinti si am achizitionat o caroserie cu multe piese, pe care speram ca in viitorul apropiat sa-l punem la punct!

    Motorul este original M110, interiorul este din piele (culoare crem) fara rupturi. Culoarea originala este 735 Astralsilber.

    Pe langa interiorul de pile daca o pot numi optiune, mai sunt: geamuri electrice fata, clima, lemn Wurzelnuss, inchidere centralizata…

    Multi au spus ca suntem nebuni, dar stim de ce suntem in stare…cum am reusit sa salvam un W126 care era pe margiena prapastiei, asa ca o sa salvam si acest Coupe .

    Cateva poze de la fostul proprietar (inainte de achizitie)…

    Capota motor cu bot de SEC...(vine schimbat in OEM)...






    Ziua cea mare...








    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    In sfarit acasa...la adapost dupa 5-6 ani de stat afara...


    Deja in actiune...facem inventarul...
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Sa o stapanit sanatos si sa te poarte cu placere!

      Comment


      • #4
        Multumesc Dl Poul...speram sa fie asa!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos ! Din masina asta o sa iasa ceva superb

          Comment


          • #6
            Originally posted by marius_oct View Post
            Sa o stapanesti sanatos ! Din masina asta o sa iasa ceva superb

            Multumesc...intradevar este un exemplar de admirat...dar inca este cale lunga !


            Stima
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Felicitari !!! Inseamna ca cel putin un an doi am motive serioase sa urmaresc forumul MB. Cand oa sa fie gata presupun ca intra in categoria auto istorice, nu? Cum arata panoul de la AC? Asteptam poze in continuare, si cu interiorul. Spor le treaba!

              Comment


              • #8
                Sincere felicitari! Daca iti spun ca tot urmaream si eu una de genu dar pusa la punct nu stiu de ai sa crezi! Te-ai plictisit vreo doua zile si uite cum ti-ai gasit treaba! Caroseria arata super la cat timp zici ca a stat afara si optiunile sunt "cireasa de pe tort"! Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ti se invart toate rotitele in cap si ce planuri de atac iti faci! Sa fie intr-un ceas bun(achizitia) ca pe maini bune cu siguranta este!!!

                Comment


                • #9
                  Eu nu te mai felicit, că te-am felicitat la telefon !
                  Acum, văzând și restul pozelor, pot afirma că, caroseria nu a suferit așa de mult precum ai crede, după atâția ani de stat în „garaj de 5 stele”. Tu ai un avans față de mine, tu ai deja o coaja recondiționată corect (în afară de capota motor, dar aia dispare oricum) și majoritatea pieselor în curte.
                  Spor ! Trage(ți) tare că vreau s-o văd pe Timi la volan !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W208 CLK200 -> 2.0

                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    O sa incer sa rasund la fiecare in parte...


                    Originally posted by cabriolet View Post
                    Felicitari !!! Inseamna ca cel putin un an doi am motive serioase sa urmaresc forumul MB. Cand oa sa fie gata presupun ca intra in categoria auto istorice, nu? Cum arata panoul de la AC? Asteptam poze in continuare, si cu interiorul. Spor le treaba!
                    Multumim Alex...intradevar cu reconditionarea nu ne grabim, findca vrem sa iasa ceva special! In legatura retromobil...corect, aste e scopul, dar nu la noi in tara...cand va fi gata (sper cat mai repede), Coupe-ul va fi inmatriculata in tara invecinata findca am dubla cetatenie si e mai rentabil acolo...sunt luate mai in serios masinile istorice...si odata ce am luat atestatul retro, Coupe-ul va primi numere de inmatriculare cu initialele OT (Old Timer).

                    Inca nu stiu cum arata panoul AC findca piesele nu sunt intr-un loc...si a mai ramas ceva maruntisuri la proprietar (urmeaza sa le trimita prin curier)...

                    Pozele cu interiorul va urma...



                    Originally posted by SHPAN View Post
                    Sincere felicitari! Daca iti spun ca tot urmaream si eu una de genu dar pusa la punct nu stiu de ai sa crezi! Te-ai plictisit vreo doua zile si uite cum ti-ai gasit treaba! Caroseria arata super la cat timp zici ca a stat afara si optiunile sunt "cireasa de pe tort"! Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ti se invart toate rotitele in cap si ce planuri de atac iti faci! Sa fie intr-un ceas bun(achizitia) ca pe maini bune cu siguranta este!!!

