Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

actionare inchidere din portbagaj

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • actionare inchidere din portbagaj

    am desfacut astazi motorasul de inchidere de la usita rezervorului de benzina (cel putin asa am eu inchiderea - 4 usi+portbagaj+usita rezervor), dar cred ca asa sunt toate, deoarece avea o garnitura dusa si rasufla. Dupa ce am crapat plasticul care acopera aripa dreapta in portbagaj, ca asa e tzaranu' daca nu iese usor o scoate cu fortza (dar asta a fost prostia mea) si dupa ce am scos motorasul am costatat ca are un buton rosu destul de mare (mai mare decat moneda de 50 bani), care actioneaza inchiderea centralizata. Daca il apesi se inchid usile, iar daca il tragi se deschid, acesta actionand numai pompa de vacuum, fara sa fie nevoie de curent. Imi pare rau ca nu am facut si poze, dar m-am apucat aiurea de el si nu eram in zona casei sa iau camera sa fac poze

  • #2
    Salut Ionut si la mine inchiderea este si pe capacul de la rezervor, am observat intr-o zi intamplator, daca vrei si ai timp poate imi dai si mie mai multe detalii ce si cum sa fac sa o repun in functie ca e pacat sa nu.
    Mersi frumos!

    Comment


    • #3
      trebuie sa scoti aparatoarea de plastic de pe aripa dreapta, din portbagaj. vezi cum o scoti sa nu o spargi (cum am facut eu). apoi bagi mana printre aripa si contra-aripa inspre usa rezervorului si o sa dai de o chestie ceva mai mare decat un motoras de inchidere. misti de ea stanga-dreapta si trebuie sa iasa. apoi ii scoti furtunele (2 la numar) si il scoti afara. tragi furtunele din contra-aripa in portbagaj sa ai loc sa lucrezi. acel motoras, trebuie sa aibe un buton (cam cat moneda de 50 bani), pe care daca il apesi se inchid toate usile, daca il tragi se deschid (actionare de siguranta a inchiderii). ai grija sa ii pui amandoua furtunele, pt ca unul este de la usa rezervor si unul de la portbagaj. daca este vreun furtun sco0s sau anulat, pune-l la loc si actioneaza inchiderea din telecomanda sau cheie si vezi daca functioneaza. ala nu merge decat pe vacuum si daca rasufla este posibil sa fi fost anulat. cel mai probabil poate avea aceiasi problema cu al meu. adica din 2 garnituri, una sa fie rupta. la mine cea din interior era rupta, asa ca am bagat-o in interior pe cea de afara si in locul celei de afara am bagat o "camasa" de la un cablu ca sa nu iasa garnitura afara. poate ca acum nu intelegi perfect despre ce este vorba, dar cand vei scoate motorasul afar vei intelege imediat, ca este f simplu. bafta
      daca mai ai nelamuriri baga mare

      Comment


      • #4
        Sal Ionut! Am urmat intocmai indicatiile tale si am reusit sa scot beleaua, la mine nu era garnitura, locasul de plastic unde intra conducta de vacum era ciobit, o sa incerc sa reconstruiesc si maine sa il montez la loc poate o sa fie doar din asta, de cine stie cum s-a rupt si rumanu la anulat, conductei de vacum i-a pus un dop de plastic, e o piesa importanta, mie imi pare ca ar fii actionarea manuala a inchiderii in caz de o posibila defectiune.
        Maine o sa fac si niste fotografii sa le punem poate foloseste.
        Mersi frumos de ajutor!

        Comment


        • #5
          pai eu ce am zis, actionare de urgenta. functioneaza manual numai pe aer. in cazul in care se blocheaza inchiderea, sau pierzi cheile, spargi butucul de la portbagaj si deschizi masina, ca su spargi vreun geam sau mai stiu e ce. daca nu ai facut inca dracia ai, pot sa vin cu o sugestie. majoreaza-i gaura cu o bormasina si baga-i un stut de fier sau taie o bucatica de furtun de vacuum. il bagi acolo si pui pe langa el poxipol sau silicon, sa nu scape aer. dupa ce s-a uscat il pui la loc. vezi ca peste tija care iese si inchide usa la rezervor trebuie sa aibe o camasa de plastic de 5-6 mm lungime, care opreste iesirea garniturilor afara. daca nu o mai ai, taie de pe un cablu si pune-l pe tija aia, ca altfel va arunca garniturile fara si pierzi aer si nu se mai deschid usile

          Comment


          • #6
            Cum ati reusit comandati inchiderea pneumatica din telecomanda alarmei?
            Eu nu am reusit....Inchid cu cheia si apoi pun alarma....

            Comment


            • #7
              Originally posted by asfalttango View Post
              Cum ati reusit comandati inchiderea pneumatica din telecomanda alarmei?
              Eu nu am reusit....Inchid cu cheia si apoi pun alarma....
              se trag doua fire de la alrma (cele care actioneaza inchiderea) la pompa de vacuum de sub bancheta din spate. aceasta re o mufa rotunda (ca cea de la motorase) cu trei fire parca si o masa. fiecare fir actioneaza cate un motoras (usa stanga, usa dreapta si portbagaj). se leaga un fir de la alarma la unul dintre aceste fire si al doile fir la masa si astfel cand pesi pe buton este actionata inchiderea. dar cel mai bine mergi la cei care monteaza alarme, sa-ti spuna macar care sunt firele ce actioneaza inchiderea si apoi te descurci si singur daca pe ei ii depaseste

              Comment


              • #8
                am numai actuatori pneumatici...si compresorul are doar alimentarea lui...

                Comment


                • #9
                  Originally posted by asfalttango View Post
                  am numai actuatori pneumatici...si compresorul are doar alimentarea lui...
                  e draci, o fi a ta mai diferita decat restul. la usa de la sofer, inchiderea nu are si o mufa rotunda cu 3 gaurele? trebuie sa aibe. si pe mufa aia de la compresor se leaga inchiderea. hai ca maine ma apuc sa demontez masina sa fac poze sa te convingi.

                  Comment


                  • #10
                    ok.astept poze.la mine au incercat niste electricieni cu niste relee dar nu prea am inteles ce vroiau sa faca si m-am sfatuit cu cineva sa ma las pagubas daca nu ma intereseaza asa mult inchiderea din telecomanda.

                    Fata de usa am dat-o jos dar era numai actuator pneumatic...altceva nu am vazut...si nici posibilitatea de a atasa unul electric care sa dea comanda pentru ca apoi sa isi faca treaba si celelalte.

                    Comment


                    • #11
                      Va salut domnilor! Incercam sa postam cateva poze cu beleaua, dar cum?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Andreas View Post
                        Va salut domnilor! Incercam sa postam cateva poze cu beleaua, dar cum?
                        lasa pozele, ai reusit s-o repari?

                        Comment


                        • #13
                          Salut! Sa stii ca nu am reusit inca, la mine are o singura conducta, unde trebuie sa intre in motorasul ala sau cum ii spune avea acea gura de intrare ciobita, am reusit acolo sa remediez nu mai pierde aer pe la intrarea conductei, dar acum pierde prin interior, cred ca de la garnitura, cand o inchid se incuie toata masina dar la rezervor rasufla pe la garnitura aceea din interiorul motorasului si nu se incuie dar in schimb daca o incui manual cand descui masina se descuie si ea, vroiam sa pun poza ca sa intelegem mai bine nebunia. Practic acum rasufla prin santuletul ala de pe burta ei spre partea care intra in prinderea aia de la rezervor, ma gandesc sa incerc sa-l desfac motorasul poate acea garnitura nu calca bine undeva, ca deschide dar nu inchide, si cand sa inchida poate calca aiurea undeva.
                          Mersi tare mult de asistenta daca stii cum se desface motorasul ala zi-ni si mie, sper sa nu fie capsulat!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Andreas View Post
                            Salut! Sa stii ca nu am reusit inca, la mine are o singura conducta, unde trebuie sa intre in motorasul ala sau cum ii spune avea acea gura de intrare ciobita, am reusit acolo sa remediez nu mai pierde aer pe la intrarea conductei, dar acum pierde prin interior, cred ca de la garnitura, cand o inchid se incuie toata masina dar la rezervor rasufla pe la garnitura aceea din interiorul motorasului si nu se incuie dar in schimb daca o incui manual cand descui masina se descuie si ea, vroiam sa pun poza ca sa intelegem mai bine nebunia. Practic acum rasufla prin santuletul ala de pe burta ei spre partea care intra in prinderea aia de la rezervor, ma gandesc sa incerc sa-l desfac motorasul poate acea garnitura nu calca bine undeva, ca deschide dar nu inchide, si cand sa inchida poate calca aiurea undeva.
                            Mersi tare mult de asistenta daca stii cum se desface motorasul ala zi-ni si mie, sper sa nu fie capsulat!
                            vezi ca are 2 garnituri rotunde. aia din interior este rupta (la fel era si la mine). o scoti afara cu o sarma bagata pe langa tija de inchidere si o pui pe cea din exterior, care ar trebui sa fie buna si apoi bagi o camasa de la un cablu, care sa fie fix pe tija, sa nu dea voie la garnitura sa iasa afara. nu cred ca poti sa defaci motorasu

                            Comment


                            • #15
                              pana la urma cum s-a rezolvat?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF