Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ceva Probleme cu incalzirea la 190

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ceva Probleme cu incalzirea la 190

    Salutare.
    Problemele pe care le am sunt urmatoarele:
    1. Cand dau drumu la caldura in partea de la pasager vine numai aer rece iar la sofer si pe la parbriz vine aer cald dar asta banuiesc ca e din cauza ca nu e aerisit sistemul de racire.Am fost la un service si mi-au zis ca motorul isi face singur aerisirea la sistem daca il las pornit si fara capac la vasul de expansiune.Zis si facut numai ca atunci cand ajunge temperatura la motor pe la 80 grade imi da toata apa afara din vas.Care ar fii problema?
    2. De cateva zile am observat ca sub scaunul la sofer, pe canalul de aer care e pentru picioare imi curge antigel.Am verificat si sub scaunul la pasager dar acolo era uscat.Are careva vreo idee care ar putea fii problema?

    Va multumesc anticipat.
    Cu Stima,
    Marius

  • #2
    Originally posted by marius_toma View Post
    Salutare.
    Problemele pe care le am sunt urmatoarele:
    1. Cand dau drumu la caldura in partea de la pasager vine numai aer rece iar la sofer si pe la parbriz vine aer cald dar asta banuiesc ca e din cauza ca nu e aerisit sistemul de racire.Am fost la un service si mi-au zis ca motorul isi face singur aerisirea la sistem daca il las pornit si fara capac la vasul de expansiune.Zis si facut numai ca atunci cand ajunge temperatura la motor pe la 80 grade imi da toata apa afara din vas.Care ar fii problema?
    2. De cateva zile am observat ca sub scaunul la sofer, pe canalul de aer care e pentru picioare imi curge antigel.Am verificat si sub scaunul la pasager dar acolo era uscat.Are careva vreo idee care ar putea fii problema?

    Va multumesc anticipat.
    Cu Stima,
    Marius
    Apa afara din vas o da din cauza garniturii de chiuluasa (arsa) sau bloc motor fisurat in interior. Nu vreau sa te sperii dar astea sunt cauzele.
    La problema cu antigelul pe sub sacun verifica furtunele de la radiatorul de caldura.
    Multa bafta

    Comment


    • #3
      Ok, merci de sfat.Ma mai gandeam sa nu fie undeva infundat circuitul de apa ca masinuta a stat cam 1 an pe dreapta din cauza taxei de inmatriculare.De curatat am curatat radiatoru la un service, iar cei de acolo mi-au spus ca acum totul e ok si nu ar trebuii sa mai am probleme.Numai ca nu a fost curatat tot circuitul de apa si tare mi-e teama ca mai sunt reziduuri care au ajuns si prin pompa de apa ( asa am impresia), si asta pt ca atunci cand motorul ajunge la temperatura normala de functionare (85-90) pompa de apa scoate un zgomot ciudat ca si cum ar fii pietre in ea.

      Comment


      • #4
        Pompa de apa ! Aceiasi problema o am si eu. Pe partea pasagerului baga aer rece . Am scos furtunul prin care iese apa din calorifer si la relanti nu baga pompa ... baga un suvoi subtire de apa. In turatie baga dar se aud zgomote la pompa. Astept sa se mai incalzeasca putin sau sa ajung la socra-miu in garaj sa o schimb.

        Comment


        • #5
          Originally posted by danioan75 View Post
          Pompa de apa ! Aceiasi problema o am si eu. Pe partea pasagerului baga aer rece . Am scos furtunul prin care iese apa din calorifer si la relanti nu baga pompa ... baga un suvoi subtire de apa. In turatie baga dar se aud zgomote la pompa. Astept sa se mai incalzeasca putin sau sa ajung la socra-miu in garaj sa o schimb.
          Salut danioan75. Pårerea mea este ca trebuie schimbata pompa de apå . simtomele descrise de tine sint, semne de oboseala a pompei. O zi buna in continuare, si bafta cu remedierea problemei, cu costuri cit mai mici.

          Comment


          • #6
            Nu te chinui sa scimbi pompa de apa,intai verifica valva comandata de vid de sub motorasul stergatorului ,daca e buna da caloriferul jos ca este infundat.Eu am scimbat pompa degeaba ,aceleasi simtome aveam.Legat de antigel sa nu aiba un por caloriferul.

            Comment


            • #7
              Salutare si multumesc pentru sfaturi.Am dat caloriferul jos si intradevar era infundat un pic.Am reusit sa-l curat si acum vad ca circula apa normal prin el.Legat de problema cu antigelu: am reusit sa determin cauza scurgerilor.Era de la un furtunul care intra in el prin panoul ignifug care nu era fixat bine, iar la presiune mare scapa antigel .Asta se daroreaza "mecanicilor" care mi-au dat prima dat aeroterma jos desfacandu-mi panoul ignifug din suruburi si tragand de el ca sa faca loc sa scoata aeroterma.Asta e.Bine ca am rezolvat O sa verific si valva comandata de vid si o sa revin sa va spun ce am rezolvat.Multumesc inca odata de sfaturi.

              Cu Stima,
              Marius Toma

              Comment


              • #8
                Salutare si bine v-am regasit.
                Legat de problema de mai sus (scurgerea de antigel in aerisirea de la picioare de la pasagerii din spate) am sa va spun ca problema e mai grava decat am crezut initial cand am zis mai sus ca am rezolvat-o.Tot mai curge antigel numai ca dupa ce am desfacut panolul de plastic de sub volan am vazut de unde curge.E de la caloriferul interior( cred, sau mai mult ca sigur e spart ).Problema sta in felul urmator: cat de dificil e sa il schimb fara a nu da jos tot bordul? Se poate ajunge la el si altcumva?

                Va multumesc anticipat pentru raspuns.

                Cu Stima ,
                Marius Toma

                Comment


                • #9
                  Originally posted by marius_toma View Post
                  Salutare si bine v-am regasit.
                  Legat de problema de mai sus (scurgerea de antigel in aerisirea de la picioare de la pasagerii din spate) am sa va spun ca problema e mai grava decat am crezut initial cand am zis mai sus ca am rezolvat-o.Tot mai curge antigel numai ca dupa ce am desfacut panolul de plastic de sub volan am vazut de unde curge.E de la caloriferul interior( cred, sau mai mult ca sigur e spart ).Problema sta in felul urmator: cat de dificil e sa il schimb fara a nu da jos tot bordul? Se poate ajunge la el si altcumva?

                  Va multumesc anticipat pentru raspuns.

                  Cu Stima ,
                  Marius Toma
                  Din cate stiu trebuie dat jos tot bordul.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare!
                    In sfarsit am reusit sa rezolv problema cu radiatorul interior(caloriferul).Toata nebunia era de la cotul tevii care intra in el.era un pic iesita in afara din cauza ca suruburile care tin placuta de fixare a tevii in radiator erau slabite.Probabil cand au desfacut "mecanicii" panou ignifug ca sa demonteze aeroterma s-au gandit sa desfaca si suruburile alea ca sa slabeasca teava ca sa poata sa traga putin panou sa faca loc la aeroterma .Asta e.Acum problema e rezolvata.Am verificat si numai curge.
                    Va multumesc pentru sfaturile acordate.
                    Se poate inchide.

                    Cu Stima,
                    Marius Toma

                    Comment


                    • #11
                      salutare tuturor.ceva probleme de genul am si eu la a mea masina,am vazut mai sus ca spune-ati se verifice VALVA COMANDATA DE VID.cum se verifica daca functioneaza sau nu? multumesc frumos.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF