Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Montaj turometru!

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Montaj turometru!

    Vreau sa montez turometru si habar nu am cum sa scot ceasurile si sa montez cadranul cu turometru si ceas in locul celui cu ceas, apoi de unde leg turometrul.
    Si mai am o mica problema cand e frig afara daca rotesc de volan stanga sau dreapta scartaie ceva la volan (ca frecare pe fier) cand se incalzeste in masina nu mai face... si cum desfac masca la volan sa vad ce are pe acolo!
    Mersi frumos!

  • #2
    Turometrul se monteaza cu mina... Deci te ashtept. Amarule...

    Comment


    • #3
      Ten-Q... Stiam eu ca nu ma lasi sa ma zbat asa pe uscat...

      Comment


      • #4
        Freaca lamelele de la claxon si eu am patzit. Putina vaselina... sa alunece treaba

        Comment


        • #5
          Da ai dreptate, ieri am incercat sa dau volanul jos sa vad de unde vine zgomotul ala, dar nu am reusit sub nici-o forna sa desfac imbusul, i-am bagat la spray de degripat pana mi-a trecut cheful si degeaba, ideea e ca nu mai scartaie asa subtire acum e doar o frecare.
          Mersi frumos!

          Comment


          • #6
            Nu ai putut deoarece are pasta blue pe filet,insista....de turometru ai firul pregatit in spatele ceasurilor,trebuie doar sa il identifici...

            Comment


            • #7
              Eu la mine nu am gasit nici un fir in spatele ceasurilor si am tras altele. Astfel am luat un plus de la ceas (desi este recomandat un plus pe contact, nu continuu, dar merge si acum turometrul fara probleme) si un fir de la aprindere. Scoti mufa rotunda (cea cu 4 picioruse) si te uiti pe ea, sau pe aprindere nu mai stiu sigur si este inscriptionat TD sau cam asa ceva. Oricum aceleasi litere le ai inscriptionate si pe spatele bordului (pe turometru). Trebuie tras un fir de la firul de la aprindere TD, la turometru in bord si mufat in pinul TD. Ceasurile se desfac usor, daca au mai fost date jos, daca nu, te vei chinui putin. Desfaci capacul de sub volan, scoti furtunul de plastic (care duce la gura de ventilatie), bagi mana usor si desfaci cablul de kilometraj. Apoi imingi in cesuri, catre exterior si pana la urma o sa iasa. Iar pt volan, iti trebuie un imbus zdravan si bagi o teava pe el si te apuci sa tragi, ca se desface si ala. Poti sa-i dai si cu lapte de fata mare, ca degeaba. Cum a zis si Dmihnea, are o pasta pe el si pana nu se rupe aia, nu ai sanse. Deci curaj....
              Last edited by paunionutz; 11-28-2008, 12:03 PM.

              Comment


              • #8
                Multumesc frumos... o sa incerc ori le fac praf... ori le fac praf!

                Comment


                • #9
                  Ptr cine e curios,exista 2 paste de sigilat filet,una albastra,de tragi de surub pina ametzesti,dar se desface...si alta rosie(required special tools-e scris pe flacon)la care tragi pina iti sar ochii si tot tai cu flexu'sau dalta in final,ca degeaba incerci altfel.Fabricantzii fura VERSACHEM si LOCTITE(pe ashtia ii injuri cind te chinui).La volan trebuie sa faci pirghie buna,altfel te masturbezi linga dinsul...

                  Comment


                  • #10
                    La mine a fost pasta albastra pe surub si l-am desfacut cu un imbus zdravan si o teava pe el si am tras fara mila, adica daca se rupe, incerc cu altul. Si s-a desfacut, fara sa se rupa imbusul, dar ti-am zis, am tras fara retineri, chiar daca s-a torsionat imbusul.

                    Comment


                    • #11
                      Am tras si eu de m-am umplut de bale si nimic... apoi m-am hotarat sa intreb decat sa conduc cu 'patentu', la mine tot albastra e pasta, sincer am crezut ca poate e sudat de careva asa la misto... parca mi-l si imaginam cum sa tavale pe jos de ras uitandu-se la mine cum ma chinuiam si cu o teava de o juma de metru prelungitor.
                      Last edited by Andreas; 11-28-2008, 18:51 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Care e baiat deshtept si are trusa de imbusuri tubulare, baga imbusul de 10 pe adaptor, prelungitor lung si apoi ii fute citeva ciocane in cap zdravan. Dupa manevra asta se desface cu clinchetul, nici nu mai trebuie tzeava...

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by doktor4carz View Post
                          Care e baiat deshtept si are trusa de imbusuri tubulare, baga imbusul de 10 pe adaptor, prelungitor lung si apoi ii fute citeva ciocane in cap zdravan. Dupa manevra asta se desface cu clinchetul, nici nu mai trebuie tzeava...
                          Da, o trusa mica cu vreo 40 de piese (imbusuri, stele cu n dinti-ambele de 2 lungimi) costa vreo 80 lei trusa si e bine sa o ai.

                          Comment


                          • #14
                            Am rezolvat problema... cu ajutorul D-lui DOKteur bineinteles... mii de multumiri tuturor pentru sfaturi si drumuri bune!

                            Comment


                            • #15
                              Mashina nu are prevazuta instalatzia pentru turometru. Deci, firul TD se duce la firul verde+galben care iese din modulul de aprindere EZL (care la W124 si W201 are regleta separata linga mufa de diagnoza... desfaci un shurub cap cruce si il prinzi acolo...) iar firul + la... un plus contact. Si cam asta e toata sfiriilala. Strict la benzina, motoare negre. Intr-adevar, la W124 dupa '93 instalatzia mashinii are si mufa turometrului.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF