Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Restaurare W116 280SE din '78

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by altho View Post
    Cred ca e boala lor
    Da de unde, e ceva cu buba acolo! Din pacate nu pot da multe detalii despre carburatie (ale mele sunt pe injectoare)... luati service manual-ul la puricat. Daca nu-l aveti, exista si varianta online daca nu gresesc!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Originally posted by andrei_dent View Post
      Eu sunt mulțumit ca merge si așa, se fac 2 ani de când lucrez la ea.
      Ieri am crezut ca a luat foc ceva, a tras ulei din cutie in galeria de admisie. A ieșit un fum de nu se vedea nimic in jurul mașinii.
      Exact ce spuneam candva de legatura intre conducta care duce de la galeria de admisie in cutie; asta are in capatul de la cutie o supapa prin care normal trece NUMAI aer.Membrana e sparta si de asta trece uleiul din cutie si ajunge in galeria de admisie.
      Problema este ca ar fi trebuit sa traga aerul din galerie, nu sa impinga uleiul in galerie.

      Originally posted by mer_se280 View Post
      Da de unde, e ceva cu buba acolo! Din pacate nu pot da multe detalii despre carburatie (ale mele sunt pe injectoare)... luati service manual-ul la puricat. Daca nu-l aveti, exista si varianta online daca nu gresesc!
      A mea sta in garaj - nu ma deranjeaza decat ca ocupa locul alteia.
      Am sa o duc in Germania candva sa-i fac acte, si atunci o duc la vreun meserias de pe acolo sa o puna la punct.
      Deocamdata nu ma grabesc - sunt in urma cu alte lucrari - vw ovali.

      Uite ce am mai gasit: aceeasi problema cu fum mult:
      It was the vacuum pump which runs off the camshaft on the M110s in the 280S.
      The cam seal was bad so oil under high engine pressure would flood the vacuum pump and go into the intake vacuum line, basically going into the cylinders and burning.
      Last edited by Carmine; 10-18-2015, 11:18 AM.

      Comment


      • Am rezolvat cu vacuumul de la cutie, am găsit o supapa buna.
        Faza cu opritul când e rece cred ca tine tot de vacuum. Mai am la carburator 2 intrări in partea din spate in care nu știu ce vine.

        Vreo idee ce ar putea avea cutia de viteze de patineaza?
        Cineva mi-a zis sa dau jos tija de acceleratie care duce la cutie, dar nici o diferența.
        Last edited by Carmine; 10-18-2015, 11:18 AM.

        Comment


        • Originally posted by andrei_dent
          Vreo idee ce ar putea avea cutia de viteze de patineaza?
          Cineva mi-a zis sa dau jos tija de acceleratie care duce la cutie, dar nici o diferența.
          Tija aia e ptr kick-down; din 4 trece in 3 , de exemplu.
          Patineaza ca-s discurile din cutie duse - banuiesc ca ai schimbat uleiul si filtru.

          Originally posted by andrei_dent
          Mai am la carburator 2 intrãri in partea din spate in care nu știu ce vine.
          Fa o poza cu intrarile, sa vad cum te ajut.

          Tot se opreste cand e rece si vrei sa pleci de pe loc?
          Sa nu mai caut supapa degeaba.
          Last edited by Carmine; 10-18-2015, 11:19 AM.

          Comment


          • De supapa de la cutie zici? Aia am rezolvat-o

            Comment


            • Originally posted by andrei_dent View Post
              De supapa de la cutie zici? Aia am rezolvat-o
              Daca ai schimbat supapa si tot nu poti pleca de pe loc pana se incalzeste, inseamna ca altundeva e problema.
              Spuneai ca nu stii ce furtune vin in spatele carburatorului.

              Comment


              • Deci hai sa ne lămurim.porneste si merge foarte bine. Dacă e pe loc drept si dau pe "D" pleacă fără probleme, chiar dacă e rece motorul. Dacă trebuie sa plece in panta atunci moare motorul. Dar si in cazul asta, dacă "pisc" doar un pic acceleratia, atunci pleacă. Dacă accelerez mai tare se oprește.

                Comment


                • Dimineata in trafic
                  Attached Files

                  Comment


                  • Misto numarul.Se asorteaza culoarea : gri-gri

                    Comment


                    • Frumoasa lucrare a iesit!
                      Cu vaccumurile am avut si eu probleme, dar la w124 M102 + KE-Jetronic. Din cate am vazut in foto esti aproape de intersectia pt. Mitocu Dragomirnei. Poate Nelu Automaticu are o idee cu cutia. Ce am gasit pt. a da de capat sunt cele 2 foto.
                      Spor mult!
                      Attached Files

                      Comment


                      • Ce culoare ar trebui sa fie in portbagaj? Ma refer la locul unde e roata de rezerva. Negru sau culoarea mașinii? La mine e dat cu gri dar nu prea îmi place.

                        Comment


                        • Negru, după cunoștințele mele.
                          Lord W126 500SE -> 2.5D
                          Lady W123 230C -> 240D
                          W124 -> 200D
                          W208 CLK200 -> 2.0

                          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                          Comment


                          • Negru, ca si interiorul capacului de la portbagaj.

                            Comment


                            • Din cunostinta mea, culoarea ''ORIGINALA'' este un GRI inchis (la mine este asa), nicidecum negru...sper sa nu gresesc.
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Cea verde a mea, nu a fost revopsita vreodata.
                                Si e neagra in interior- la fel a fost si cobra coupe.
                                Nu vad de ce sa vopseasca cu gri inchis.
                                Sau depinde de culoarea finala a masinii ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF