Am probleme la 190d, opreste foarte greu, motorul ramane pornit si dupa ce scot cheia din contact.
Problema a aparut dupa ce am avut o problema cu butucul de la contact si a trebuit sa-l schimb cu totul, si noul butuc a venit fara piesa care inchidea si deschidea circuitul de la pompa de vacuum si am mers cateva luni cu un robinet mic montat (mi-a fost lene sa mai dau pe urma bordul si volanul jos ca sa umblu la butuc si sa-i pun piesa aia, si nici n-am vrut sa mai las pe altcineva ca ultima data m-a lasat fara vitezometru). Dupa ce am umblat cu improvizatia asta 2 luni (minte de roman ce sunt) am observat ca am un lichid negru pe furtunul care venea dinspre motor (banuiesc ulei) si de atunci mi-a oprit din ce in ce mai greu, desi i-am pus piesa aia si am renuntat la improvizatie.
Credeti ca trebuie sa inlocuiesc vacuumul, mai pot sa-i fac ceva?
Acum masina nu mai opreste decat dupa ce o bag in viteza.
Problema a aparut dupa ce am avut o problema cu butucul de la contact si a trebuit sa-l schimb cu totul, si noul butuc a venit fara piesa care inchidea si deschidea circuitul de la pompa de vacuum si am mers cateva luni cu un robinet mic montat (mi-a fost lene sa mai dau pe urma bordul si volanul jos ca sa umblu la butuc si sa-i pun piesa aia, si nici n-am vrut sa mai las pe altcineva ca ultima data m-a lasat fara vitezometru). Dupa ce am umblat cu improvizatia asta 2 luni (minte de roman ce sunt) am observat ca am un lichid negru pe furtunul care venea dinspre motor (banuiesc ulei) si de atunci mi-a oprit din ce in ce mai greu, desi i-am pus piesa aia si am renuntat la improvizatie.
Credeti ca trebuie sa inlocuiesc vacuumul, mai pot sa-i fac ceva?
Acum masina nu mai opreste decat dupa ce o bag in viteza.
Comment