                    Salut si multumim Dl Ionut! Corect...ne-am plictisit...adica sa nu mint, eu intre timp mai lucres si pe W126...dar la Coupe am visat de mult timp...si cum nu cere de mancare, am zis ca ne incercam norocul!

                    In legatura cu caroserie...intradevar arata foarte bine, luand in considerare ca masina a stat doar afara, fara geamuri pe ea plina cu mizerie, praf umezeala si asa a rezistat eroic acesti ani...dar acuma sta cumintel in garaj, ferita de intemperii!

                    Rotitele se invart la capacitate maxima...dar mai e loc , findca trebuie sa ma gandesc si la W126! Planul de atac e, sa strangem si sa schimbam toate piesele uzate/obosite dupa care ii dam atac...dar asta va fi peste vreo doi ani (dupa calcule) si asta doar daca nu apare ceva grav...dar de renuntat, nici vorba !


                    Originally posted by Levi View Post
                    Eu nu te mai felicit, cã te-am felicitat la telefon !
                    Acum, vãzând și restul pozelor, pot afirma cã, caroseria nu a suferit așa de mult precum ai crede, dupã atâția ani de stat în „garaj de 5 stele”. Tu ai un avans fațã de mine, tu ai deja o coaja recondiționatã corect (în afarã de capota motor, dar aia dispare oricum) și majoritatea pieselor în curte.
                    Spor ! Trage(ți) tare cã vreau s-o vãd pe Timi la volan !
                    Prietenul meu Levi...ce as putea sa-ti spun...

                    Coaja intradevar arata foarte bine la cat a stat afara, toate elementele de caroserie care a fost grunduite, au fost schimbate cu elemente noi! A mai ramas in fata cateva puncte de sudat (doua elemente de caroserie nu au fost sudate) dar nimic grav!

                    Capota motor dispare, cum ai mentionat si tu! In legatura cu piesele...mai am de facut inventarul la interior, sa vad ce lipseste, ce trebuie schimbat...

                    Timi acu e motivata sa-si faca carenetul daca vrea sa-si conduca Coupe-ul...findca o reconditionam pentru ea .


                    Eu intre timp mai visez la un alt Coupe...un pic mai mare !



                    Toate cele bune Dlor!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Chinuinduma sa decodez VIN-ul, pe care am resuit sa-l decodez cu greu, am ramasa surprins ca VIN indica ca masina a avut in origin trapa electrica...dar nici urma de asa ceva...precum se poate vedea si in poze de mai sus!

                      Initial m-am gandit ca a suferit o recarosare...dar nu pare sa fie asa.

                      Cum rotitele se invart in cap (cum a mentionat si colegul Ionut), am fost curios sa vad daca nu au astupat trapa. Cand sa desfac tapiteria, constat cu stupoare ca au schimbat tavanul...



                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Asa surpriza mai rar...dar sunt lucruri si mai grave decat asta cum ar fi ca tu deja te gandesti sa o faci cu trapa asa cum era! p.s.:nu ma mai domni ca n-oi putea dormi!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SHPAN View Post
                          Asa surpriza mai rar...dar sunt lucruri si mai grave decat asta cum ar fi ca tu deja te gandesti sa o faci cu trapa asa cum era! p.s.:nu ma mai domni ca n-oi putea dormi!
                          Alta era surpriza daca nu gaseam nici o urma de sudura...cum am mai spus...din decodarile VIN, reiese ca a avut trapa, asa ca noi o facem la loc !
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Felicitari si mult succes!

                            Am tavan cu tot cu trapa daca ai chef de Asudat...

                            E inmatriculata in Ro ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sile1 View Post
                              Felicitari si mult succes!

                              Am tavan cu tot cu trapa daca ai chef de Asudat...

                              E inmatriculata in Ro ?

                              Multan...si merci de info, cu siguranta o sa am nevoie de trapa...vorbim!

                              Masina a fost inmatriculata in Ro...acu l-am radiat findca il scot din tara!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF