Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

scaune w 114 coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Pe pagina principala a forumului , ultima sectiune este Bursa .
    Acolo ai urmatoarele rubrici : "Vanzari/Cumparari piese MB" , "Diverse MB" si "Bazar" . Vezi care te aranjeaza mai bine .

    Site-ul cu piesele pentru 250CE W114 era mai mult pentru documentare .
    Daca dai clik pe poza scaunului , vei vedea din ce se compune rabatarea si daca se pot modifica cele de sedan .

    Off topic
    Personal astept niste poze "en detail" cu motorul si codul acestuia . Ma intereseaza ce fel de injectie are montata pe el .

    Binenteles ca ai toata sustinerea noastra . Te ajutam cu ce stim si mai ales cu ce putem .
    Nu ai precizat daca ai nevoie numai de filtrul de aer sau si de caseta acestuia .

    Comment


    • #32
      Originally posted by nstoe View Post
      Pe pagina principala a forumului , ultima sectiune este Bursa .
      Acolo ai urmatoarele rubrici : "Vanzari/Cumparari piese MB" , "Diverse MB" si "Bazar" . Vezi care te aranjeaza mai bine .

      Site-ul cu piesele pentru 250CE W114 era mai mult pentru documentare .
      Daca dai clik pe poza scaunului , vei vedea din ce se compune rabatarea si daca se pot modifica cele de sedan .

      Off topic
      Personal astept niste poze "en detail" cu motorul si codul acestuia . Ma intereseaza ce fel de injectie are montata pe el .

      Binenteles ca ai toata sustinerea noastra . Te ajutam cu ce stim si mai ales cu ce putem .
      Nu ai precizat daca ai nevoie numai de filtrul de aer sau si de caseta acestuia .
      Sistemul de rabatare original este pe vacuum,deoarece aveam o conducta de vacumm care atarna prin masina,si vazand pe acel site imaginile mi-am dat seama pentru ce e.
      Injectia este Bosch Jetronic,o sa atasez poze
      Am nevoie de caseta filtrului de aer.Banuiesc ca filtru o sa gasesc destul de usor,este o consumabila
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Uite, asta e modelul filtrului ce il am eu de vanzare. In 4-5 zile, cand o sa ajung in locul unde il am o sa revin cu poze cu el mai in detaliu daca zici ca s-ar potrivi.
        Attached Files

        Comment


        • #34
          Originally posted by kargo View Post
          Sistemul de rabatare original este pe vacuum,deoarece aveam o conducta de vacumm care atarna prin masina,si vazand pe acel site imaginile mi-am dat seama pentru ce e.
          Injectia este Bosch Jetronic,o sa atasez poze
          Am nevoie de caseta filtrului de aer.Banuiesc ca filtru o sa gasesc destul de usor,este o consumabila
          injectia Bosch
          Attached Files

          Comment


          • #35
            Din ce vad , este partea electronica a injectiei D Jetronic .
            Ar fi interesant o poza cu injectia de pe motor cu tot cu alimentarea injectoarelor .

            PS : cred ca s-ar impune un alt thread , ca suntel off topic rau de tot .

            Comment


            • #36
              Sistemul de rabatare e pe vacum ? Nu cumva conducta aia e de la inchiderea centralizata ?
              Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

              bergen_b13empfang@yahoo.de

              Comment


              • #37
                Originally posted by 13 Todesengel View Post
                Sistemul de rabatare e pe vacum ? Nu cumva conducta aia e de la inchiderea centralizata ?
                nu stiu,nu imi dau seama cum ar functiona inchiderea deoarece sistemul de vacuum nu are nici o legatura cu usa.Un furtun merge pe stalpul din spate la capatul caruia este un fel de buton.Un alt alt furtun merge pe stalpul din fata unde sunt prinse balamalele usii si intra in intrerupatorul care teoretic aprinde becul interior cand usa se deschide,si un altul atarna pe podea,care am dedus eu ca ar fi mers undeva in scaun pentru rabatare.
                Un detinator de coupe ar putea sa ne lamureasca.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by nstoe View Post
                  Din ce vad , este partea electronica a injectiei D Jetronic .
                  Ar fi interesant o poza cu injectia de pe motor cu tot cu alimentarea injectoarelor .

                  PS : cred ca s-ar impune un alt thread , ca suntel off topic rau de tot .
                  ok, o sa revin cu detalii in momentul demontarii motorului,sper sa reusesc zilele astea sa il scot daca imi permite timpul,am foarte mult de lucru

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by 3mil View Post
                    Uite, asta e modelul filtrului ce il am eu de vanzare. In 4-5 zile, cand o sa ajung in locul unde il am o sa revin cu poze cu el mai in detaliu daca zici ca s-ar potrivi.
                    m-ar ajuta niste poze in detaliu,daca te rog

                    multumesc

                    Comment


                    • #40
                      Am postat pozele promize pe topicul tau de vanzare de pe bursa.

                      Comment


                      • #41
                        Felicitari, frumoasa masina si dupa ce o termini cu siguranta o sa fie superba.
                        Injectia este electronic Bosch D-jetronic, un sistem revolutionar la vreme lui insa foarte complicat de pus la punct si cu mici ''probleme'' in design-ul lui fapt care a condus (surprinzator!) ca Mercedes sa dea un pas inapoi si sa treaca din nou la sistemul mecanic K-Jetronic. Ani mai tarziu, si dupa diverse modificari, Mercedes revenea la injectia electronica.

                        Ai mare grija la piese specifice aceste injectii, sunt scumpe si mai greu de gasit in stare impecabila: injectoare, ECU(cutia cu partea electronica), senzorul montat in stanga admisiei etc.

                        In ceea ce priveste ‘’smucitura’’ de la cutia automatica, rareori e problema la cutie, de obicei problema e la un discurile de cauciuc de pe cardan. Iti explic, intre cardan si cutia de viteze si intre cardan si transmisia spate se monteaza un disc de cauciuc cu rolul de a prelua eventualele ‘’smucituri’’ are cutiei de viteze. Cand simti ‘’smuciturile’’,e posibil ca discurile sa fie praf. Evident, asa cum ti-au recomandat si colegii, obligatoriu schimb de ulei+filtru la cutie.
                        Iti pun si o poza ca sa intelegi mai bine.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #42
                          Salut
                          Cum mai stai cu restaurarea ?
                          Mai arata-ne niste poze cu ce ai mai facut.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF