Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

scaune w 114 coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by nieve View Post
    Grila de pe bord o am eu si o dau gratis, iar scaune am tot eu si sunt maro integral impecabile de coupe.
    Poze scaune si grila
    Attached Files
    VW Bus T2a-Westfalia 1967; VW Transporter T4-1.9d 1992;Mercedes W123 200d

    Comment


    • #17
      Rare scaunele astea, daca nu le ia colegu le iau eu, insa are intaietate intrucat are si nevoie de ele, de fapt sunt cam vitale!
      W110-2.0 D 1966
      W115-2.0 D 1971
      W123-2.4 D 1982

      Comment


      • #18
        Originally posted by pneu View Post
        Rare scaunele astea, daca nu le ia colegu le iau eu, insa are intaietate intrucat are si nevoie de ele, de fapt sunt cam vitale!
        le-am luat deja,maine trebuie sa ajunga la mine

        Comment


        • #19
          Bravo, sa vedem cum decurge refacerea de acuma!
          W110-2.0 D 1966
          W115-2.0 D 1971
          W123-2.4 D 1982

          Comment


          • #20
            din pacate scaunele nu se rabateaza,sunt tot de sedan,deci am nevoie de altele
            as mai avea nevoie de carcasa filtru aer,radio si alte piese
            asadar daca mai are cineva piese de coupe l-as ruga sa dea un semn

            multumesc
            Attached Files

            Comment


            • #21
              La coupe sint putin altfel scaunele,ti-am pus o fotografie cum arata la mine . Am radio Becker Europa ,exact radioul pus de Mercedes pe masina ta .

              e cel din link




              Originally posted by nstoe View Post
              Daca "smucitul" la plecarea de pe loc si la schimbarea vitezelor apare atunci cand dai drumul la ambreiaj , atunci o posibila cauza ar fi uzura avansata sau ruperea arcurilor din componenta discului de ambreiaj .

              Of topic )): Ai un motor interesant pe masina ; asi vrea sa aflu mai multe date despre el . Deschide te rog un topic la sectiunea W114/W115 cu date despre el ; ce cod este trecut in CI ? .
              Multumesc .
              E automata cutie,altele sint cauzele . Adica e uzata . Poti incerca sa schimbi uleiul si sa inlocuiesti filtrul din cutie . Poate ai noroc .

              PS frumoasa masina !
              Attached Files
              Last edited by mircea600sel; 03-10-2012, 21:50 PM.
              Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

              bergen_b13empfang@yahoo.de

              Comment


              • #22
                Originally posted by 13 Todesengel
                E automata cutie,altele sint cauzele . Adica e uzata . Poti incerca sa schimbi uleiul si sa inlocuiesti filtrul din cutie . Poate ai noroc .

                PS frumoasa masina !
                Multumesc de indicatii referitoare la cutie,o sa fac cum ai spus dupa ce o sa o demontez de pe masina.
                Te rog daca mai poti sa pui o poza cu mecanismul de rabatare la scaune,sunt foarte curios cum arata si sa imi spui un pret pentru radio sau cum pot lua legatura cu tine
                Multumesc

                Comment


                • #23
                  Originally posted by 13 Todesengel
                  E automata cutie,altele sint cauzele . Adica e uzata . Poti incerca sa schimbi uleiul si sa inlocuiesti filtrul din cutie . Poate ai noroc .

                  PS frumoasa masina !
                  Off topic
                  Deja colegul cu topic-ul actualizase informatia privind cutia de viteze in postul #13 .

                  Schimbul de ulei + filtru este obligatoriu la o masina SH , proaspat achizitionata .
                  Credeam ca s-a facut deja .
                  Last edited by nstoe; 03-09-2012, 23:57 PM.

                  Comment


                  • #24
                    Cind o aduc acasa am sa-i fac si o sa-ti trimit orice fotografie doresti .
                    Despre cutie ;eu as incerca sa fac asta cu ea montata pe masina si sa vad cum reactioneaza. Daca se inbunatateste ceva as avea doua obtiuni: ori incerc sa merg in continuare cu aceiasi cutie si sa am in vedere vreo alternativa de rezerva ori pur si simplu sa o folosesc in continuare si sa ma impac cu ideea ca schimba "in felul ei" pt.ca are 40 de ani si asta e . Daca nu se schimba nimic ,exista un coleg pe forum,"Automaticul"sai ceva de genul,el cred ca poate sa te indrume cel mai bine,daca sa renunti la ea sau sa o repari .
                    Radioul....radioul...e rar,scump in orice parte a lumii . Ma gindesc si promit sa-ti dau un semn . Daca nu sunt prea interogativ si deranjant,ai putea sa-mi trimiti pe PM o sugestie de pret ?

                    PS ce ti-a venit sa cumperi masina din asta ?

                    Hai sa=ti mai zic ceva . Astia de imbraca scaune,tapiseri sau cum ii cheama pe ei;citeodata mai gasesti vreunul cu un grad de istetime peste medie. Ai cumparat acele scaune care arata bine dar nu se rabateaza . Oare nu poti adapta la ele sistemul de rabatare de la scaunele unei masini uzuale cu 2 usi,ceva gen Golf 2 ,3,sau alta dracie ieftin de gasit in dezmembrari ? Eu cred ca nu e mare inginerie de montat- demontat un mecanism de rabatare,oricum spatarul nu e fix,exista un ax pe care se ajusteaza pozitia....zic si eu .

                    Originally posted by nstoe View Post
                    Off topic
                    Deja colegul cu topic-ul actualizase informatia privind cutia de viteze in postul #13 .

                    Schimbul de ulei + filtru este obligatoriu la o masina SH , proaspat achizitionata .
                    Credeam ca s-a facut deja .
                    Scuze,vroiamsa apara cu "citat"exact postul 13,am apasat si eu aiurea .
                    Last edited by mircea600sel; 03-10-2012, 21:49 PM.
                    Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                    bergen_b13empfang@yahoo.de

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by nstoe View Post
                      Off topic
                      Deja colegul cu topic-ul actualizase informatia privind cutia de viteze in postul #13 .

                      Schimbul de ulei + filtru este obligatoriu la o masina SH , proaspat achizitionata .
                      Credeam ca s-a facut deja .
                      scuze,nu am apucat sa fac aceste operatiuni pentru ca masina este desfacuta deja si nu mai pot circula cu ea
                      O sa iau legatura cu colegul Automaticul in momentul in care o sa o am data jos de pe masina

                      Originally posted by 13 Todesengel View Post
                      Cind o aduc acasa am sa-i fac si o sa-ti trimit orice fotografie doresti .
                      Despre cutie ;eu as incerca sa fac asta cu ea montata pe masina si sa vad cum reactioneaza. Daca se inbunatateste ceva as avea doua obtiuni: ori incerc sa merg in continuare cu aceiasi cutie si sa am in vedere vreo alternativa de rezerva ori pur si simplu sa o folosesc in continuare si sa ma impac cu ideea ca schimba "in felul ei" pt.ca are 40 de ani si asta e . Daca nu se schimba nimic ,exista un coleg pe forum,"Automaticul"sai ceva de genul,el cred ca poate sa te indrume cel mai bine,daca sa renunti la ea sau sa o repari .
                      Radioul....radioul...e rar,scump in orice parte a lumii . Ma gindesc si promit sa-ti dau un semn . Daca nu sunt prea interogativ si deranjant,ai putea sa-mi trimiti pe PM o sugestie de pret ?

                      PS ce ti-a venit sa cumperi masina din asta ?
                      Nu stiu sa iti spun cat as da pe radio,stiu ca e rar si scump,tocmai de aceea am sa te rog sa dai tu un mesaj pe PM,eu ti-as zice un pret prea mic probabil .Poate ne intelegem si pe deasupra e marfa ta

                      Referitor la masina este o pasiune mai veche.Acum cativa ani am mai reconditionat un Golf 1,dar nu chiar in detaliu,i-am facut si putin tuning (jante,scaune sport,geamuri fumurii ...),pe care l-am dat la schimb dupa scurt timp cu o masina mult mai noua deoarece arata foarte bine.
                      Fan Mercedes sunt de cand ma stiu,am vrut o masina mai rara si frumoasa.
                      Vroiam una mai veche si decapotabila,dar sunt mult peste bugetul meu,botul mi-a placut tot timpul,asa ca m-am ales cu un bot coupe si sunt foarte fericit ca e la mine in garaj,iar starea lui nu e chiar foarte proasta.
                      Sunt nerabdator sa vad ce o sa iasa si astept parerile si sugestiile voastre ale tuturor
                      Va multumesc

                      Originally posted by 13 Todesengel
                      Hai sa=ti mai zic ceva . Astia de imbraca scaune,tapiseri sau cum ii cheama pe ei;citeodata mai gasesti vreunul cu un grad de istetime peste medie. Ai cumparat acele scaune care arata bine dar nu se rabateaza . Oare nu poti adapta la ele sistemul de rabatare de la scaunele unei masini uzuale cu 2 usi,ceva gen Golf 2 ,3,sau alta dracie ieftin de gasit in dezmembrari ? Eu cred ca nu e mare inginerie de montat- demontat un mecanism de rabatare,oricum spatarul nu e fix,exista un ax pe care se ajusteaza pozitia....zic si eu .
                      As vrea sa fie original,si in plus o sa trebuiasca sa obtin certficat de retromobil pentru a o putea inmatricula,la varianta cu modificatul m-am gandit si se poate realiza

                      am atasat niste poze cu starea actuala a masinii si cu locul unde ar trebui sa fie filtru de aer,pe care nu il are deoarece masina a avut gaz,daca ma poate informa cineva cum as putea sa gasesc asa ceva as fi recunoscator
                      multumesc
                      Attached Files
                      Last edited by mircea600sel; 03-10-2012, 21:49 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by kargo View Post
                        scuze,nu am apucat sa fac aceste operatiuni pentru ca masina este desfacuta deja si nu mai pot circula cu ea
                        O sa iau legatura cu colegul Automaticul in momentul in care o sa o am data jos de pe masina
                        Vad ca te-ai apucat de reparatii la vopsitorie . Daca imi este permis un sfat . Inainte de aceasta delicata operatiune , executa o revizie generala la partea mecanica : frane , discuri de frana sau saboti , directie , reglaje la motor , ulei la motor , cv . , grup , servo + filtre , etc , etc .
                        Dupa aceea tinichigeria .

                        Vopsitoria ar trebui sa fie ultima operatiune .

                        Asa cum a remarcat colegul pneu , scaunele sunt de Cobra . Nu ai ce mai reconditiona la ele . Pentru Retromobil iti vor trebui scaune originale de W114 - Coupe . Slaba nadejde sa gasesti in tara , totusi da un anunt pe Bursa . Nu se stie niciodata .
                        La fel si pentru filtrul de aer . Iti trebuie tot ansamblul .
                        Urmareste sau da un anunt si pe eBay .

                        Masina are potential . Daca te vei ocupa cu pasiune de reconditionare , sunt sigur ca va iesi ceva frumos .

                        Ansamblu scaune 250CE W114 + repere .

                        Last edited by mircea600sel; 03-10-2012, 21:50 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by nstoe View Post
                          Vad ca te-ai apucat de reparatii la vopsitorie . Daca imi este permis un sfat . Inainte de aceasta delicata operatiune , executa o revizie generala la partea mecanica : frane , discuri de frana sau saboti , directie , reglaje la motor , ulei la motor , cv . , grup , servo + filtre , etc , etc .
                          Dupa aceea tinichigeria .

                          Vopsitoria ar trebui sa fie ultima operatiune .

                          Asa cum a remarcat colegul pneu , scaunele sunt de Cobra . Nu ai ce mai reconditiona la ele . Pentru Retromobil iti vor trebui scaune originale de W114 - Coupe . Slaba nadejde sa gasesti in tara , totusi da un anunt pe Bursa . Nu se stie niciodata .
                          La fel si pentru filtrul de aer . Iti trebuie tot ansamblul .
                          Urmareste sau da un anunt si pe eBay .

                          Masina are potential . Daca te vei ocupa cu pasiune de reconditionare , sunt sigur ca va iesi ceva frumos .
                          Masina va fi demontata in totalitate,motorul va fi scos si demontat,puntile,bratele,arcurile si altele vor fi duse la sablat si vopsit electrostatic.Vreau sa fac o treaba ca la carte,o restaurare completa.
                          Am verificat jocurile la directie,suspensia,franele,inclusiv frana de mana (picior),toate sunt ok,nu bate nimic nici pe drum denivelat.Oricum o sa vad exact in momentul cand o sa ajung la elementele respective.
                          Mai am un set de scaune de bot de cal,dar de sedan.
                          Nu stiu pe ce bursa sa dau anunt,sunt mai nou in reconditionari,daca poti sa ma ajuti te rog.
                          O sa caut si pe eBay
                          Multumesc

                          Originally posted by nstoe
                          Ansamblu scaune 250CE W114 + repere .

                          http://www.niemoeller.de/w114c-en/B022-57.html
                          foarte tare site-ul,dar are niste preturi.......

                          Multumesc
                          Last edited by mircea600sel; 03-10-2012, 21:51 PM.

                          Comment


                          • #28
                            Aici gasesti preturi mai normale

                            Impotriva vinatorii,impotriva asasinilor de animale !

                            bergen_b13empfang@yahoo.de

                            Comment


                            • #29
                              Salut! Nu stiu cum arata filtrul de aer la modelele pe benzina, n-am avut ocazia sa vad asa ceva. Am si pot sa iti dau daca zici ca se potriveste filtru de aer ce a echipat motorizarile diesel. Iti fac o poza si imi zici daca e ok sau nu.
                              Ma bucur ca o sa mai apara un Bot de cal pe sosele. Spor la restaurat!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by 3mil View Post
                                Salut! Nu stiu cum arata filtrul de aer la modelele pe benzina, n-am avut ocazia sa vad asa ceva. Am si pot sa iti dau daca zici ca se potriveste filtru de aer ce a echipat motorizarile diesel. Iti fac o poza si imi zici daca e ok sau nu.
                                Ma bucur ca o sa mai apara un Bot de cal pe sosele. Spor la restaurat!
                                multumesc de incurajari
                                dupa amplasare s-ar putea sa se potriveasca,ar si super daca ai poti sa pui o poza,sa fac niste comparatii cu ce am gasit pe net

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF