Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme oprire 190d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme oprire 190d

    Am probleme la 190d, opreste foarte greu, motorul ramane pornit si dupa ce scot cheia din contact.
    Problema a aparut dupa ce am avut o problema cu butucul de la contact si a trebuit sa-l schimb cu totul, si noul butuc a venit fara piesa care inchidea si deschidea circuitul de la pompa de vacuum si am mers cateva luni cu un robinet mic montat (mi-a fost lene sa mai dau pe urma bordul si volanul jos ca sa umblu la butuc si sa-i pun piesa aia, si nici n-am vrut sa mai las pe altcineva ca ultima data m-a lasat fara vitezometru). Dupa ce am umblat cu improvizatia asta 2 luni (minte de roman ce sunt) am observat ca am un lichid negru pe furtunul care venea dinspre motor (banuiesc ulei) si de atunci mi-a oprit din ce in ce mai greu, desi i-am pus piesa aia si am renuntat la improvizatie.
    Credeti ca trebuie sa inlocuiesc vacuumul, mai pot sa-i fac ceva?
    Acum masina nu mai opreste decat dupa ce o bag in viteza.

  • #2
    Valva de oprire de pe pompa de injectie. Deasemenea o poti ori de la parghia de stop a pompei.
    Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

    Comment


    • #3
      Imi puteti recomanda pe cineva in Bucuresti sa-mi rezolve problema asta?

      Comment


      • #4
        Am aceeasi problema la un w124,opreste greu,si mi s-a intamplat tot dupa ce am schimbat contactul.Am pus unu fara vacuum(mie imi trebuia cu vacuum),a fost improvizat ceva acolo ca sa functioneze,si acum cand am pus un cotact de w124 cu vacuum ma asteptam sa opreasca la fel ca inainte,dar nu. Se simte o diferenta la pornire,porneste mai usor dar opreste la fel de greu.Mi-ar placea sa aflu ce se poate face.Multumesc!
        God, If you give us Tupac back, we will give you Justin Beiber

        Comment


        • #5
          Cand am cautat astazi parghia de stop a pompei (care este rosie si mai si scrie STOP pe ea ) am observat ca o mufa de cauciuc din circuitul de vacuum era cam crapata. Am inlocuit-o si acum vad ca opreste mai bine, dar n-am apucat sa incalzesc motorul prea mult (de obicei cu cat motorul era mai cald, cu atat oprea mai greu).
          Oricum as vrea sa gasesc si pe cineva care sa se uite la pompa de injectie, pentru ca atunci cand motorul este cald tremura mai tare decat atunci cand este rece, si am inteles ca asta arata de obicei probleme la pompa de injectie.
          Mai stiti pe cineva priceput (in afara de turcul de la Cutitul de Argint)?

          Comment


          • #6
            Tot nu opreste cand e cald motorul. Eu o sa caut pe cineva sa se uite la pompa de injectie.
            Last edited by ioane; 12-30-2009, 12:29 PM.

            Comment


            • #7
              Un pompagiu cunosc la Sinaia unde am fost cu tata cu Skoda lui.Pentru inceput dute cu pompa la o verificare de presiune desi nu cred ca e cazul si pe urma vezi capsule de oprire si ce mai are prin ea.Succes.

              Comment


              • #8
                Pompagiu gasesti la autogara Filaret, e un turc. Cum urci dealu, treci de autogara si o iei in stanga. Dupa 50-70 de metrii pe dreapta ai sa vezi o intrare de garaj si multe masini parcate in fata cu capota ridicata.....
                Problema opririi motorului nu e de la pompa ci de la vacuum.
                Last edited by rommy20005; 12-30-2009, 18:22 PM.

                Comment


                • #9
                  Vezi sa nu fie pompa de vacuum. Calca frana cand opresti motorul vezi daca se opreste mai repede.
                  `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

                  now - bicicleta !

                  0744 239 949

                  WEB
                  http://garajautodiag.blogspot.com

                  Comment


                  • #10
                    Pompagiu.

                    Turcul de la autogara Filaret este acelasi cu turcul de la Cutitul de Argint.Mai este un pompagiu bun la capatul B-dul 1 Mai, in spatele benzinariei Agip.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ioane View Post
                      Tot nu opreste cand e cald motorul. Eu o sa caut pe cineva sa se uite la pompa de injectie.
                      Treci luni pe la mine si ti-o fac.
                      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                      Comment


                      • #12
                        Pompe diesel Bucuresti

                        Originally posted by rommy20005 View Post
                        Pompagiu gasesti la autogara Filaret, e un turc. Cum urci dealu, treci de autogara si o iei in stanga. Dupa 50-70 de metrii pe dreapta ai sa vezi o intrare de garaj si multe masini parcate in fata cu capota ridicata.....
                        Problema opririi motorului nu e de la pompa ci de la vacuum.
                        Salut si "La multi ani" tuturor!
                        Din ce spui pare mai curind o problema de vacum decit de pompa, daca motorul se opreste corect cind actionezi pirghia de oprire manuala de pe pompa. Ai mare grija! A umbla la pompa de injectie e ULTIMA SOLUTIE daca iti iubesti masina!
                        Din punctul meu de vedere acel turc de la Autogara Filaret (Automecanica) este mai curind un criminal decit pompagiu. Mi-a distrus iremediabil pompa la o Cobra (w123). Mai curind ti-as recomanda atelierul pompe diesel Bosch de pe 1 Mai de la Ciuperca. Adresa corecta este str. Dornei 117-119. Cel care se ocupa de Mercedes se numeste Gigi. Bafta multa!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Coss View Post
                          Salut si "La multi ani" tuturor!
                          Din ce spui pare mai curind o problema de vacum decit de pompa, daca motorul se opreste corect cind actionezi pirghia de oprire manuala de pe pompa. Ai mare grija! A umbla la pompa de injectie e ULTIMA SOLUTIE daca iti iubesti masina!
                          Din punctul meu de vedere acel turc de la Autogara Filaret (Automecanica) este mai curind un criminal decit pompagiu. Mi-a distrus iremediabil pompa la o Cobra (w123). Mai curind ti-as recomanda atelierul pompe diesel Bosch de pe 1 Mai de la Ciuperca. Adresa corecta este str. Dornei 117-119. Cel care se ocupa de Mercedes se numeste Gigi. Bafta multa!
                          Am mai auzit asta de la cineva cu ''criminalu de pompe''. Eu consider ca e FOARTE BUN in injectoare iar la pompe nu stiu ce sa zic. Am fost la el cu o cobra 300d si mi-a schimbat duzele la injectoare si mi-a reglat si pompa. Mie mi-a facut treaba excelenta la masina. Nu mai scoatea fum negru deloc si (zgomotul) rontzaitul motorului l-a scazut mai mult de jumate iar la consum a facut-o dintr-un consum de 12-13% in oras la 9-10% iar afara consuma 7-8%. Masina merge lafel si acum si am fost la el acum 3 ani iar masina a facut peste 30.000 de km.
                          Am mai auzit ca ar trebuii sa lucreze el si sa nu-i lase pe ''ucenicii'' lui.....NU stiu ce sa zic si nici nu-l recomand la cineva ca fiind bun in pompe dar acum cred ca trebuie sa te uiti si cu ce pompa te duci la el sa ''ti-o faca''.
                          Oricum problema colegului ''ioane'' e de circuit de vacuum si sigur i-o poate face si turcu asta sau i-o face popey.
                          Last edited by rommy20005; 01-04-2010, 10:05 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Pompagii

                            Originally posted by rommy20005 View Post
                            Am mai auzit asta de la cineva cu ''criminalu de pompe''. Eu consider ca e FOARTE BUN in injectoare iar la pompe nu stiu ce sa zic. Am fost la el cu o cobra 300d si mi-a schimbat duzele la injectoare si mi-a reglat si pompa. Mie mi-a facut treaba excelenta la masina. Nu mai scoatea fum negru deloc si (zgomotul) rontzaitul motorului l-a scazut mai mult de jumate iar la consum a facut-o dintr-un consum de 12-13% in oras la 9-10% iar afara consuma 7-8%. Masina merge lafel si acum si am fost la el acum 3 ani iar masina a facut peste 30.000 de km.
                            Am mai auzit ca ar trebuii sa lucreze el si sa nu-i lase pe ''ucenicii'' lui.....NU stiu ce sa zic si nici nu-l recomand la cineva ca fiind bun in pompe dar acum cred ca trebuie sa te uiti si cu ce pompa te duci la el sa ''ti-o faca''.
                            Oricum problema colegului ''ioane'' e de circuit de vacuum si sigur i-o poate face si turcu asta sau i-o face popey.
                            Orice e posibil. Poate am avut eu ghinion. La mine, la Cobra w123 200D, era membrana sparta la pompa si trebuia inlocuita. M-am dus la turc cu masina pe roti (nu doar cu pompa). A dat-o jos, iar dupa ce am asteptat vreo 7 ore, cind a venit s-o monteze (spunindu-mi ca e "brici" - la fel si injectoarele la care diuzele erau noi), motorul pornea la a multa incercare, nu-si tinea relantiul de nici un fel si dadea fum negru ca la balamuc. Asta se intimpla acum vreo 3 ani, in vara. Am incercat sa dau o tura cu masina si nu am depasit 65 Km/h sub nici o forma, cu acceleratia la podea. Cind am revenit din "plimbare" mi-a explicat ca "pompa e distrusa" si singura solutie e sa-mi iau alta. Avea el "intimplator" una si mi-o vindea la vreo 8 milioane. Asa ca am plecat cu masina intr-un stadiu mult mai rau decit venisem. Nu numai ca motorul sacada la greu, dar consumul (de la 9) ajunsese la 25. Dupa vreo luna, tot cautind si intrebind, am ajuns la 1 Mai, la atelierul de la Ciuperca. Mi-au reparat aceeasi pompa - "iremediabil distrusa" - si de atunci masina merge ceas. O fi chestie de noroc ?
                            Oricum, in ce-l priveste pe colegul ''ioane'', sper sa-si rezolve beleaua cit mai repede si sa ne spuna si noua ce, cum si unde! Si eu sint de parere ca e vacumul, nu pompa. Bafta multa!
                            Last edited by Coss; 01-05-2010, 08:34 AM.

                            Comment


                            • #15
                              Cum ocupatia mea presupune acum munca in fata calculatorului, acasa, nu am circulat foarte mult cu masina in ultima perioada si nici n-am reparat oprirea, nefiind o problema sa o opresc din parghie (am devenit expert, fac asta cu ochii inchisi acum ).
                              Dar m-am saturat sa tot ridic capota de fiecare data asa ca m-am decis sa o repar.
                              Am mai discutat cu un mecanic care s-a uitat la ea si a zis ca ar fi pompa de vacuum tinand cont ca am ulei pe furtunul de vacuum. Dar acum a plecat din Bucuresti.
                              Imi mai puteti recomanda un mecanic/service de mercedes in Bucuresti (bun si ieftin bineinteles ).
                              popeye_pmm, mai este valabila oferta pe care mi-ai facut-o?
                              Multumesc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF