salut, de curand am achizitionat un 190 2.0 benzina din 1988 (118 cai) dar are probleme in sensul ca porneste dar nu tine ralanti-ul decat dupa ce temperatura motorului trece de 40 de grade. Am facut urmatorarele operatiuni dupa cum urmeaza:
- Schimbat ulei, filtru ulei, aer si benzina
- Schimbat bujii, verificat fise
- Verificat OVP-ul (releul de sub stergator cu siguranta de 10 in cap), siguranta am inlocuit-o cu alta noua, am curatat cu spray de contact
- Inlocuit senzor de temperatura (cel cu 4 pini)
- Pus aditiv in benzina
- am reglat avansul pentru ca era prea mare in sensul ca se inneca
M-am gandit sa fie de la al 5-lea injector de pornire, i-am scos mufa dar dupa nu a mai pornit deloc, am conectat-o inapoi a pornit dar cu aceeasi problema. De precizat ca dupa ce se incalzeste si tine ralanti-ul motorul are un mers nerotund si consuma foarte mult (in jur de 20 la suta)
Deja am ramas fara variante, nu stiu ce ar putea fi, orice sugestie e bine venita. Multumesc
- Schimbat ulei, filtru ulei, aer si benzina
- Schimbat bujii, verificat fise
- Verificat OVP-ul (releul de sub stergator cu siguranta de 10 in cap), siguranta am inlocuit-o cu alta noua, am curatat cu spray de contact
- Inlocuit senzor de temperatura (cel cu 4 pini)
- Pus aditiv in benzina
- am reglat avansul pentru ca era prea mare in sensul ca se inneca
M-am gandit sa fie de la al 5-lea injector de pornire, i-am scos mufa dar dupa nu a mai pornit deloc, am conectat-o inapoi a pornit dar cu aceeasi problema. De precizat ca dupa ce se incalzeste si tine ralanti-ul motorul are un mers nerotund si consuma foarte mult (in jur de 20 la suta)
Deja am ramas fara variante, nu stiu ce ar putea fi, orice sugestie e bine venita. Multumesc
Comment