Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Belele pompa injectie 190D

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Belele pompa injectie 190D

    Salutare dragi colegi de pasiune si suferinta!

    Sint relativ de curind fericitul posesor al unui 190D, cu motor classic de 2000 cmc – 601.911, 53 kW, din 1992 (conform cartii de identitate). E ceva gresit aici, dat fiind ca manualul modelului 190 diesel spune ca varianta de 53 kW s-a fabricat intre 1983 – 1989, dupa 1989 facindu-se cea cu 55 kW. Dar nu mai conteaza…
    Apelez la bunavointa si experienta voastra, rugindu-va sa-mi dati un sfat sau o parere avizata si sper sa aveti rabdarea de a citi pina la capat.
    Iata belelele:
    1. - porneste din mai multe incercari dind lung la cheie (la primele 2 – 3 tentative porneste, motorul merge tremurind cam 10 – 15 secunde si se opreste).
    2. - apoi o ia, dar motorul sacadeaza la greu, dind fum in disperare, pina isi intra in turatie (aproximativ 1 minut), dupa care merge OK. Asta patesc si la motor cald si la rece.
    3. - in mers nu trage cum trebuie, nu are vlaga. N-am reusit sa merg cu mai mult de 145 Km/h si asta cu acceleratie in reprize. [ la ultima incercare, dupa 3 – 4 minute de mers cu pedala la podea, a dat un rateu, fum negru in spate de nu se mai vedea autostrada, pe bord presiunea la ulei (care la motorul incins zdravan oricum scadea pe la 1) s-a dus la zero, temperatura la motor a crescut brusc la 120 grade (maximum) si s-a oprit motorul; nu am putut s-o mai pornesc nici macar tractata; a luat-o totusi singura (cu dat la cheie sa omor baterie, electromotor, pe toata lumea…) abia dupa ce temperatura motorului a scazut undeva pe la 80 de grade si m-am intors in Bucuresti cu viteza maxima de 70 km/h; daca i-am dat mai mult (80 – 100) s-a repetat figura cu crestere temperatura, presiune ulei zero si oprit motor – dar fara rateu si fum; de atunci n-am mai avut tupeu sa ies din oras ].
    4. - la dat cu spatele, atit la motor cald dar mai ales la rece, daca nu o turez zdravan, moare motorul.
    Avind parte de aceste “bucurii”, am fost la un atelier de pompe diesel. Dupa masuratoarea facuta pe fiecare element al pompei de injectie, a venit verdictul: deces pompa. Ca urmare, mi-au dat 2 variante: alta pompa (second-hand) sau elementi + ventile pentru repararea celei existente.
    Si aici apar mai multe intrebari la care sper sa ma ajutati sa gasesc raspuns.
    Ce e mai bine? Sa incerc sa gasesc o pompa second-hand, asumindu-mi riscul ca peste ceva timp o sa dau de aceleasi probleme (daca nu altele), asta in cazul in care diagnosticul e corect, sau sa bag bani in repararea celei de pe masina (asta daca am norocul s-o faca asa cum trebuie, nu sa-si bata joc)?
    Nu ca as avea acum bani pentru una din variante, dar macar sa stiu ce am de facut.
    Aveti idee de unde pot lua elementii si la ce pret? Dar manopera la cit se poate ridica?
    Multumesc anticipat pentru orice sfat sau parere avizata!

  • #2
    Problema rezolvata. Se poate inchide.

    Comment

    Working...
    X
    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF