Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probelma franare - MB 190, 2.0 benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probelma franare - MB 190, 2.0 benzina

    De ceva vrem am constata urmatoarea porblema: dupa ce pornesc, parca nu am servo frana si nu franeaza pe toate rotile. Pedala nu e totusi foarte tare. Dupa ceva timp de mers nu mai sesizez acest fenomen. Am verificat vacuumul pt. pompa de frana, totul pare ok, nu stiu daca acea supapa functioneaza corect. Lichidul de frana e schimbat, placutele la fel, nu scapa lichid instalatia. E posibil sa fie de la pompa? Trebuie schimbat cilindrul? Rog pe cine a mai intalnit aceasta situatie sa-mi dea un sfat. Am fost pana la un mecanic, insa pana am ajuns acolo totul functiona OK.

  • #2
    Salut!
    Daca pedala de frana e tare dupa ce o pornesti, poate fi din cauza vacumului. Pierderi de vacuum la furtunasele de vacuum din zona galeriei de admisie. In cazul acesta nici motorul parca nu merge rotund cum ar trebui. Unele masini au si un acumulator de vacuum in spatele contra-aripei stanga, pe langa stalpul A stanga. Din cauza varstei, se poate crapa acel bazin si sa piarda vacuum pe acolo. Ar mai fi vacuum-ul de la faruri si /sau vacuum-ul de la incalzire. Am mai intalnit la multe masini si mult ulei pe furtunase cauzand un flux redus de vacuum. La frana poate ar trebui sa faci o aerisire la cele 4 roti. Oricum puntea fata franeaza prima si apoi spatele.
    Salve!

    Comment


    • #3
      Multumesc pt. sfat, am cautat scurgeri de vacuum insa nu am gasit nimic. In rest masina functioneaza foarte bine. Am aerisit franale, a iesit ceva aer, dar nu cine stie ce. Simptomul a ramas cam tot asa. Acum nu mai merge infranata insa am impresia ca franeaza inegal si trage cumva spre dreapta. Poate sa fie de la ABS? sau supapa de vacuum de pe admisie spre pompa de frana?

      Comment


      • #4
        Salut!
        In legatura cu trasul spre dreapta la franare... cauze ar mai fi: uzura neuniforma discuri franare stanga -dreapta, etrierul din dreapta sa agate (sa nu revina suficient dupa franare ,si atunci sa fie cursa mai mica a pistonului. Cu ABS-ul nu stiu ce sa zic... Am montat ABS-ul pe masina mea... am aerisit incepand de la pompa la intrarea in abs, la iesire si la roti. Dupa 2-3 zile de folosinta am aerisit din nou... Nu am avut probleme... Am folosit aproape 2 litrii de lichid... Si ar mai fi ceva... cu motorul pornit si capul bagat la pedale asculta cu atentie daca nu se aude un fasait in dreptul pedalei de frana. Se poate strapunge membrana de la amplificatorul de franare (servo), si atunci merge mai greu pedala de frana.
        Salve!

        Comment


        • #5
          Am ascultat langa pedala cu motorul pornit, dar nu fasaie. Se aude un fasait cand apas pedala de frana, e normal?

          Comment


          • #6
            Salut!
            Nu trebuie sa fasaie deloc! Inseamna ca membrana aia e fisurata... si se produce mai putin vacuum in amplificatorul de frana si atunci pedala se apasa mai greu. Problema e ca pretul unui amplificator de frana sare de 300 de iepuroi (nou). Din dezmembrari poate e mai ieftin, dar....
            Salve!

            Comment


            • #7
              300 de euro ??

              Comment


              • #8
                Am gasit nou in Timisoara cel mai ieftin 1400 lei, ceea ce e cam mult. voi incerca sa caut second. E ciudat pt. ca afara apare si cu 150 euro nou.

                Comment


                • #9
                  Oare nu se potriveste si cea de W202 clasa C? Din acestea se mai gasesc second pe net.

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Codurile de piesa sunt diferite! Cel de la {c} pare mai subtire si parca cu diametru mai mare...dupa poze. La prinderi nu cred sa fie diferente majore.
                    Salve!

                    Comment


                    • #11
                      Pana la urma i-am dus mecanicului o tulumba de servo de pe alta masina, a zis ca totusi nu mergea etrierul din stanga. A zis ca l-a curatat si acum merge, mi se pare ca si pedala merge mai bine. Sa vad in timp ce se intampla. Voi incerca sa caut un etrier nou daca gasesc sa-l inlocuisc si ma gandesc si la furtunele flexibile prin care circula lichidul.

                      Comment


                      • #12
                        A aparut din nou problema, nu franeaza pe stanga, se vede pe disc, iar pe dreapta merge infranat si se incinge janta si tot. Am cumparat etrier nou dreapta si e mai mare. Are diametrul cilindrului 54 iar al meu 50, stiti vreun cod de etrier pt. 190? Am cautat pe net arata 54 ca s-ar potrivi dar nu e asa, al meu e cu totul mai mic.

                        Comment


                        • #13
                          Am mai desfacut un etrier de pe alta masina, si e tot mic de 50, chiar nu inteleg, din pacate acela nu e bun, curge lichid...etc

                          Comment


                          • #14
                            Am masurat mai bine cu un subler si se apropie de 54, dar ma rog asta nu ar conta asa mult, distante intre urechile de prindere e mai mica la mine 16 cm fata de 18 cm plus tot corpul etrierului, inclusiv distanta intre piston si corp, unde vin placutele

                            Comment


                            • #15
                              Salutare!
                              Pe site-ul ATE (http://www.ate-brakes.com/www/ate_de...alogue_en.html) gasesti ce etriere sunt montate (diametru... 35, 42 sau 54). Spuneai de un alt etrier. Daca problema e numai ca scapa lichid poti lua numai setul de garnituri. Pentru etrier cu diametrul de 54 (fata) e setul asta de garnituri: http://www.epiesa.ro/set-garnituri-e...esa-412567.htm

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF