Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Bot de cal partial restaurat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    A iesit foarte frumos!!! Dar nu asta e interesant!! Interesant este restul masinii!!! Interiorul este original sau refacut???
    Toate detaliile parca ar fi masina noua!!!
    Si apropo de chederul de la parbriz cum l-ai procurat cat a costat si daca se poate sa ajunga si in romania???

    Comment


    • #17
      Faina treaba. Felicitari!!!
      MB W123 240D - 1978 (Masina care m-a adus in anul 5 de facultate)
      MB W123 300D - 1982
      MB W123 240D AUTOMATIC - 1977
      [B]

      Comment


      • #18
        foarte frumoasa masina ,in stare originala,bafta in continuare cu restaurarea .
        si eu ma ocup momentan de o restaurare la un w115 diesel dar din pacate in stare mult mai rea si am multe suduri de facut

        Comment


        • #19
          Originally posted by nel View Post
          Prin metoda asta cu gheata au curatat la noi in Sibiu un pod metalic foarte vechi (podul mincinosilor) o firma specializata din Germania
          OFF TOPIC: Firma care din pacate, cred ca acum nu mai exista. Cunosc procedeul, ca eram consultant in firma din Romania care dorea sa aduca tehnologia aici. Curata incredibil de bine, are foarte multe aplicatii, are avantaje in comparatie cu sand-blasting, dar costa ceva mai mult deocamdata. Nu stiam de faza cu Sibiu, dar mi se parea mie ca arata prea bine podul.
          1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
          1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
          dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

          Comment


          • #20
            Chedere se gasesc in Germania, marca Meyle, costa 60 sau 80 de euro.

            Comment


            • #21
              Originally posted by shadow View Post
              Chedere se gasesc in Germania, marca Meyle, costa 60 sau 80 de euro.

              Si ai idee cum pot sa intru in posesia unui cheder de parbriz???

              Comment


              • #22
                Din proprie experienta as sugera celor care intentioneaza sa monteze chedere noi pe un bot de cal W114/W115 sa le cumpere originale doar de la reprezentanta Mercedes.
                Eu mai am si acum doua "noi" de Febi (anterior Bilstein) pe care nu pot aplica ornamentele nicicum. Am cumparat dupa doua zile de chin + un ornament indoit un cheder nou la MB si l-am montat fara probleme.
                S-ar putea ca pe modele din seria 1 sa mearga cit de cit mai bine deoarece are ornamente mai simple.

                Daca as fi cautat inainte pe forumurile de specialitate as fi gasit mai multe experiente similare.

                Tapiteria/interiorul masinii este inca original. Piesele noi le voi monta cind se deterioreaza astea mai tare.
                Last edited by svobl1; 09-16-2008, 20:10 PM. Reason: adjustment, completion

                Comment


                • #23
                  Intr-adevar se poate spune ca acesta este un exemplu de "asa da". Tehnologia asta chiar face minuni cu fiarele noastre, rezultatele fiind pur si simplu excelente, dar se pare ca va mai trebui sa asteptam cativa ani pana sa ajunga si in romania ca sa nu mai zic ca va trebui sa asteptam ceva mai multi ani ca sa ne fie si accesibila!!!

                  PS: Adevarat si eu recomand piesele originale de la reprezentanta Mercedes, cei drept, sunt mai scumpe!
                  Last edited by stronger666; 07-24-2009, 09:23 AM.
                  1982 Mercedes w123 240D
                  1992 Mercedes w124 200D

                  Comment


                  • #24
                    Cu ce ai unplut gaura aia?

                    Comment


                    • #25
                      a iesit super bine

                      Comment


                      • #26
                        Asa e! piesele "after market" in proportzie de 70% au tendinta de a nu se potrivii la masinile sub 1990.Getested!Tot cu chederele am patit si eu la fel...

                        Comment


                        • #27
                          Acum doua zile am comandat chedere originale Febi-Bilstein, in total m-au costat 470RON(inclusiv transportul din Germania) bucata costa 44EUR, transport 19EUR.
                          Bineinteles am cautat inainte la magazinele noastre online si n-am gasit nimic. dupa ce am dat comanda hai sa ne mai uitam odata si "ta ta ta damm" : http://www.autofarm.ro/versiune/396/tree/10668

                          Comment


                          • #28
                            svobl1

                            Vreau sa intreb ce, rol are radiatorul cel mic care este plasat in dreapta celui mare (de racire ) ?
                            Omul invata pina la moarte si cind.............

                            Comment


                            • #29
                              bedoandor

                              Poate ne spui si noua, cum si de unde sau prin cine se pot comanda, aduce piese din Germania ?
                              Omul invata pina la moarte si cind.............

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by zistok View Post
                                Vreau sa intreb, ce rol are radiatorul cel mic care este plasat in dreapta celui mare (de racire ) ?
                                E tot de răcire. La ulei !
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF