Salut la toata lumea ...sunt posesorul al unui W201 model 190 motor 2000 benzina wdb2010231f538492 motor M102.924 (V20) "Daca stie cineva ce insemana V20 sa imi spuna si mie presupun ca nu o fi 20 valve motorul este in 4 cilindri" carburator Pierburg an 88 sunt din Calarasi si mam saturat sa ma duc la toti carpacii (mecanici)
Deci : 1 . Porneste la rece ca un tractor parca pleaca in 2 pistoane dabia dabia o ia (intretinuta de electromotor) pana la urma porneste dupa (5-10sec) si sta intradevar la 1500 de ture rotund
2 . Dupa pornire merge bine DAR ... daca accelerez brusc balbaie si se intrerupe "din nou tractor " tinand aceleratia la podea urca turatia pana la 2000-2200 de turati "balbainduse binenteles" de aici incolo merge perfect inclusiv in mers nu numai pe loc (se pare ca ii place turatia)
Precizez ca dupa ce trece apa de 80 de grade merge bine ... aceleratia brusca functioneaza cu doar o ezitare si cateva mici balbaieli "care nu deranjeaza" apoi functioneaza in parametri , demaraj are iar dupa ce se incalzeste porneste imediat fara probleme .
Acum primul mecanic ...filtre proaste schimbat filtru aer ...la fel apoi benzina proasta ...bagat benzina 99+ pus filtru de benzina se pare ca masina mea a venit fara filtru din Franta (am cautat absolut peste tot nu exista) l-am pus eu same shit ...
Al doilea mecanic "bujiile domnule 100% garantez" dat jos buji Beru Ultra (intradevar cam mancate dar ok) si pus Bosch Platinum HR 9 DPY aduse din afara sa scap de "Turcisme" sa speram
...LA FEEELLLL
Al treilea mecanic "nu baga domnule destula benzina pompa trebe schimbata" hmmm mi sa parut ceva ciudat si atunci am zis asa ...scoate te rog returul si vedem exact cata benzina aduce pompa mecanicul a zis " mdea putem sa incercam si asa" dupa scoaterea furtunului in mers a zis sa opresc motorul ca nu mai reusea sa puna furtunul la loc si era plin de benzina
Deci ... nu mar deranja acea acceleratie brusca ca nu funtioneaza am schimbat sonda termocupla "era pe direct" si se ridica repede apa la 80 apoi mere ok ...problema este pornirea de tot kkt daca porneste la 20 de grade asa apoi la iarna ce fac merg cu autobuzul? Pe langa asta mor de oftica ca jaful meu de break dacia pornea dracu mai repede decat frumusetea de motor care il am acum.
Alte detalii ...are cam 290.000 km motorul este curat inauntru "busonul de ulei" nici pic de depunere ...nu consuma ulei ... compresie pare ca are slava domnului de schimbat consumabilele am schimbat SI NU AM CURAJ SA LAS PE NIMENI SA UMBLE LA CARBURATOR
Daca sa mai lovit cineva de aceasta problema va rog HELPP
Multumesc anticipat.
Deci : 1 . Porneste la rece ca un tractor parca pleaca in 2 pistoane dabia dabia o ia (intretinuta de electromotor) pana la urma porneste dupa (5-10sec) si sta intradevar la 1500 de ture rotund
2 . Dupa pornire merge bine DAR ... daca accelerez brusc balbaie si se intrerupe "din nou tractor " tinand aceleratia la podea urca turatia pana la 2000-2200 de turati "balbainduse binenteles" de aici incolo merge perfect inclusiv in mers nu numai pe loc (se pare ca ii place turatia)
Precizez ca dupa ce trece apa de 80 de grade merge bine ... aceleratia brusca functioneaza cu doar o ezitare si cateva mici balbaieli "care nu deranjeaza" apoi functioneaza in parametri , demaraj are iar dupa ce se incalzeste porneste imediat fara probleme .
Acum primul mecanic ...filtre proaste schimbat filtru aer ...la fel apoi benzina proasta ...bagat benzina 99+ pus filtru de benzina se pare ca masina mea a venit fara filtru din Franta (am cautat absolut peste tot nu exista) l-am pus eu same shit ...
Al doilea mecanic "bujiile domnule 100% garantez" dat jos buji Beru Ultra (intradevar cam mancate dar ok) si pus Bosch Platinum HR 9 DPY aduse din afara sa scap de "Turcisme" sa speram

Al treilea mecanic "nu baga domnule destula benzina pompa trebe schimbata" hmmm mi sa parut ceva ciudat si atunci am zis asa ...scoate te rog returul si vedem exact cata benzina aduce pompa mecanicul a zis " mdea putem sa incercam si asa" dupa scoaterea furtunului in mers a zis sa opresc motorul ca nu mai reusea sa puna furtunul la loc si era plin de benzina

Deci ... nu mar deranja acea acceleratie brusca ca nu funtioneaza am schimbat sonda termocupla "era pe direct" si se ridica repede apa la 80 apoi mere ok ...problema este pornirea de tot kkt daca porneste la 20 de grade asa apoi la iarna ce fac merg cu autobuzul? Pe langa asta mor de oftica ca jaful meu de break dacia pornea dracu mai repede decat frumusetea de motor care il am acum.
Alte detalii ...are cam 290.000 km motorul este curat inauntru "busonul de ulei" nici pic de depunere ...nu consuma ulei ... compresie pare ca are slava domnului de schimbat consumabilele am schimbat SI NU AM CURAJ SA LAS PE NIMENI SA UMBLE LA CARBURATOR
Daca sa mai lovit cineva de aceasta problema va rog HELPP
Multumesc anticipat.
Comment