Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W123 automatic rosu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Maestre rosu ferrari este super
    Last edited by Luxian; 06-24-2010, 12:15 PM.

    Comment


    • #17
      Si din culorile anului... Rosu Burgunde ) =))

      Comment


      • #18
        hobbysat imi poti zice cat ai dat pe chederele de la usi ? merci

        Comment


        • #19
          Ce culoare a primit pana la urma masina? Ceva poze daca se poate. Care a fost varianta de insonorizare aleasa? Eu stiam ca peste antifon se pune un strat presat de pasla cu niste saculeti plati de nisip. Pentru podea, daca pe undeva exista riscul de patrundere a apei inauntru exista un mastick alb care se face ca un cauciuc si se lipeste de nu mai poate fi dat la o parte decat cu tot cu vopsea si izoleaza extrem de bine.Din cate stiu eu se gaseste la "salam" nu la tub de plastic. Eu am vazut la un baiat care l-a adus din Grecia unde era folosit la izolarea tunelurilor .
          Mercedes-Benz C180 Classic - 90KW

          Comment


          • #20
            @bodi1 - Nu mai tin bine minte, pentru ca am cumparat la pachet chederele pentru usi, parbriz, luneta, portbagaj, dar suma a fost pe undeva 350-400 Ron pentru chederele de usi. Din Turcia. Problema lor este ca sunt putin mai umflate decat originalele si usile se inchid putin mai greu. Sper sa se lase. Par insa bine facute.
            Chederele de parbriz si luneta au intrat destul de greu - in special cel de luneta - dar s-au asezat bine. Mai putin ornamentul pe luneta care nu pricep de ce nu s-a dus pana la capat chiar daca am avut multa grija. Atentie, ornamentele se pun inainte de a pune chederele.
            @cristian_sladariu. Culoarea in care am vopsit-o este "Rosu Imperial" de la Policolor. Imi place foarte mult, desi calitatea vopsirii nu este cea pe care mi-am dorit-o. Am folosit pentru pregatire produse de la Car System. Am dat initial un strat de roz pe toata masina ( arata foarte interesant ) apoi doua straturi de rosu.
            Pe podele am pus folie de bitum la pedalier iar in rest am pus o folie de aluminiu cu bitum Sika ( parca) care se gaseste la Hornbach in role de diferite latimi,folie pe care o mai folosisem pentru acoperis si mi-a placut cum a rezistat in timp. Se lipeste foarte bine si are un pret mai convenabil decat bitumul autoadeziv si se muleaza mai bine. Nu este nici aceasta foarte ieftina. Deasupra am pus o pasla de buna calitate pe care am gasit-o intr-un magazinas pe la Targul de masini din Vitan. Apoi covoarele ei originale.
            Nu a trebuit sa folosesc pe interior altceva decat mastic pe imbinarile sudate pentru ca am reparat-o peste tot.
            Am folosit insa si respectivul "salam" ( se foloseste la etanseizarea geamurilor mari cu care se imbraca constructiile ) in special pentru a umple spatiul dintre aripa si contraaripa - la partea superioara ramane un loc relativ mare de umplut in cazul in care se desfac si se schimba aripile. A prins foarte bine.
            Deocamdata am cam sase luni de cand am terminat cu vopsirea si nu am circulat inca cu masina, asa ca nu-mi dau seama cum s-au comportat tratamentele aplicate.
            Mai am cateva lucruri de montat pe ea pana sa fie gata ( bara fata, pasla pe partea dreapta, scaun dreapta, vreo doua fete de usi ) dar a venit frigul, am de lipit si nu pot face nimic. Din pacate, desi stau la curte, nu am inca garaj si tin masina sub o husa pe care am cumparat-o noua si am avut grifa sa o pun numai peste masina curata.
            Poze am sa pun mai incolo, cand o voi termina.
            Sunt multumit cum a iesit, desi se putea si mai bine. Implica o cantitate mare de munca, de timp si multa rabdare. Si trebuie sa te informezi. Sunt multe solutii de a repara acelasi lucru, multe tratamente"minune" pe care risti sa arunci banii, astfel incat uneori este destul de dificil sa gasesti solutia optima.

            Comment


            • #21
              Sa vedem rezultatul final ar fi grozav! Sunt multi bani care intra intr asa o masina, si multa munca categoric, dar, pasiunea e pasiune n ai ce sa i faci!
              W110-2.0 D 1966
              W115-2.0 D 1971
              W123-2.4 D 1982

              Comment


              • #22
                AR fi interesant sa ne arati si noua toata munca depusa si sa vedem un produs final multumitor dupa toate eferturile depuse , pina la urma fa poze sa laudo si tu , merita !

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF