Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mici sau mari probleme mercedes 190 E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mici sau mari probleme mercedes 190 E

    Buna sunt Tudor, detin un Mercedes 190 E, an 1987, 1997cc, benzina, 150.000km reali. Este primul meu post pe acest forum, in afara de cel de prezentare si daca se poate as dori tare mult sa ma lamuriti la niste intrebari pe care le am, sa vad cum rezolv mai bine o problema pe care o am cu masina, care suna in felul urmator: In urma cu catva timp chiar dupa ce am cumparat masina, s'a defectat electroventilatorul de racire, s'a incalzit motorul la 120 de grade+. L'am lasat sa se raceasca nu am mai mers cu el, pe urma iarasi a cuplat si a mers pt cateva zile chiar ok sistemul de racire, dar pe urma tatal meu a decis sa puna elicea pe direct, iar acum motorul sta foarte rece, dupa vreo 1 ora de plimbat prin oras ajunge la 80 de grade, ceea ce nu e prea santos din cate stiu eu, Sistemul de racire este electric nu bimetal, doar atat stiu sa va spun, dar cred ca stiti mai bine despre ce e vb decat mine. Dupa experienta pe care am avut'o la 120 de grade, am constat ca masina mananca ulei. Garnitura de chiuloasa nu e arsa, e intacta, motorul nu are gaze de carter. Oare ar putea fi simeringurile de la supape, sau si alte mici defectiuni care ar putea cauza consumul ridicat de ulei. Si in ultima instanta as dori sa va intreb ce ulei este mai bun de folosit? Eu folosesc acum Mobil One 10w20 semi sintetic, deoarece am cartea tehnica si asta e unul dintre timpurile de ulei indicate de producator, dar va intreb si pe voi pt ca am obs ca aveti experiente cu mercedesurile. Multumesc anticipat
    Last edited by Flyer008; 02-15-2009, 18:27 PM.

  • #2
    Originally posted by Flyer008 View Post
    Buna sunt Tudor, detin un Mercedes 190 E, an 1987, 1997cc, 150.000km reali. Este primul meu post pe acest forum, in afara de cel de prezentare si daca se poate as dori tare mult sa ma lamuriti la niste intrebari pe care le am, sa vad cum rezolv mai bine o problema pe care o am cu masina, care suna in felul urmator: In urma cu catva timp chiar dupa ce am cumparat masina, s'a defectat electroventilatorul de racire, s'a incalzit motorul la 120 de grade+. L'am lasat sa se raceasca nu am mai mers cu el, pe urma iarasi a cuplat si a mers pt cateva zile chiar ok sistemul de racire, dar pe urma tatal meu a decis sa puna elicea pe direct, iar acum motorul sta foarte rece, dupa vreo 1 ora de plimbat prin oras ajunge la 80 de grade, ceea ce nu e prea santos din cate stiu eu, Sistemul de racire este electric nu bimetal, doar atat stiu sa va spun, dar cred ca stiti mai bine despre ce e vb decat mine. Dupa experienta pe care am avut'o la 120 de grade, am constat ca masina mananca ulei. Garnitura de chiuloasa nu e arsa, e intacta, motorul nu are gaze de carter. Oare ar putea fi simeringurile de la supape, sau si alte mici defectiuni care ar putea cauza consumul ridicat de ulei. Si in ultima instanta as dori sa va intreb ce ulei este mai bun de folosit? Eu folosesc acum Mobil One 10w20 semi sintetic, deoarece am cartea tehnica si asta e unul dintre timpurile de ulei indicate de producator, dar va intreb si pe voi pt ca am obs ca aveti experiente cu mercedesurile. Multumesc anticipat
    Buna Tudore Parerea mea este sa cumperi senzorul de temperatura,care iti porneste electroventilatoru , este foarte usor de schimbat . In legatura cu consumul de ulei ,eu am o intrebare .Cit ulei consuma motorul tau ? consumul normal de ulei la un motor ca al tau, este de 1 pima la 1,5 l la mia de km. Totul depinde cum este minata masina. Ozi buna in continuare.

    Comment


    • #3
      Cum sa fie consumul de ulei de 1l/1000km?Asta inseamna ca merge numai pe completari?Fara schimb de ulei?La 10.000 pui 10 litrii de ulei?Ceva nu e bine aici....
      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
      Si o panarama de scuter

      Comment


      • #4
        Originally posted by mezzo View Post
        Cum sa fie consumul de ulei de 1l/1000km?Asta inseamna ca merge numai pe completari?Fara schimb de ulei?La 10.000 pui 10 litrii de ulei?Ceva nu e bine aici....
        Salut Daca ai manualul masinii tale , vei gasii acolo cit ulei este normal ca motorul tau sa consume ,eu detin 2 masini si am acelasi consum cum ti lam scris . Le poti vedea la rublica . Prezentare modelului car il conducem , si titlul este Masinile mele , Si eu mam speriat la inceput ,dar cind am vazut negru pe alb, mam linistit + lucrez in domeniu si acum stiu ca la 1000 de km parcursi ii fac controlul la ulei + complectez diferenta care lipseste. Asta este constructia motorelor anilor 80---90.La w201 iam schimbat garnitura de chiuloasa +toate semeringurile de la supape si tot am acelasi consum de ulei , ca inainte , O seara buna .

        Comment


        • #5
          Intradevar, amg_0001 are dreptate. Si eu dupa ce am refacut complet motorul la 190, am constatat ca inca mai manca ulei. Nu mai stiu sigur cat, dar tot am mai completat de cateva ori. In legatura cu electroventilatorul, sa ne spui intai ce metoda a folosit tatal tau sa il puna pe direct. A sudat elicea? Sau a facut strap pe mufa? Daca a sudat elicea, e mai aiurea, ca trebuie taiata cu flexul (punctele de sudura) si apoi schimbata sonda, care se afla sus pe motor, pe langa capacul termostatului si are 2 picioruse, in ea intrand o mufa neagra, cam de 4/2 cm. Sonda se desface cu cheia de 22, parca. Mare grija sa nu fie motorul incins, cand o desfaci, ca sare apa in sus si te opareste. Si este posibil sa trebuiasca schimbata si elicea, daca cea de pe masina a fost sudata (posibil sa se fi decalibrat), dar intai trebuie incercat. Inainte de a schimba sonda (care costa intre 50-100 lei), desfa elicea (sa fie iar pe liber, nu prinsa pe direct) si fa un strap pe mufa, adica o sarma bagata in cele 2 gauri ale mufei, sa faca contact intre ele. Apoi pui contactul si ar trebui sa se lipeasca paleta (sa cupleze), iar cand scoti firul, sa decupleze. Daca iti cupleaza, inseamna ca e sonda de vina, daca nu cupleaza, inseamna ca e electromagnetul, sau paleta de vina. Bafta
          Last edited by paunionutz; 02-15-2009, 22:46 PM.

          Comment


          • #6
            Va multumesc pt sfaturi am sa incerc sa vad unde ajung, am sa va tin la curent. Sincer sa fiu astazi m'am uitat mai exact si am calculat in mare cam cat mananca si e destul de infiorator, masina mananca cam 500g de ulei la 100 de km.. Cat despre electroventilator, tatal meu l'a pus pe direct, a legat elicea cu un colier nu a sudat'o si il poate desface oricand. Principala problema e cu, consumul ridicat de ulei, care ar fi cauza sa stiu si eu ce schimb.. As dori sa stiu ce tipuri de ulei folositi si voi.. sau care il recomandati pt acest tip de masina. Mersi. Am sa atasez niste poze.



            Last edited by Flyer008; 02-15-2009, 23:32 PM.

            Comment


            • #7
              Posibil sa fie semeringurile la supape. Si la a mea, a fost problema asta, inainte de a face motorul si nu scotea fum. Ca sa vezi sigur, lasa motorul sa mearga la ralenti vreo 10 min (cand este cald) si apoi accelearza brusc pana la 5000 de ture. Daca da cu mult fum cand accelerezi inseamna ca sunt semeringurile la supape, daca nu da cu fum, inseamna ca problema e alta. Mecanicul la care am fost eu, a zis ca-mi schimba semeringurile fara sa desfaca motorul (nu stiu cum) si mi-a cerut 300 de lei anul trecut (manopera), iar semeringurile au costat 80 de lei toate. Eu pana la urma am facut tot motorul sa nu mai am treaba. Deci ai vezi cum faci cu preturile pe acolo.

              Comment


              • #8
                M'ar interesa o galerie de evacuare din inox pt mercedes 190e. Daca stiti cumva pe cineva din Romania care se pricepe la asa ceva, lasati un post micut, va multumesc. In legatura cu problemele masinii pe care le'am postat mai sus, nu am putut sa fac nimic pt ca e foarte frig afara si zapada de peste 20 de cm. Cand se mai incalzeste am sa vad ce pot face si sa va urmez sfaturile. Cu stima

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Flyer008 View Post
                  M'ar interesa o galerie de evacuare din inox pt mercedes 190e. Daca stiti cumva pe cineva din Romania care se pricepe la asa ceva, lasati un post micut, va multumesc. In legatura cu problemele masinii pe care le'am postat mai sus, nu am putut sa fac nimic pt ca e foarte frig afara si zapada de peste 20 de cm. Cand se mai incalzeste am sa vad ce pot face si sa va urmez sfaturile. Cu stima
                  Daca mai esti interesat de evacuare din inox sau sport (de strada sau raliu) iti recomand "PILOT" singura problema e ca sunt aici in Pitesti, dar avand in vedere ca au clienti din toata tara banuiesc ca merita drumul. Eu am inceput cu un catalizator de la Magnaflow si am fost impresionat atat de ei cat si de produs in sine.

                  Comment


                  • #10
                    sal!o mica intrebare ,,,,ce ulei sa folosesc la mercedes 190e?




                    Comment


                    • #11
                      sal! ce ulei sa folosesc la mercedes 190e?

                      Comment


                      • #12
                        Marius depinde in principiu de km masinii si de anotimp.Iarna ar trebui sa ii bagi un 10W40,chiar daca poate o sa iti consume un pic o sa iti invarta motorul mult mai bine la prima pornire si vara daca nu ai km multi si uzura mare la motor poti baga 15W40,iar daca ai ceva uzura bagi 20W50 si nu o sa iti consume mai deloc...

                        Flayer008 tu ai spus cand ai postat prima data ca ai bagat MOBIL 10W20,e normal sa iti consume atat,eu zic sa incerci sa bagi un 15w40 eventual si un tratament asta inainte sa desfaci motorul

                        Comment


                        • #13
                          Am un 190e din 1993 cutie automata 2.0 90kw si papa cam 1l/5000km deci se poate si mai bine si precizez ca il am de 3 ani, are acum 180000km si nu am facut/schimbat absolut nimic la motor

                          Comment


                          • #14
                            sal!sorinvutaMULTUMESC pt sfat'; scuze ca nu ti-am rs am fost plecat o vreme

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF