Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Kilometraj defect

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kilometraj defect

    In timpul mersului am constatat ca nu mai imi merge kilometrajul, nici cel ce se poate reseta nici celalalt. Acul vitezometrul functioneaza in continuare. Masina este MB 190E 2.0 1992. Unde se afla cablul de kilometraj, unde as putea verifica daca de acolo este problema?

  • #2
    Trebuie desfacute ceasurile, a sarit o rotita . daca te uiti atent la Cifrele cara arata numarul de km , o sa vezi ca sunt un pik deplasate . PS, cablul de kilometraj are o clema undeva la pedale , trebuie desfacuta, altfel nu poti scoate ceasurile .

    Comment


    • #3
      Salut!
      Dupa cum iti spunea colegul mai sus, va trebui sa scoti ceasurile din bord...
      Dai presul de sub pedale complet la o parte, pana la tabla, si ai sa vezi cablul de kilometraj prins intr-o clema de de tabla. Il scoti de acolo si atunci cu doua spite de bicicleta indoite la un capat la 90 de grade, cam 3-4 mm, le bagi pe laterale intre ceasuri si coaja bordului si tragi usor dar cu putere pana simti un mic clik si observi ca ceasurile s-au miscat spre volan. Atunci poti cu degetele sa-l prinzi si sa tragi de el pana iese aproape complet. Pe partea stanga in spate ai 2 mufe: una mai mare rotunda care are o tesitura la cheie, deci nu poti pune altfel inapoi, si inca o mufa mai spre mijloc , patrata, cu 4 pini. Pe partea dreapta in spatele ceasurilor mai ai 1-2 socluri de bec cu fire care trebuie scoase si un papuc cu fir care merge la ceasul orar. Daca ai si turometru mai ai o mufa cu 2 pini, in partea dreapta spre mijloc. Dupa ce ai scos mufele, bagi mana intre coaja bordului si ceasuri si pe mijloc ai o piulita cu striatii pe care trebuie sa o desurubezi si cablul iese din ceasuri. Ceasurile le scoti intre bord si volan pe sus si in lateral stanga. Pe urma desfaci ceasul din mijloc si te uiti la axul cu cifrele de la kilometrajul propriu-zis si ai sa vezi un melc alb cu o rotita , angrenajul, care actioneaza toata nebunia de acolo. Acolo in zona aia ar trebui sa fie necazul...
      Stima!

      Comment


      • #4
        Salut, aceiasi problema am avut-o si eu luna trecuta, daca iti merge acul dar contorul nu atunci mai mult ca sigur este dusa o rotita din contor , asa a fost la mine. Eu am avut ceasuri de rezerva si am schimbat doar contorul sau noh mecanismul contorului. Ca sa scoti ceasurile nu trebuie sa desfaci cablul din podea este destul de lung sa bagi mana pe langa bord si ajungi unde este infiletat in ceasuri. Mecanismul se poate si repara dar pentru mine a fost mai comod sa-l schimb. Bafta si totul dureaza approx 2 ore de lucru .

        Sent from my HUAWEI Y530-U00 using Tapatalk

        Comment


        • #5
          ps cu mufele din ceasuri nu te stresa totul este plug and play si nu le poti pune gresit.

          Sent from my HUAWEI Y530-U00 using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Salut.Ca sfat fa un semn pe mufa rotunda din partea stinga ca sigur se va rupe piciorusul de ghidaj de pe mufa la scoatere.Daca acul de la chilometraj functioneaza problema nu este de la cablu,este din mecanismul de contorizare care indicat este sa-l schimbi deoarece sunt mai multe cauze care genereaza defectul si care nu se pot remedia decit prin inlocuire.

            Comment


            • #7
              oops, am tot resetat kilometrajul acela pana cand... nu mai functioneaza
              190E w201: http://www.clubmercedes.ro/noul-vech...858#post384858

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF