Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema ...va rog un ajutor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema ...va rog un ajutor

    Salut la toata lumea ...sunt posesorul al unui W201 model 190 motor 2000 benzina wdb2010231f538492 motor M102.924 (V20) "Daca stie cineva ce insemana V20 sa imi spuna si mie presupun ca nu o fi 20 valve motorul este in 4 cilindri" carburator Pierburg an 88 sunt din Calarasi si mam saturat sa ma duc la toti carpacii (mecanici)

    Deci : 1 . Porneste la rece ca un tractor parca pleaca in 2 pistoane dabia dabia o ia (intretinuta de electromotor) pana la urma porneste dupa (5-10sec) si sta intradevar la 1500 de ture rotund

    2 . Dupa pornire merge bine DAR ... daca accelerez brusc balbaie si se intrerupe "din nou tractor " tinand aceleratia la podea urca turatia pana la 2000-2200 de turati "balbainduse binenteles" de aici incolo merge perfect inclusiv in mers nu numai pe loc (se pare ca ii place turatia)

    Precizez ca dupa ce trece apa de 80 de grade merge bine ... aceleratia brusca functioneaza cu doar o ezitare si cateva mici balbaieli "care nu deranjeaza" apoi functioneaza in parametri , demaraj are iar dupa ce se incalzeste porneste imediat fara probleme .

    Acum primul mecanic ...filtre proaste schimbat filtru aer ...la fel apoi benzina proasta ...bagat benzina 99+ pus filtru de benzina se pare ca masina mea a venit fara filtru din Franta (am cautat absolut peste tot nu exista) l-am pus eu same shit ...

    Al doilea mecanic "bujiile domnule 100% garantez" dat jos buji Beru Ultra (intradevar cam mancate dar ok) si pus Bosch Platinum HR 9 DPY aduse din afara sa scap de "Turcisme" sa speram ...LA FEEELLLL

    Al treilea mecanic "nu baga domnule destula benzina pompa trebe schimbata" hmmm mi sa parut ceva ciudat si atunci am zis asa ...scoate te rog returul si vedem exact cata benzina aduce pompa mecanicul a zis " mdea putem sa incercam si asa" dupa scoaterea furtunului in mers a zis sa opresc motorul ca nu mai reusea sa puna furtunul la loc si era plin de benzina

    Deci ... nu mar deranja acea acceleratie brusca ca nu funtioneaza am schimbat sonda termocupla "era pe direct" si se ridica repede apa la 80 apoi mere ok ...problema este pornirea de tot kkt daca porneste la 20 de grade asa apoi la iarna ce fac merg cu autobuzul? Pe langa asta mor de oftica ca jaful meu de break dacia pornea dracu mai repede decat frumusetea de motor care il am acum.

    Alte detalii ...are cam 290.000 km motorul este curat inauntru "busonul de ulei" nici pic de depunere ...nu consuma ulei ... compresie pare ca are slava domnului de schimbat consumabilele am schimbat SI NU AM CURAJ SA LAS PE NIMENI SA UMBLE LA CARBURATOR

    Daca sa mai lovit cineva de aceasta problema va rog HELPP
    Multumesc anticipat.
    Last edited by pixy; 10-22-2008, 19:35 PM.

  • #2
    Originally posted by pixy View Post
    Salut la toata lumea ....sunt posesorul al unui W201 model 190 motor 2000 benzina wdb2010231f538492 motor M102.924 (V20) "daca stie cineva ce insemana V20 sa imi spuna si mie presupun ca nu o fi 20 valve motorul este in 4 cilindri" carburator Pierburg an 88 sunt din Calarasi si mam saturat sa ma duc la toti carpacii (mecanici)

    Deci : 1 . Porneste la rece ca un tractor parca pleaca in 2 pistoane dabia dabia o ia (intretinuta de electromotor) pana la urma porneste dupa (5-10sec) si sta intradevar la 1500 de ture rotund

    2 . Dupa pornire merge ok DAR .... daca accelerez brusc balbaie si se intrerupe "din nou tractor " tinand aceleratia la podea urca turatia pana la 2000-2200 de turati "balbainduse binenteles" de aici incolo merge perfect inclusiv in mers nu numai pe loc (se pare ca ii place turatia)

    Precizez ca dupa ce trece apa de 80 de grade merge bine ..... aceleratia brusca functioneaza cu doar o ezitare si cateva mici balbaieli "care nu deranjeaza " apoi functioneaza in parametri , demaraj are iar dupa ce se incalzeste porneste imediat fara probleme .

    Acum primul mecanic .....filtre proaste schimbat filtru aer ...la fel apoi benzina proasta ....bagat benzina 99+ pus filtru de benzina se pare ca masina mea a venit fara filtru din Franta (am cautat absolut peste tot nu exista) l-am pus eu same shit.......

    Al doilea mecanic "bujiile domnule 100% garantez" dat jos buji Beru Ultra (intradevar cam mancate dar ok) si pus Bosch Platinum HR 9 DPY aduse din afara sa scap de "Turcisme" sa speram .......LA FEEELLLL

    Al treilea mecanic "nu baga domnule destula benzina pompa trebe schimbata" hmmm mi sa parut ceva ciudat si atunci am zis asa .....scoate te rog returul si vedem exact cata benzina aduce pompa mecanicul a zis " mdea putem sa incercam si asa" dupa scoaterea furtunului in mers a zis sa opresc motorul ca nu mai reusea sa puna furtunul la loc si era plin de benzina

    Deci ... nu mar deranja acea acceleratie brusca ca nu funtioneaza am schimbat sonda termocupla "era pe direct" si se ridica repede apa la 80 apoi mere ok .....problema este pornirea de tot kkt daca porneste la 20 de grade asa apoi la iarna ce fac merg cu autobuzul? Pe langa asta mor de oftica ca jaful meu de break dacia pornea dracu mai repede decat frumusetea de motor care il am acum

    Alte detalii ...... are cam 290.000 km motorul este curat inauntru "busonul de ulei" nici pic de depunere .....nu consuma ulei ..... schimbat toate consumabilele SI NU AM CURAJ SA LAS PE NIMENI SA UMBLE LA CARBURATOR

    Daca sa mai lovit cineva de aceasta problema pls HELPP
    Multumesc anticipat.
    Noroc Incearca si controleaza motorasul de la socul automat . Poti sa incerci sa iei legatura cu Doktor4carz. El te va putea ajuta cu aceasta problema . Bafta si spor la treaba

    Comment


    • #3
      amg_0001 Multumesc dar nu cunosc pe nimeni pe forum

      Si acum cautari sa aflu care este acel motoras si spun daca se rezolva
      Last edited by pixy; 10-22-2008, 19:37 PM.

      Comment


      • #4
        Io zic ca itzi trebuie un carburatorist sau unul ce se pricepe....

        Comment


        • #5
          DMIHNEA nu cunosc unu care sa se ocupe cu asa ceva si din pacate nu am incredere in nimeni sa se apropie de el ,doar daca este cineva care este recomandat de mai multe persoane
          Multam de raspuns

          Comment


          • #6
            Dok se pricepe, dar nu stiu cum sa-l prinzi, doar sa dai o fuga in capitala, asta dupa ce o termina pe a mea de ferchezuit.
            Marinarul.tk
            Proud owner of C180/96

            Comment


            • #7
              Urata treaba sa te duci cu o problema la 5 mecanici si sa primesti 5 constatari diferite. Cunosc sentimentul, la mine din cauza a 2 tampoane de motor daca ma luam dupa unu sau dupa altu, printre altele, ma apucam si dadeam jos cutia de viteze... noroc cu omu' mai sus mult pomenit aka DOK! Deci recomandarea mea ca si posesor de benz batran este sa o duci la o persoana care stie ce face. Varianta Dok este cea mai buna dupa parerea mea dar este cam inghesuiala, so... multa bafta!

              Comment


              • #8
                Multam pentru raspuns ...se pare ca dupa ce voi termina cu inscrierea ei voi face si eu o rezervare la Doc

                Pana atunci mai o gadil putin dar incet sa nu inceapa sa rada in hohote ca dupa aia problem

                Comment


                • #9
                  Salut. Daca ajungi prin Bucuresti, te pot in in legatura cu un turc. La a mea, a facut carburatorul bucati (Stromberg), ca nu mai mergea de loc pe benzina (aveam si gpl) si l-a curatat si reglat ca la carte. A costat in jur de 200 de lei, toata operatiunea. Mi-a facut si socul, care nu functiona de loc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by paunionutz View Post
                    Salut. Daca ajungi prin Bucuresti, te pot in in legatura cu un turc. La a mea, a facut carburatorul bucati (Stromberg), ca nu mai mergea de loc pe benzina (aveam si gpl) si l-a curatat si reglat ca la carte. A costat in jur de 200 de lei, toata operatiunea. Mi-a facut si socul, care nu functiona de loc

                    La mine Pieburg daca nu ma insel mai multa electronica (cred) daca nu o rezolv o sa te deranjez putin ...mersi pentru raspuns

                    A mai zis cineva ca este "senzorul de la amestec" daca cineva stie care este sau macar aveti o carte ceva cu ilustratii ...ajutati-ma si pe mine va rog .

                    Si tot nu imi zice nimeni ce insemana " V20 " scris pe placuta masini dupa motor imediat ...adica scrie asa " M102.924 (V20) "
                    Last edited by pixy; 10-31-2008, 21:51 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Fratilor m-am suparat
                      Va rog frumos vreau si eu schema carburatorului Pieburg neaparat ...in special SOCLUL cu tot ce are el acolo furtunase draci laci

                      Pur si simplu mor cand sunt in ea si porneste ca dracu (cand este rece) apoi merge linistita si ca este nou (ma rog aproape) VA ROG FRUMOS daca are cineva schema puneti-o aici sau lasa-ti un mesaj si va trimit mailul meu PM sa nu deranjam pe cineva ca las adresa aici

                      Mam hotarat sa il desfac si sa schimb ce este de schimbat in legatura de soclu senzori si vacumuri singur singurel .Problema este ca nu gasesc schema la carburator dupa 3 zile de cautat pe net si scos toate programe ce apartin de mercedes

                      PLS PLS Multumesc anticipat.

                      Comment


                      • #12
                        salut !
                        Si la mine porneste greu la rece,si turatia e 500!Nu inteleg de ce,decat stiu eu trebuie sa fie mai mare de 1000rot/min la rece!Nu stiti ce e problema?Daca are cineva un user manual Service catre ar fi bine !!D

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by benczo_zsolt View Post
                          salut !
                          Si la mine porneste greu la rece,si turatia e 500!Nu inteleg de ce,decat stiu eu trebuie sa fie mai mare de 1000rot/min la rece!Nu stiti ce e problema?Daca are cineva un user manual Service catre ar fi bine !!D
                          La mine porneste greu dar sta la 1500 ...daca aflu ceva te anunt

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by pixy View Post
                            Fratilor m-am suparat
                            Va rog frumos vreau si eu schema carburatorului Pieburg neaparat ...in special SOCLUL cu tot ce are el acolo furtunase draci laci

                            Pur si simplu mor cand sunt in ea si porneste ca dracu (cand este rece) apoi merge linistita si ca este nou (ma rog aproape) VA ROG FRUMOS daca are cineva schema puneti-o aici sau lasa-ti un mesaj si va trimit mailul meu PM sa nu deranjam pe cineva ca las adresa aici

                            Mam hotarat sa il desfac si sa schimb ce este de schimbat in legatura de soclu senzori si vacumuri singur singurel .Problema este ca nu gasesc schema la carburator dupa 3 zile de cautat pe net si scos toate programe ce apartin de mercedes

                            PLS PLS Multumesc anticipat.
                            Aici... http://www.ruddies-berlin.de/2EEWirkungsweise.htm
                            .. ________ ..
                            o/____https://www.clubmercedes.ro/core/ima...ilies/cool.png____\o
                            (Oo\==/oO)
                            ..U...............U.
                            Ma plimb dimineata ca sa fiu liber dupa amiaza si sunt de acord cu orice afacere care nu degenereaza in munca.
                            http://img99.imageshack.us/img99/342...icuminejg5.gif

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by pulmann View Post
                              SARUMANA Sefu

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF