Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W201 E190 "1993" Nu Porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W201 E190 "1993" Nu Porneste

    salut

    Am o mare problema cu masina am un mercedes w201 E190 din "93 .Am desfacut azi pompa de injectie pentru ca,clapeta de alama de sus avea multa calamina si nu mai culisa , clapeta de mai jos la fel aproape blocata.Am curatat tot si am montat tot la loc asa cum trebuia(CRED) am verificat de zeci de ori si toate sant la locul lor.Problema e ca nu porneste de nici o culoare si bujiile sant ude.Azi am inlocuit bujiile si am tras masina a pornit numai trasa dar nu am avut cum sa o tin pornita merge neregulat si numai in turatii mari.Azi am fost pe la mai multe serviceuri si nimeni nu se baga frate in injectia asta intrebarea lor e "Are calculator" fara diagnoza sant morti.Fumul care il scoate cand reusesc sa o pornesc trasa e de culoare albastra,miroase tare a benzina deci arderea nu e completa si are debit mare de benzina din ce am constatat eu,zgomotul motorului este exact ca cel al unui motor care merge in 3 pistoane ca sa va formati o idee.Deci de ce e complicata treaba :

    -marti trebuie sa ajung cu masina in Brasov sa ai fac RAR pt ca acolo am programare si eu momentan sant in Focsani.
    In speranta ca cineva ma va ajuta multumesc anticipat.

  • #2
    Originally posted by edy-sch View Post
    salut

    Am o mare problema cu masina am un mercedes w201 E190 din "93 .Am desfacut azi pompa de injectie pentru ca,clapeta de alama de sus avea multa calamina si nu mai culisa , clapeta de mai jos la fel aproape blocata.Am curatat tot si am montat tot la loc asa cum trebuia(CRED) am verificat de zeci de ori si toate sant la locul lor.Problema e ca nu porneste de nici o culoare si bujiile sant ude.Azi am inlocuit bujiile si am tras masina a pornit numai trasa dar nu am avut cum sa o tin pornita merge neregulat si numai in turatii mari.Azi am fost pe la mai multe serviceuri si nimeni nu se baga frate in injectia asta intrebarea lor e "Are calculator" fara diagnoza sant morti.Fumul care il scoate cand reusesc sa o pornesc trasa e de culoare albastra,miroase tare a benzina deci arderea nu e completa si are debit mare de benzina din ce am constatat eu,zgomotul motorului este exact ca cel al unui motor care merge in 3 pistoane ca sa va formati o idee.Deci de ce e complicata treaba :

    -marti trebuie sa ajung cu masina in Brasov sa ai fac RAR pt ca acolo am programare si eu momentan sant in Focsani.
    In speranta ca cineva ma va ajuta multumesc anticipat.
    Urata treaba... arunca si tu o privire aici poate te ajuta cu ceva schemele, eu cred ca e ceva ce nu ai pus bine la loc.http://images.google.ro/imgres?imgur...%3Dro%26sa%3DN

    Comment


    • #3
      Merci

      O sa vad ce pot face si revin cu rezultatele,merci inca o data

      Comment


      • #4
        Originally posted by edy-sch View Post
        salut

        Am o mare problema cu masina am un mercedes w201 E190 din "93 .Am desfacut azi pompa de injectie pentru ca,clapeta de alama de sus avea multa calamina si nu mai culisa , clapeta de mai jos la fel aproape blocata.Am curatat tot si am montat tot la loc asa cum trebuia(CRED) am verificat de zeci de ori si toate sant la locul lor.Problema e ca nu porneste de nici o culoare si bujiile sant ude.Azi am inlocuit bujiile si am tras masina a pornit numai trasa dar nu am avut cum sa o tin pornita merge neregulat si numai in turatii mari.Azi am fost pe la mai multe serviceuri si nimeni nu se baga frate in injectia asta intrebarea lor e "Are calculator" fara diagnoza sant morti.Fumul care il scoate cand reusesc sa o pornesc trasa e de culoare albastra,miroase tare a benzina deci arderea nu e completa si are debit mare de benzina din ce am constatat eu,zgomotul motorului este exact ca cel al unui motor care merge in 3 pistoane ca sa va formati o idee.Deci de ce e complicata treaba :

        -marti trebuie sa ajung cu masina in Brasov sa ai fac RAR pt ca acolo am programare si eu momentan sant in Focsani.
        In speranta ca cineva ma va ajuta multumesc anticipat.
        Salut Incearca sa dai jos capacul de la delco, controleaza daca este ok acolo.Masina ta are calculatorul amplasat in spatele bateriei. Acolo se afla si un releu de culoare argintie ,cu o siguranta in cap,controleza siguranta aceea si daca este intreaga atunci trebuie un electricean sa-ti controleze acel releu.La injectie ai un regulator de presiune a benzinei ,care are montat in partea opusa un furtun subtire de vacum ,controleaza daca este cuplat acel furtun. Cam astea sint o parte din componentele care trebuiesc controlate, in cazul ca nu vrea sa porneasca. Spor la treaba, bafta si cheltuieli cit mai mici.

        Comment


        • #5
          Daca ne spui si ce tip de motor ai(inclusiv cifrele de indentificare) poate gasim ceva prin AUTODATA care sa te ajute...

          Comment


          • #6
            salut .seria masini,WDB2010181G063541, ,capacitate cilindrica 1797, 80kw

            mercedes benz 201018 10 190 E 1.8

            cam asta e tot ce am daca mai trebuie ceva astept un raspuns.

            Comment


            • #7
              Rezultat Negativ



              Cum am promis revin cu detalii.Am desfacut injectia cu tot corpul clapetei superioare am verificat toate furtunasele gen (vacum) toate conexiunile electrice si mecanice sant la locul lor am montat la loc si surpriza nu porneste,asa ca am hotarat sa o pornesc impinsa , a pornit cam in 100m dar motorul tot neregulat merge motorul ca si cum ar fi in 3 pistoane aprinderea sau cum ar fi unele fise inversate tremura tare la 2000Rot/min de la 3000 se uniformizeaza si merge mai rotund.Alt aspect de retinut pe esapament imi arunca ulei nu mult dar arunca (sa fie ulei amestecat cu benzina care a curs in baie?)ma gandesc ca bujiile fiind ude sa intamplat sa ajunga si benzina in baia de ulei,fumul este albastru deci consum de ulei exista.Am sa atasez o poza sa va arat unde am curatat o gaura si am constatat ca exista un reglaj acolo de tip imbus poate poate o fi de acolo.Daca sant si alte sugestii le primesc cu placere.

              Multumesc

              Comment


              • #8
                Stai calm cu reglajul ala de l-ai gasit, ala nu face decat sa-ti regleze relantiul si apoi ai si mai multe belele. Mai desfa inca o data si mare atentie la cum o sa le pui la loc e ceva de-ti scapa... vezi poate ai strans ceva prea rau, sau nu ai pus in aceeasi pozitie.

                Comment


                • #9
                  (

                  Toate sant la locul lor nu pot sa imi dau seama de unde poate fi.Al desfac iar fara rezultat am verificat de 10 ori inainte sa il montez si toate sant la locul lor

                  Comment


                  • #10
                    Despre releul din spatele bateriei cel cu siguranta...e releul de la abs, apoi reglajul cu imbus eu am umblat mult la cel de pe masina mea si pot sa spun ca de acolo am reusit sa imi fac masina sa nu porneasca probabil iam inchis de tot debitul de benzina ...am avut multe probleme de genu ca nu merge rotund motorul sau pornirea nu e buna ...eu am insistat la reglajul de pe injectie , dar problema e ca odata ce ai umblat acolo trebuie sa ii si dai de capat ca daca nu o sa iti faca multe probleme...asa ca dupa multe incercari am reusit sa imi fac masina sa mearga destul de bine
                    Am mai vazut o varianta in care erau bujiile ude si nu pornea masina din cauza ca era rupt axul cu came si era plin de benzina in motor si in galeria de admisie
                    Daca toate sunt bune si la locul lor eu zic ca nar strica sa desfaci capacul de la culbutori sa vezi cum arata pe acolo .
                    Bafta
                    Last edited by florineasca; 02-12-2009, 12:04 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by edy-sch View Post
                      Toate sant la locul lor nu pot sa imi dau seama de unde poate fi.Al desfac iar fara rezultat am verificat de 10 ori inainte sa il montez si toate sant la locul lor
                      Salve Edy Daca ai desfacut discul de alama , este cam greu ca sa-l montezi in aceeasi pozitie care a fost montat de fabrica, eu am patit aceasi problema . In final am schimbat pompa de injectie , si masina merge impecabil. Acel disc de alama este calibrat ,ca sa culiseze usor , iar noi, care nu detinem sculele necesare, pentru montarea lui este foarte greu sa-l montam asa cum a fost montat de fabrica , Spor la treaba ,si sa speram ca bei reusii sa remediezi gresala.

                      Comment


                      • #12
                        eu am patit aceeasi chestie dar la mine e de vina un injector se pare ca s-a decalibrat sau ceva....iar akm imi merge in 3 pistoane,porneste foarte greu din cauza ca unul dintre injectoare da prea multa benzina,vezi poate e de vina ceva injector si la tine

                        Comment


                        • #13
                          Daca spui ca ai bujiile-s ude asta inseamna ca nu ai scinteie , scoate o fisa si verifica cu o surubelnita daca face scinteie , ( verifica 2-3 bujii ) , vezi de ce nu-ti vine sciinteie , bobina de inductie , rotorul din distribuitor ? carbunele din capac , fire etc .. ...¿

                          Comment


                          • #14
                            salut

                            si eu ma confrunt cu o problema tare ciudata de ieri.am un e 190 benzina gpl. totul mergea perfect.pornea la sfert.ceas si benzina si gpl.am oprit intr-un peco.am facut rovinieta,am lasat masina la relantii ,totul ok.cand am plecat am primit un mic soc din partea ei.un fel de rateu sau ceva gen ca ti-ar sarii din viteza.am spus ca nu mai am gaz si am trecut-o pe benzina.totul bine.la 500 am oprit la peco gaz,am alimentat si masina nu a mai pornit.deabia intr-un final pe gaz cu ea accelerata si imi murea motorul.o porneam pe gaz si o treceam pe benzina.trebuia sa o alerg sa pot merge.dupa multe incercari.si cativa km am observat ca imi scotea numai scantei pe esapament.imi topise bara.acum incerc ,o pornesc pe gaz ca numai asa o ia.o trec pe benzina moare.merge in 3 pistoate,toate buziile sunt arse.dupa 3000rpm merge rotund dar ridic acceleratia moare,care sa fie cauza si scanteile de pe toba?.multumesc pt orice sfat.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF