Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema releu pompa benzina - w201

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema releu pompa benzina - w201

    Salutare,

    Am un Mercedes 190E 2.0 din 1992, benzina, care imi tot face probleme de ceva timp. Atunci cand se decelera / o scoteam din viteza, ii scadea turatia pana aproape de 500 rpm, tremura, apoi isi revenea la 900 rpm. Cateodata chiar murea de tot motorul si trebuia repornita.
    Pana la urma, asta iarna, a crapat de tot si n-a mai pornit: i-a murit pompa de benzina. Am schimbat-o cu una noua + filtru de benzina nou. Masina mergea, dar aceleasi simptome la decelerare. Am ajuns la Mohamed in Giulesti - schimbat bujii cu unele noi Bosch, schimbat capac Delco (aparent era spart) + reglat relati.
    Toate bune si frumoase, masina merge frumos, rotund, dispar simptomele mai sus mentionate. Nu merg decat vreo 30 de km si plec la o plimbare Militari - Decathlon Pallady...masina moare fix in intersectia de la Nicolae Grogorescu, nu mai vrea sa porneasca sub nicio forma. Reusesc s-o trag pe dreapta iar dupa numeroase incercari reusesc sa o pornesc..nu stiu cum si in ce fel.
    Reusesc sa ajung acasa fara alte probleme.
    Dupa alti 30-40 de km prin oras, duminica moare din nou si nu reusesc s-o mai pornesc . Aseara o tractez pana in service...diagnostic azi - releul de la pompa de benzina ars - unul nou ~540 de lei.

    Sugestii ? Se merita sa dau atata pe unul nou sau pot gasi si la SH ? Imi puteti recomanda unde as putea gasi ?

    Multumiri anticipate!

  • #2
    Buna
    Mai intai ar fi bine, credem, sa imprumutati unul similar si sa vedeti daca MB porneste, dar probabil nu veti avea de unde. Am incercat si eu sa gasesc un releu pompa benzina la MB-ul meu 190 E din 91 de pe la dezmembrari din anunturile de pe acest forum si din alte parti, de pe net, dar nu am gasit inca, dar nici n-am insistat. Noi sunt, dar sunt cam scumpe. Uneori acestea nu fac corespunzator contact, se scot, se curata corespunzator, am inteles, si dupa, merg mult si bine in continuare. Alteori, mi s-a spus pe acest forum, ca au la piciorusele respective anumite fisuri la lipituri, se lipesc cu pistolul de lipit de un cunoscator si toate merg bine. Dar daca se spune ca s-a ars, s-a ars ...inseamna ca a fost verificat cu aparate corespunzatoare.

    Comment


    • #3
      Originally posted by vasilemuresan41 View Post
      Alteori, mi s-a spus pe acest forum, ca au la piciorusele respective anumite fisuri la lipituri, se lipesc cu pistolul de lipit de un cunoscator si toate merg bine.


      Si au am patit la fel la 280-ul meu, mai exact doua picioruse erau desprinse de pe cablaj. Dupa ce am recositorit piciorusele, releul a functionat perfect!



      Poate ar merita sa verifici amanuntit fiecare piciorus findca fisurile sunt abia vizibile pe cablaj,... si eu la randul meu am observat fisura dupa ce am miscat piciorusul!


      Stima
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Originally posted by vasilemuresan41 View Post
        Buna
        Mai intai ar fi bine, credem, sa imprumutati unul similar si sa vedeti daca MB porneste, dar probabil nu veti avea de unde. Am incercat si eu sa gasesc un releu pompa benzina la MB-ul meu 190 E din 91 de pe la dezmembrari din anunturile de pe acest forum si din alte parti, de pe net, dar nu am gasit inca, dar nici n-am insistat. Noi sunt, dar sunt cam scumpe. Uneori acestea nu fac corespunzator contact, se scot, se curata corespunzator, am inteles, si dupa, merg mult si bine in continuare. Alteori, mi s-a spus pe acest forum, ca au la piciorusele respective anumite fisuri la lipituri, se lipesc cu pistolul de lipit de un cunoscator si toate merg bine. Dar daca se spune ca s-a ars, s-a ars ...inseamna ca a fost verificat cu aparate corespunzatoare.
        Stima!
        Am cumparat piesa de la AlPadrino, 376 lei, 100 manopera... 150 lei ITP...
        This car will live to see another day.
        Se pare ca toate problemele ar fi fost cauzate de releul acesta.
        Zi frumoasa!

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF