Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme relanti

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme relanti

    Salut tuturor,

    Am un MB 190, din '87, 1997 cc, carburator sthromberg (cred ca am scris bine), iar cand este rece tremura f rau la relanti, cand se incalzeste este ok. I-am pus instalatie de gpl si face la fel si pe gaz si pe benzina. Masina a avut aceasta problema de cand am cuparat-o (de 1 an). I-am facut motorul intre timp dar aceasta problema a ramas in continuare. Daca aveti vre o idee, va rog sa o impartasiti.
    Va multumesc anticipat

  • #2
    Salut,
    Din cate mai tin eu minte de la Cobra mea, sub soc avea o parghie, un prezon (surub cu 2 capete filetate) si 2 piulite din plastic, de unde ar trebui sa-i maresti ralantiul la rece.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Razvan View Post
      Salut,
      Din cate mai tin eu minte de la Cobra mea, sub soc avea o parghie, un prezon (surub cu 2 capete filetate) si 2 piulite din plastic, de unde ar trebui sa-i maresti ralantiul la rece.
      mercy pentru sfat, dar m-am uitat dimineata si sub soc are o parghie care este actionata de mecanismul acceleratiei dar fara prezon, in schimb undeva in lateral are o parghie cu doua prezoane. Unul este relantiul (dar daca il maresc se va mari si cand va fi motorul cald), iar celalalt este in aer, deoarece nu atinge nimic, nu actioneaza nimic si nu stiu ce e cu el. Probabil la cobra difera un pic. Tanks anyway

      Comment


      • #4
        Nu difera nimic. Pirghia dintre shocul automat si timoneria de acceleratzie e la fel la toate mashinile cu Stromberg, poate difera nitzel conformatzia exterioara, adica fizicul ei... Daca dracia aia nu e la locul ei, nu o sa vezi vreodata motor nitzel turat la rece. Mai uita-te o data...

        Comment


        • #5
          Originally posted by doktor4carz View Post
          Nu difera nimic. Pirghia dintre shocul automat si timoneria de acceleratzie e la fel la toate mashinile cu Stromberg, poate difera nitzel conformatzia exterioara, adica fizicul ei... Daca dracia aia nu e la locul ei, nu o sa vezi vreodata motor nitzel turat la rece. Mai uita-te o data...
          cred ca ai dreptate. am umblat astazi la surubul "care nu facea nimic" si dupa ce am lasat motorul oprit cca 30 min a pornit la vreo 3000 rpm, dupa care l-am dat inapoi. o sa ma uit sa-l reglez cand va fi motorul rece. Mercy inca odata

          Comment


          • #6
            problema a fost rezolvata
            Multumesc Dok si Razvan pentru "Asistenta Tehnica"

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF