Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Buna seara vreau sa schimb motorul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Buna seara vreau sa schimb motorul

    Buna seara am achizitionat un w201. Masina este un fost evo 1 am cutie cu 1 in spate si un motor de 3000 24v cu cantar care a decedat si imi da benzina cu nemiluita si numa rateuri si fum scoate. As dori sa pun un motor de pe un s class 1995-1996 cod motor m104 de 3200 cu injectie electronica daca bine stiu. Un cunoscator care ar face un gest nobil sa imi lase numarul in privat sa il intreb una alta. Nu raman dator. Multumesc anticipat

  • #2
    Sau sa imi zica daca potriveste motoru m104 de 3.2 pe cutia mea. Am vb cu cel care vinde motoru si are cred calculatorul motorul complect si inca o cutiuta mai mica neagra care cred ca e EVS. Posibil sa nu mai existe cheia. Nu are nimeni habar ce si cum? Daca se leaga greu daca se poate anula EVS(fara wems) ?

    Comment


    • #3
      Salut!
      Dupa parerea mea, motorul pe care il ai acum pe masina nu e cel original.
      W201 evo 1 a avut motorul de 2.5 L 16v M102.991, 4 in linie.
      Tu ai acum pe masina un motor de pe un W124, 3.0 L 24v M104.98x, 6 in linie.
      Motorul pe care l-ai gasit de cumparat e de pe un W140, 3.2 L 24v M104.99x, 6 in linie.
      Asa ca teoretic poti sa inlocuiesti cu succes un M104.98x cu un M104.99x

      Comment


      • #4
        La motorul care vreau sa-l cumpar ala de 3,2 l 24v 6 linie are motoru complect cu calculator instalatia de la motor la calculator e complecta plus mufa cu fire care cred ca merg spre contact o are si inca o cutiuta neagra cara banuiesc ca e evs-ul. Inseamna ca mai am nevoie de cititorul de cip din cheie si cheie?

        Comment


        • #5
          Salut, daca poti lasa o serie de sasiu de pe care vrei sa iei motorul, am sa studiez in programul de la mercedes, cum sta treaba cu autorizarea de pornire, si ce module sunt necesare.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Serie de sasiu nu pot motorul nu mai e pe masina. Omul mi-a zis ca e de pe s classe 95-97 3.2 cod motor M104 atat stiu. Si nu as vrea sa il cumpar si sa ma uit la el ca nu am ceva modul care trebuie neaparat a motorului

            Comment


            • #7
              Daca motorul e M 104942 nu are cip daca e m104945 e nasol... Seria vin spune tot.
              Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
              Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
              Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
              Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

              Comment


              • #8
                Daca motorul e jos unde pot vedea seria vin? Nu scrie pe calculator sau pe motor pe undeva?

                Comment


                • #9
                  VIN-ul se poate citi de pe caroserie, de sub scaunul pasagerului, sau de pe eticheta lipita pe stalpul din partea pasagerului.
                  Sau de pe actele masinii respective.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Am sa merg sa ma uit pe calculator motor sa vad ce scrie eventual postez o poza. Caroseria nu mai exista omu are dezmembrari

                    Comment


                    • #11
                      Acuma am studiat programele de la Mercedes, intrebarea mea este ce motor mai exact vrei sa pui M104.994 sau M104.990?
                      Din ce an este masina de pe care vrei sa iei motorul, macar atata sa imi confirmi, daca nu ai o serie de sasiu.
                      Conteaza enorm si luna, nu doar anul, ca difera sistemele de siguranta intre ele.
                      De exemplu din 1993pana in 1995 este un sistem, iar de la sfarsitul lui 95, pana la 1996 este deja alt sistem care e si mai complicat.

                      Ca idee, neaparat trebuie sa ai pe langa calculator motor, modulul de autoarizare pornire, care este perche cu cheia de contact si contactul propriuzis.

                      Pe langa astea s-ar putea sa mai ai nevoie si de modulul de inchidere al usilor, care comunica cu modulul de pornire.

                      Toate modulele trebuie conectate intre ele, asa ca trebuie sa ai si cablajul aferent si mufele la ele.

                      Pacat ca nu ai gasit o masina de pe carer sa iei tu jos tot ce ai tu nevoie.

                      Asa acuma e mai greu de adunat toate piesele necesare, dar daca sunt nu e nici o problema se poate reasambla sa fie functional din nou.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiti ceva motoare mai mari care sa potriveasca pe cutia asta sport cu 1-a in spate?

                        Comment


                        • #13
                          Am rezolvat una dintre probleme. Am luat un CE200 din 94. In masina a fost schimbat motorul si acuma este montat un 3200 24V. Insa aici am intampinat 2 probleme. Tin sa mentionez ca in bord Martoru ASD este aprins. Problema 1 stiu ca in cazul in care esti pe loc masina nu se tureaza peste 4000 de ture. La mine nici in viteze nu se tureaza peste 4000(in sarcina) oare nu cumva motorul este de pe o masina cu cutie automata si calculatorul sa fie prostit ca masina e in N si deaia sa nu se tureze peste 4000(daca il prostesc eu ca e in D oare nu sunt sanse sa se tureze peste 4000) Problema 2 este atunci cand il tures in 4000 si las gazu cam pe la 1000 de ture se aude un zdranganit ca si de vanous stricat. Poate ati mai intampinat problemele astea si ma puteti ajuta. Problema 1 as vrea neaparat sa o rezolv. Multumesc

                          Comment


                          • #14
                            Am aflat nu a fost pe automat motorul asta. Deci ramane sa rezolv martoru ASD care e aprins. E posibil si din cauza asta sa ma limiteze in 4000 de ture si in sarcina

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF