Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sfaturi, idei pentru retro

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sfaturi, idei pentru retro

    Salut,
    Sunt pasionat de tehnologie, lucrez in domeniu IT, dar iubesc si lucrurile vechi. Sa iei un lucru vechi caruia sa ii redai (restaurezi) aura de odinioara mi se pare foarte incitant si imi doresc acum sa trec si la masini.
    Cam ce masina as vrea:
    -1. Sa merg cu ea zilnic
    -2. Sa o inscriu in clubul retro
    -3. in cazul 123 as dori sa iau una cat mai bine chipata. Exista diesel si automata ? Banuiesc la 115 nu incepuse inca nebunia dublarii, triplarii costului de achizitie cu optionalele . 116 chiar nu am vazut dar banuiesc ca ar trebui sa fie peste 123 85-86 sau ma insel?

    Acum eu m-am uitat la cele 3 pt ca nu au preturi foarte mari de plecare, sunt multe oferte (nu chiar 116). Cele mai vechi sunt deja cu preturi mai mari si din ce in ce mai greu de gasit in stare buna.
    Din experienta mea am invatat ca doar lucrurile deosebite sunt pretabile pentru conservare, multe sunt doar vechi, a se intelege expirate.
    Masina ce doresc sa o iau va fi atat o investitie pe termen lung cat si o placere de condus zilnic. Cred ca si o cobra astazi poate banala peste 25 de ani poate devenii interesant mai ales daca este si o versiune ce inglobeaza "Cutting Edge Technology". Si pentru ca vreau sa fac o investitie nu ma runc la o masina care deja este scumpa, vreau una ieftina acum ce patina timpului o va inobila .
    In rest abia astept sa ies cu voi si starurile voastre, sa imi educ si eu gusturile. Si asa ca fapt divers, sunt pasionat si de foto, am investit un pic intr-o trusa foto (nikon d90, obiective: 50mm 1.8D, 16-85, blitul e pe drum ) si un iMac pentru editare asa ca piyem face niste poze frumusele pe la intalniri sau strict la o anumita masina
    Stau in zona Bucurestii noi, particip cand pot cu Smartistii .

  • #2
    Ceva ce ma face sa visez si sa uit de rahaturile zilnice
    Attached Files

    Comment


    • #3
      W123 nu este inca "retro" , abia din 2015 , iar w126 din 2021 ...
      Deci trebuie sa te uiti la ceva w114/w115 sau w116 , sau mai vechi .

      Mie , ca model , imi place mai mult w116 http://www.mercefreaken.com/modellene/116/116.htm

      In rest nu ma pricep si nu prea pot sa iti dau sfaturi...
      Dar imi este greu sa cred ca o sa poti sa mergi cu zilnic cu o masina asa de veche si care trebuie sa indeplineasca criteriile Retromobil si inspectia tehnica de la RAR.
      Last edited by w124researcher; 09-11-2012, 12:32 PM.
      Pasionat w124 : Mercedes w124 blog

      Comment


      • #4
        Una din optiuni este 123-ul, 2,5 ani trec repede, masina sa fie buna si sa nu aibe cilindree prea mare. Si chiar cu cilindrea de 3000 e ok, doar 2,5 ani de impozit. Cu mersul zilnic nu e o problema tot cu 123, piese sunt inca suficiente, motor simplu fara turbo. Oricum nu imi voi lua o masina proasta dar ieftina. NU sunt genul sa fac restaurare completa. Chiar si pe forum se pot observa multe tentative esuate. Si cei care le-au dus la cap au bagat o gramada de bani si tot nu au obtinut rezultate decente. Nu voi face anul asta o achizitie, acum vreau doar sa ma documentez sa vad masini live, etc. O cobra la 4000 gasesc ok , chiar si afara. Am vazut afara si 116-uri ok pe la 4000. Vorbind fara sa stiu prea multe mi-as lua de acolo. Masinile de acolo bine intretinute au trait boiereste, nu ca la noi fara revizii, raparate cu ciocanul, etc. E o masina aici pe forum la 7000 care nu mia venit sa cred cum arata, zici ca are un an maxim. NU cred ca am mai vazut pana acum una la fel de batran si sa arate impecabil. Si 7000 chiar nu e mult. Anul asta mi-am luat apartament si renovat. La anul vreau sa incep constructia la o casa pe crae sa o termin in 2-3 ani, dupa care vine randul masinii. Masina asta de 7000 chiar nu as tineo in fata blocului, S-ar degraba rapid. Dupa ce termin si cu casa mi-as lua fara sa clipesc 123-ul mai sus citat. Pana atunci daca imi sare in ochi ceva de 1000-2000 care poate fi reconditionat mai mult mecanic, m-as baga daca nu astept. Abia astept insa sa le vad pe cele ale pasionatilor de la noi, sa le vad si sa merg

        Comment


        • #5
          Originally posted by ceoby
          -3. in cazul 123 as dori sa iau una cat mai bine chipata. Exista diesel si automata ? Banuiesc la 115 nu incepuse inca nebunia dublarii, triplarii costului de achizitie cu optionalele . 116 chiar nu am vazut dar banuiesc ca ar trebui sa fie peste 123 85-86 sau ma insel?
          Poti gasi si 115 cu AC si geamuri electrice, dar sunt foarte rare. Ceva mai dese sunt W116-urile cu aceste dotari si daca ai noroc poti gasi si un W123 cu optiuni ca: geamuri electrice, oglinda dreapta electrica, clima, piele, scaune fata incalzite, (pilot automat am vazut la cele aduse din SUA in special), ABS, stergatoare+stropitoare la faruri etc... Pe atunci de obicei benzinarele erau mai dotate.
          Bafta cu cautatul si nu te grabi.
          Last edited by 3mil; 09-11-2012, 22:48 PM.

          Comment


          • #6
            Merci 3 mil, 116 s-a oprit in 80 123 a mers pana in 86. E posibil sa gãsesc un 123 mai bine echipat din 85-86 decât ultimele 116?

            Comment


            • #7
              E posibil, insa rareori am vazut o Cobra care sa aiba toate sau aproape toate dotarile enumerate de mine... Un 280 benzinar adus de afara si cu ceva dotari ar fi o treaba.
              Mai adaug la posibilele dotari servodirectie (cam toate au), incalzire auxiliara (destul de rare), trapa actionata electric...
              Last edited by 3mil; 09-11-2012, 23:40 PM.

              Comment


              • #8
                Vise , vise , cu dureri cu bucurii , vorba cantecului , si frumoasa si devreme acasa .

                Ce vrea colegul , greu , aproape imposibil de gasit in Romania , adica , "sa nu aibe cilindree prea mare" , full option si ieftina .

                W116 , "la 7 000 afara" este de capacitate mica , dar standard .
                Singurul model W116 , full option este 450 - 6,9 , in special cele pentru piata americana sau la comanda , iar pretul este piperat rau . A fost "nava amiral" a firmei Mercedes timp de 5 ani .

                W123 , echipat cu tot ce trebuie unui boier , greu de gasit in tara . Full , numai 300D Turbo sau 280E , tot pentru piata americana . In Europa , numai la comanda .

                Ps : prin full option inteleg total electric , ac , cruise control , abs , webasto , etc , etc ,

                Personal , ii doresc colegului spor la construirea casei ! .

                Comment


                • #9
                  Da, dupã mult citit constat ca visul cu o mașina retro cu prestanta se îndepãrteazã foarte mult. Diferența dintre veche si retro e uriașã si se regaseste si in diferența mari de bani. Am vãzut multe cazane cunpretentii de colectii, nu doar Mercedes, care pur si simplu sunt masini vechi cãrora le-a trecut timpul. Restaurari ample merita doar mașini care au scris istorie si care au valoare de colectie. Așa ca n-am trezit la realitate, si m-am cumintit. Nu renunț dar nu e cazul in urmãtorii ani de o achiziție. Sãi un retro elegant pe care sa-l admire lumea este o plãcere rezervata baietilor mari .
                  Iar ca sa revin un pic la mașina de zi cu zi. De fapt nici nu o folosesc zi de zi. Soția la munca cu metroul, eu cu bicicleta când nu sunt intemperii.
                  Mi-a venit si blitzul pe care abia astept sa îl folosesc pe la întâlniri sau la sedinte foto mai restrânse, free bine înțeles .
                  Am vãzut ca tocmai a fost o întâlnire la munte. Se fac cumva întâlniri cu masini old school ?

                  Comment


                  • #10
                    Corect, spus . Diferenta dintre o masina veche si una retro este uriasa .
                    Pentru mine , retro este un cuvant sensibil , care ma duce cu gandul la perioada de dinainte de primul razboi mondial , asa numita "La Belle Epoque" .
                    Oare , cati dintre noi ( membrii forumului ) au pasiunea si potenta financiara de a cumpara , reconditiona sau restaura si intretine asemenea masini .

                    Nu asi putea , sa numesc retro , masini precum , Pobeda , Warsawa , Volga , Lada , Skoda 1000MB sau 100S , Trabant , Wartburg , Zill , IMS , etc . Era sa uit , batrana Dacie 1300 . Ar fi o impietae .

                    Tot ce putem face , este sa "ne mangaiem" cu W114 / W115 / W116 Oldtimer .
                    W123 Youngtimer "asteapta sa intre in audienta" , iar W126 este pe lista de asteptare .
                    Last edited by nstoe; 09-17-2012, 23:59 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Corect, spus . Diferenta dintre o masina veche si una retro este uriasa .
                      Pentru mine , retro este un cuvant sensibil , care ma duce cu gandul la perioada de dinainte de primul razboi mondial , asa numita "La Belle Epoque" .
                      Oare , cati dintre noi ( membrii forumului ) au pasiunea si potenta financiara de a cumpara , reconditiona sau restaura si intretine asemenea masini .

                      Nu asi putea , sa numesc retro , masini precum , Pobeda , Volga , Lada , Skoda 1000MB sau 100S , Trabant , Wartburg , Zill , IMS , etc . Era sa uit , batrana Dacie 1300 .

                      Tot ce putem face , este sa "ne mangaiem" cu W114 / W115 / W116 Oldtimer .
                      W123 Yoyngtimer "asteapta sa intre in audienta" , iar W126 este pe lista de asteptare .

                      Comment


                      • #12
                        Corect cu mizeriile alea sovietice din blocul comunist. Si sa știi ca mã gândesc din ce in ce mult la un 126.
                        Coincide si cu planurile mele achiziție si are si destule optionale. S-a fabricat cam mult dar trec anii repede . Îmi aduc aminte in anii 90 erau destule pe la noi, multe de turcaleti . Acum insa cam rare. Noroc ca au nemtii .

                        Comment


                        • #13
                          Off topic

                          "Mizeriile alea sovietice" sunt apreciate in vest . La o licitatie , culmea in Germania , o volga absolut originala s-a vandut cu 17 000 EU , iar un moskvici de prin '65 cu 7 000 EU .
                          In vest sunt considerate "curiozitati" .

                          On topic
                          Eu am cautat vreo 6 ani un W123 ( este adevarat , ca nici nu m-am fortat prea tare ) , care sa-mi convina la pret . Gasisem unu cu 11 propietari , pe cartea de identitate , din 4 judete .

                          Nu este rau un W126 , chiar o idee foarte buna .

                          Comment


                          • #14
                            Cine se plângea acum câțiva ani de impozite, se mãreascã iar de la 1 Ianuarie. Va fi iar un branco dat mașinilor vechi cu motoare mari spre groapa.
                            pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 2001 si 2600 cm3 se va majora de la 36 la 84 lei/200 cm3 sau fractiune din aceasta;
                            pentru autoturisme cu capacitatea cilindrica intre 2.601 si 3.000 cm3 va creste de la 72 la 167 de lei/200 cm3 sau fractiune din aceasta;
                            pentru autoturismele cu o capacitate cilindrica de peste 3000 cm3 se va majora de la 145 la 337 lei/200 cm3 sau fractiune din aceasta.
                            In ceea ce priveste automobilele cu o capacitate mai mica de 2000 cm3, cresterea impozitului este ceva mai ponderata. Mai exact:
                            pentru autoturismele cu capacitatea cilindrica de pana la 1.600 cm3 inclusi, impozitul va creste de la 8 la 9 lei/200 cm3 sau fractiune din aceasta;
                            pentru autoturisme cu o capacitate cilindrica intre 1601 si 2000 cm3, impozitul se va mari de la 18 lei la 21 lei/200cm3 sau fractiune din aceasta.

                            Comment


                            • #15
                              Deci 5000, 6000 greu de intretinut pt oameni normali. Îmi confirma ideea deja formatã , dacã vreau limo, sa fie una ce va deveni istorie in curând .

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF