Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

W123 280 Coupé-un proiect indraznet!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W123 280 Coupé-un proiect indraznet!

    Am intrat in randul posesorilor W123!

    Ieri a intrat in ‘parohie’ un W123 280 Coupe, an fabricatie 1978. Masina a fost dezmembrata pentru full reconditionare, tablaria a fost refacuta in totalitate cu elemente noi. Din motive necunoscute, fostul proprietar nu a reusit sa termine reconditioarea, asa ca ne-am luat inima in dinti si am achizitionat o caroserie cu multe piese, pe care speram ca in viitorul apropiat sa-l punem la punct!

    Motorul este original M110, interiorul este din piele (culoare crem) fara rupturi. Culoarea originala este 735 Astralsilber.

    Pe langa interiorul de pile daca o pot numi optiune, mai sunt: geamuri electrice fata, clima, lemn Wurzelnuss, inchidere centralizata…

    Multi au spus ca suntem nebuni, dar stim de ce suntem in stare…cum am reusit sa salvam un W126 care era pe margiena prapastiei, asa ca o sa salvam si acest Coupe .

    Cateva poze de la fostul proprietar (inainte de achizitie)…

    Capota motor cu bot de SEC...(vine schimbat in OEM)...






    Ziua cea mare...








    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

  • #2
    In sfarit acasa...la adapost dupa 5-6 ani de stat afara...


    Deja in actiune...facem inventarul...
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Sa o stapanit sanatos si sa te poarte cu placere!

      Comment


      • #4
        Multumesc Dl Poul...speram sa fie asa!
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Sa o stapanesti sanatos ! Din masina asta o sa iasa ceva superb

          Comment


          • #6
            Originally posted by marius_oct View Post
            Sa o stapanesti sanatos ! Din masina asta o sa iasa ceva superb

            Multumesc...intradevar este un exemplar de admirat...dar inca este cale lunga !


            Stima
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Felicitari !!! Inseamna ca cel putin un an doi am motive serioase sa urmaresc forumul MB. Cand oa sa fie gata presupun ca intra in categoria auto istorice, nu? Cum arata panoul de la AC? Asteptam poze in continuare, si cu interiorul. Spor le treaba!

              Comment


              • #8
                Sincere felicitari! Daca iti spun ca tot urmaream si eu una de genu dar pusa la punct nu stiu de ai sa crezi! Te-ai plictisit vreo doua zile si uite cum ti-ai gasit treaba! Caroseria arata super la cat timp zici ca a stat afara si optiunile sunt "cireasa de pe tort"! Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ti se invart toate rotitele in cap si ce planuri de atac iti faci! Sa fie intr-un ceas bun(achizitia) ca pe maini bune cu siguranta este!!!

                Comment


                • #9
                  Eu nu te mai felicit, că te-am felicitat la telefon !
                  Acum, văzând și restul pozelor, pot afirma că, caroseria nu a suferit așa de mult precum ai crede, după atâția ani de stat în „garaj de 5 stele”. Tu ai un avans față de mine, tu ai deja o coaja recondiționată corect (în afară de capota motor, dar aia dispare oricum) și majoritatea pieselor în curte.
                  Spor ! Trage(ți) tare că vreau s-o văd pe Timi la volan !
                  Lord W126 500SE -> 2.5D
                  Lady W123 230C -> 240D
                  W124 -> 200D
                  W209 CLK200 Kompressor -> 1.8
                  Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                  Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                  Comment


                  • #10
                    O sa incer sa rasund la fiecare in parte...


                    Originally posted by cabriolet View Post
                    Felicitari !!! Inseamna ca cel putin un an doi am motive serioase sa urmaresc forumul MB. Cand oa sa fie gata presupun ca intra in categoria auto istorice, nu? Cum arata panoul de la AC? Asteptam poze in continuare, si cu interiorul. Spor le treaba!
                    Multumim Alex...intradevar cu reconditionarea nu ne grabim, findca vrem sa iasa ceva special! In legatura retromobil...corect, aste e scopul, dar nu la noi in tara...cand va fi gata (sper cat mai repede), Coupe-ul va fi inmatriculata in tara invecinata findca am dubla cetatenie si e mai rentabil acolo...sunt luate mai in serios masinile istorice...si odata ce am luat atestatul retro, Coupe-ul va primi numere de inmatriculare cu initialele OT (Old Timer).

                    Inca nu stiu cum arata panoul AC findca piesele nu sunt intr-un loc...si a mai ramas ceva maruntisuri la proprietar (urmeaza sa le trimita prin curier)...

                    Pozele cu interiorul va urma...



                    Originally posted by SHPAN View Post
                    Sincere felicitari! Daca iti spun ca tot urmaream si eu una de genu dar pusa la punct nu stiu de ai sa crezi! Te-ai plictisit vreo doua zile si uite cum ti-ai gasit treaba! Caroseria arata super la cat timp zici ca a stat afara si optiunile sunt "cireasa de pe tort"! Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ti se invart toate rotitele in cap si ce planuri de atac iti faci! Sa fie intr-un ceas bun(achizitia) ca pe maini bune cu siguranta este!!!

                    Salut si multumim Dl Ionut! Corect...ne-am plictisit...adica sa nu mint, eu intre timp mai lucres si pe W126...dar la Coupe am visat de mult timp...si cum nu cere de mancare, am zis ca ne incercam norocul!

                    In legatura cu caroserie...intradevar arata foarte bine, luand in considerare ca masina a stat doar afara, fara geamuri pe ea plina cu mizerie, praf umezeala si asa a rezistat eroic acesti ani...dar acuma sta cumintel in garaj, ferita de intemperii!

                    Rotitele se invart la capacitate maxima...dar mai e loc , findca trebuie sa ma gandesc si la W126! Planul de atac e, sa strangem si sa schimbam toate piesele uzate/obosite dupa care ii dam atac...dar asta va fi peste vreo doi ani (dupa calcule) si asta doar daca nu apare ceva grav...dar de renuntat, nici vorba !


                    Originally posted by Levi View Post
                    Eu nu te mai felicit, cã te-am felicitat la telefon !
                    Acum, vãzând și restul pozelor, pot afirma cã, caroseria nu a suferit așa de mult precum ai crede, dupã atâția ani de stat în „garaj de 5 stele”. Tu ai un avans fațã de mine, tu ai deja o coaja recondiționatã corect (în afarã de capota motor, dar aia dispare oricum) și majoritatea pieselor în curte.
                    Spor ! Trage(ți) tare cã vreau s-o vãd pe Timi la volan !
                    Prietenul meu Levi...ce as putea sa-ti spun...

                    Coaja intradevar arata foarte bine la cat a stat afara, toate elementele de caroserie care a fost grunduite, au fost schimbate cu elemente noi! A mai ramas in fata cateva puncte de sudat (doua elemente de caroserie nu au fost sudate) dar nimic grav!

                    Capota motor dispare, cum ai mentionat si tu! In legatura cu piesele...mai am de facut inventarul la interior, sa vad ce lipseste, ce trebuie schimbat...

                    Timi acu e motivata sa-si faca carenetul daca vrea sa-si conduca Coupe-ul...findca o reconditionam pentru ea .


                    Eu intre timp mai visez la un alt Coupe...un pic mai mare !



                    Toate cele bune Dlor!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #11
                      Chinuinduma sa decodez VIN-ul, pe care am resuit sa-l decodez cu greu, am ramasa surprins ca VIN indica ca masina a avut in origin trapa electrica...dar nici urma de asa ceva...precum se poate vedea si in poze de mai sus!

                      Initial m-am gandit ca a suferit o recarosare...dar nu pare sa fie asa.

                      Cum rotitele se invart in cap (cum a mentionat si colegul Ionut), am fost curios sa vad daca nu au astupat trapa. Cand sa desfac tapiteria, constat cu stupoare ca au schimbat tavanul...



                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Asa surpriza mai rar...dar sunt lucruri si mai grave decat asta cum ar fi ca tu deja te gandesti sa o faci cu trapa asa cum era! p.s.:nu ma mai domni ca n-oi putea dormi!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by SHPAN View Post
                          Asa surpriza mai rar...dar sunt lucruri si mai grave decat asta cum ar fi ca tu deja te gandesti sa o faci cu trapa asa cum era! p.s.:nu ma mai domni ca n-oi putea dormi!
                          Alta era surpriza daca nu gaseam nici o urma de sudura...cum am mai spus...din decodarile VIN, reiese ca a avut trapa, asa ca noi o facem la loc !
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Felicitari si mult succes!

                            Am tavan cu tot cu trapa daca ai chef de Asudat...

                            E inmatriculata in Ro ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sile1 View Post
                              Felicitari si mult succes!

                              Am tavan cu tot cu trapa daca ai chef de Asudat...

                              E inmatriculata in Ro ?

                              Multan...si merci de info, cu siguranta o sa am nevoie de trapa...vorbim!

                              Masina a fost inmatriculata in Ro...acu l-am radiat findca il scot din tara!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF