Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

scaune w 114 coupe

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • scaune w 114 coupe

    Buna tuturor,

    este prima oara cand postez pe forum si de curand sunt posesorul unui w114 coupe pe care as vrea sa il restaurez.Pentru inceput as avea nevoie de piesele care se vad,respectiv scaune,volan crapat,bord putin crapat...daca puteti sa ma ajutati cu niste informatii v-as fi recunoscator
    Attached Files

  • #2
    Daca nu ma insel ai scaune de cobra pe masina, volanele astea din ebonita se gasesc rar in stare buna, acu ceva timp in urma, am dat 100 de euro pentru un volan bunutz, pe care l am dat cu tot cu masina!
    W110-2.0 D 1966
    W115-2.0 D 1971
    W123-2.4 D 1982

    Comment


    • #3
      Te rog sa postezi mai multe poze cu interiorul masinii si daca vrei si poti fa poze
      cu piesele in cauza !

      Din cate stiu eu scaunul se poate repara la un tapiter bun !
      Acu nu mult timp am auzit ca se pot repara si bordurile pe undeva prin Bucuresti ( poate exista si ai alte orase )
      Iar cu volanul ar fi bine sa cauti pe ebay......... !

      Apropo as fi curios cit costa asa o masinuta ( vad ca are nr. prov nemtesti ) si ce motor are !
      Omul invata pina la moarte si cind.............

      Comment


      • #4
        Ce bine ca mai sunt pasionati de masini adevarate! Scaunele se pot reconditiona la un tapiter auto ( dar cauta unul la care ai vazut lucrari sau unul recomandat de clienti multumiti ) cu volanul e mai ,,albastra'' problema, ca sunt rare si scumpe cele originale si bune. Eventual incearca sa-l reconditionezi. Pune poze cu volanul, ca poate ne vin idei. Bordul, eu zic, sa-l imbraci in piele si ai o solutie si mai ieftina decat sa-l schimbi si mai eleganta. Din ce vad in poze o sa ai ceva de lucru la masina, dar merita tot efortul fizic si financiar. Bafta!

        Comment


        • #5
          Am inceput azi dezasamblarea,au aparut probleme noi,respectiv chedere la geamuri.In mare caroseria e in stare destul de buna,aripile fata si spate sunt ca si noi,in portbagaj nu are rugina de loc,faruri ca si noi,toate ornamentele au fost la locul lor.
          Scaunele au fost schimbate si sunt de caroserie cu 4 usi,nu se rabateaza in fata.Asta e marea problema.De tapitat stiu ca sunt mai multe firme care se ocupa cu asa ceva.
          Motorul e de 2.5 in 6 cilindri,cu injectie,cred ca 100 KW,nu sunt sigur.
          La bord lipseste difuzorul din centru impreuna cu grilajul care il acopera,dupa cum se vede in poze.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            O alta problema pe care inca nu stiu cum sa o rezolv este faptul ca smuceste la plecare de pe loc si la schimbarea vitezelor mai mult decat este normal.
            Parbrizul este crapat,dar cred ca se gaseste.
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Am atasat si poze cu interiorul,daca aveti sugestii sau sfaturi va rog sa nu ezitati sa mi le spuneti
              Multumesc
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Frumos bordul masinii , parerea mea e sa o repari ca nu are cum sa coste prea mult ! E vorba de o crapatura ( e lunga da ........ )! Cu scaunele inseamna ca nu ar trebui sa te complici sa le repari ! Mai bine cauti altele !
                Ca un sfat personal ar trebui sa iei legatura cu tavi14 ( sper ca am scris corect ),
                colegul este din Sibiu si a reconditionat un cupe ca al tau ( rosu ) , poate stiie el niste scaune pe la careva! Oricum din ce am vazut si citit despre om, am ajuns la concluzia , ca e un om serios si meserias, care daca poate , te va ajuta sigur !
                In legatura cu bordul revin cu informatia , unde si cum .....

                Nu ai raspuns cam cit costa asa o masina, intrebam din curiozitate, asta daca nu e cumva secret !

                Ps. ptr. boxa si grilaj ar trebui sa cauti colegi ( oameni ) ca Rufus sau dr_krl care au piese ptr. botos , alta intrebare ar fi daca sunt dispusi sa si vinda daca au piesa ( normal ) !
                Last edited by zistok; 03-03-2012, 23:02 PM.
                Omul invata pina la moarte si cind.............

                Comment


                • #9
                  Din cate stiu eu, grila de deasupra difuzorului este diferita la coupe fata de cea de la sedan...
                  Destul de greu de gasit, ca si scaunele rabatabile.
                  Incearca la tavi114 sau la oldtimerstudio...

                  Comment


                  • #10
                    Daca "smucitul" la plecarea de pe loc si la schimbarea vitezelor apare atunci cand dai drumul la ambreiaj , atunci o posibila cauza ar fi uzura avansata sau ruperea arcurilor din componenta discului de ambreiaj .

                    Of topic )): Ai un motor interesant pe masina ; asi vrea sa aflu mai multe date despre el . Deschide te rog un topic la sectiunea W114/W115 cu date despre el ; ce cod este trecut in CI ? .
                    Multumesc .

                    Comment


                    • #11
                      Grila de pe bord o am eu si o dau gratis, iar scaune am tot eu si sunt maro integral impecabile de coupe.
                      VW Bus T2a-Westfalia 1967; VW Transporter T4-1.9d 1992;Mercedes W123 200d

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by nieve View Post
                        Grila de pe bord o am eu si o dau gratis, iar scaune am tot eu si sunt maro integral impecabile de coupe.
                        multumesc mult,cum pot lua legatura cu tine,as fi foarte interesat si de alte piese daca mai ai

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by nstoe View Post
                          Daca "smucitul" la plecarea de pe loc si la schimbarea vitezelor apare atunci cand dai drumul la ambreiaj , atunci o posibila cauza ar fi uzura avansata sau ruperea arcurilor din componenta discului de ambreiaj .

                          Of topic )): Ai un motor interesant pe masina ; asi vrea sa aflu mai multe date despre el . Deschide te rog un topic la sectiunea W114/W115 cu date despre el ; ce cod este trecut in CI ? .
                          Multumesc .
                          Cutia este automata cu schimbator la volan
                          Inca nu am CI,masina este inmatriculata pe Olanda,nu am gasit nici o serie de motor,doar dupa ce o sa il dau jos de pe masina

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by zistok View Post
                            Frumos bordul masinii , parerea mea e sa o repari ca nu are cum sa coste prea mult ! E vorba de o crapatura ( e lunga da ........ )! Cu scaunele inseamna ca nu ar trebui sa te complici sa le repari ! Mai bine cauti altele !
                            Ca un sfat personal ar trebui sa iei legatura cu tavi14 ( sper ca am scris corect ),
                            colegul este din Sibiu si a reconditionat un cupe ca al tau ( rosu ) , poate stiie el niste scaune pe la careva! Oricum din ce am vazut si citit despre om, am ajuns la concluzia , ca e un om serios si meserias, care daca poate , te va ajuta sigur !
                            In legatura cu bordul revin cu informatia , unde si cum .....

                            Nu ai raspuns cam cit costa asa o masina, intrebam din curiozitate, asta daca nu e cumva secret !

                            Ps. ptr. boxa si grilaj ar trebui sa cauti colegi ( oameni ) ca Rufus sau dr_krl care au piese ptr. botos , alta intrebare ar fi daca sunt dispusi sa si vinda daca au piesa ( normal ) !
                            masina a costat cu totul in jur de 2500 euro,nu e un secret,si a fost adusa din Germania

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by kargo View Post
                              Cutia este automata cu schimbator la volan
                              Inca nu am CI,masina este inmatriculata pe Olanda,nu am gasit nici o serie de motor,doar dupa ce o sa il dau jos de pe masina
                              OK . Deschide un topic la sectiunea "Discutii generale" - "Cutiile de viteze automate" . Descrie in amanunt fenomenul in toate etapele lui .
                              Sigur vei primi o parere .

                              Salut gestul colegului "nieve" ! .

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF