Salut! Am si eu nevoie de un sfat!
Se da un w201 din 1991, benzina 2.0, cutie automata tip 722.400
La un moment dat, saptamana trecuta, cutia a inceput sa nu mai schimbe vitezele in sus. S-a intamplat brusc, fara nici un avertisment. Pana atunci a mers perfect.
Intai de toate am schimbat uleiul (are cam 6000, de obicei este schimbat la 10-15000) insa n-a ajutat la nimic. In D porneste normal cu a 2-a si ramane acolo chiar si la 6000rpm. La fel si in III. In II, comuta imediat in treapta 1-a si ramane acolo tot timpul.
Daca tot am dat uleiul jos am verificat cu ocazia asta atat kick-down switch (care merge perfect, nu e blocat) cat si valva de kick-down (am scos-o, i-am dat tensiune si lucreaza corect). Deci kick-down-ul iese din ecuatie, am citit ca asta ar fi prima cauza.
Am adus de pe net manualele cutiei, insa mai departe e greu.
Ar trebui sa verific regulatorul de vacuum (pe care nu-l pot scoate decat daca dau cutia jos pt ca e foaaaarte aproape de caroserie). Ar mai trebui sa scot si regulatorul de presiune (pressure governor) care se pare ca are un pinion din plastic care se mai sparge, insa nici pentru asta nu e loc daca las cutia pe masina.
In plus, in carte spune precis cum sa masor cele 3 presiuni (Working Line pressure, Modulating Pressure si Governor Pressure) cu un set de manometre pe care nu le am si care sunt cuplate la niste racorduri pe care iarasi nu le am...
In plus, chiar daca vad ca una din presiuni nu e corecta, tot nu stiu ce sa fac mai departe...
Am nevoie de niste sfaturi, va rog...
Sunt din Iasi, mi-ar trebui un service de cutii pe-aproape, dar unul despre care sa aveti referinte bune, de mecanici de cartier sunt satul... Daca e nevoie, am posibiltiatea sa scot cutia de pe masina...
Help!
Multumesc frumos
Se da un w201 din 1991, benzina 2.0, cutie automata tip 722.400
La un moment dat, saptamana trecuta, cutia a inceput sa nu mai schimbe vitezele in sus. S-a intamplat brusc, fara nici un avertisment. Pana atunci a mers perfect.
Intai de toate am schimbat uleiul (are cam 6000, de obicei este schimbat la 10-15000) insa n-a ajutat la nimic. In D porneste normal cu a 2-a si ramane acolo chiar si la 6000rpm. La fel si in III. In II, comuta imediat in treapta 1-a si ramane acolo tot timpul.
Daca tot am dat uleiul jos am verificat cu ocazia asta atat kick-down switch (care merge perfect, nu e blocat) cat si valva de kick-down (am scos-o, i-am dat tensiune si lucreaza corect). Deci kick-down-ul iese din ecuatie, am citit ca asta ar fi prima cauza.
Am adus de pe net manualele cutiei, insa mai departe e greu.
Ar trebui sa verific regulatorul de vacuum (pe care nu-l pot scoate decat daca dau cutia jos pt ca e foaaaarte aproape de caroserie). Ar mai trebui sa scot si regulatorul de presiune (pressure governor) care se pare ca are un pinion din plastic care se mai sparge, insa nici pentru asta nu e loc daca las cutia pe masina.
In plus, in carte spune precis cum sa masor cele 3 presiuni (Working Line pressure, Modulating Pressure si Governor Pressure) cu un set de manometre pe care nu le am si care sunt cuplate la niste racorduri pe care iarasi nu le am...
In plus, chiar daca vad ca una din presiuni nu e corecta, tot nu stiu ce sa fac mai departe...
Am nevoie de niste sfaturi, va rog...
Sunt din Iasi, mi-ar trebui un service de cutii pe-aproape, dar unul despre care sa aveti referinte bune, de mecanici de cartier sunt satul... Daca e nevoie, am posibiltiatea sa scot cutia de pe masina...
Help!
Multumesc frumos
Comment