Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ajutor sfaturi mecanica

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor sfaturi mecanica

    Salutare,
    Datorita faptului ca m-am cam saturat de motoarele benzinare cu kejetronic, as dori daca ma poate ajuta careva cu niste sfaturi.
    Detin un MB 190 E in stare buna motor 2.0 benzina 87kw, cutie automata dar datorita problemelor injectiei mai mult sta decat circula in ultima vreme.Eu am detinut inainte si 124 diesel asa ca am cateva intrebari.
    1.Cutiile de pe 190 sunt la fel cu cele de pe 124? Automate ma refer si aici ma intereseaza la conectarea motorului cu cutia.
    2.Motorul de 2.5 diesel este mai greu cu mult decat 2.0 diesel?
    3.Cine are un motor bun de vanzare daca pot face schimbul si daca potriveste si alt tip de motor dar m-ar interesa tot clasic sa nu umblu la calculatoare si altele.

    E pacat de asa o masina buna sa stea deoparte.
    multumesc si astept sfaturi!!!

  • #2
    Eu nu cred ca se pupa automata de pe benzina pe 2.5 diesel desi poate ceva sanse ai.
    Una peste alta si motoarele si cutiile sunt identice din cate stiu eu pe cele doua variante de sasiu...W124 si W201, chiar si W202 pana la un punct. Ce difera ar trebui sa fie cardanul.
    E220 cdi W210, 2001

    E320 W210, 1997
    C180 W202, 1994
    W123 200D, 1978 cu inima de W124


    Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

    Comment


    • #3
      Eu am pus motor diesel de mb 190 /1997cmc pe mb124 motor 2.3 , s-a cuplat pe cutia existenta pe masina , de schimbat cardan se schimba atunci cand se trece de la cutie automata la cutie manuala .

      Comment


      • #4
        Salutare, cutia automata de benzinar nu corespunde pe motorizare diesel, din cauza rapoartelor de transmisie!
        Motoarele pe benzina sunt mai turate fata de cele diesel, si din aceasta cauza s-au construit si cutiile in asa fel ca sa corespunda cu aceste turatii.

        Motoarele de 2,5 da sunt mai grele in greutate fata de cele 2.0, nu stiu exact cu cate kilograme.

        Dar de ce nu pui o cutie manuala, este mult mai simplu de montat si nu implica nu stiu ce modificari, ai nevoie de pedala de ambreaj si schimabtorul de viteze de pe consola centrala si cardanul din partea dinspre cutie.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Buna seara !


          Cutiile de viteza, fie ele automate sau manuale, nu difera cu mai nimic intre un diesel si un benzinar. Turatiile motoarelor nu au nimic de-a face rapoartele cutiilor, si nici nu sunt diferite de la diesel la benzina. Unica diferenta o face cuplul motor, si aceasta diferenta se compenseaza cu raportul din grupul diferential, si nu cu altceva...


          La W124 diesel 2.0 sau benzina 2.0, ultima treapta la cutiile manuale in patru viteze este identica la raport, iar grupul conic este identic si el... La cutiile automate in patru trepte toate rapoartele sunt identice de la benzinar la diesel, iar rapoartele din diferentiale la fel. Mai jos datele despre cutii si grupuri la W124 E200, E200D si E250D, toate cu cutie automata.


          Date W124 E200 benzina.jpg

          Date W124 E200 D.jpg

          Date W124 E250 D.jpg


          La cutiile manuale in cinci trepte gasite dupa motoarele mai sus mentionate, a cincea este 0.78 in ambele situatii, raportul diferentialului difera in schimb, 3.46 la benzinar, 3.91 la diesel.

          Si ca sa priceapa toata lumea, cand grupul are raport (cifra) mai mare, inseamna ca motorul se tureaza mai cu spor. In cazul prezentat cu un aliniat mai sus, la aceeasi viteza, dieselul este mai turat ca benzinarul...

          Legat de greutatea unui motor din aceasta generatie, cel in patru cilindri cantareste cam 160kg, 602-ul cam 180 si 603-ul cam 200kg, in toate situatiile fara turbo.



          Dragos
          Last edited by Heavy D.; 01-05-2015, 21:57 PM.

          Comment


          • #6
            Am inteles cum sta treaba la modelele astea, dar asa este si la modelele mai noi de cutii automate?
            Si acolo totul este identic, ma refer la cutiile de viteze?

            Sa presupunem ca avem tipul de cutie 722.602 pe o motorizare benzina, se potriveste in locul aceste cutii unul de 722.603? care era montat pe un motor diesel?

            Ca nu prea as crede, cel benzinar are raportul de transmisie 3.64, iar cel dioesel are raportul 3.67.

            Acuma sa nu ziceti ca aceasta diferenta mica dintre rapoarte fac asa o mare diferenta.

            Apropo, chiar aici pe forum s-a mai discutat despre compatibilitate de cutii automate benzina, vs diesel, si acolo se specifica clar ca nu corespund una cu alta.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Nag1/722.6

              Buna ziua !



              Nu face obiectul acestui topic, dar 722.6 are vreo patruzeci sau cincizeci de variante. Rapoartele de mers inainte pot fi diferite, dar doar in doua feluri:


              Un 722.6 poate fi "mic" (W5A330):

              I. 3.93 II. 2.40 III. 1.49 IV. 1.00 V. 0.83 R. 3.10 sau 1.90, in functie de programul W sau S.


              Un 722.6 "mare" (W5A580) arata asa:

              I. 3.59 II. 2.19 III. 1.41 IV. 1.00 V. 0.83 R. 3.17 sau 1.93, in functie de W sau S.


              Deosebiri exista la tipul de convertor, viteza de stall si diametrul acestuia, diametrul cercului de prindere al convertorului pe flexplate, calitatea elementelor componente ale cutiei, etc. Exista versiuni cu speedshift, cu convertor blocabil electronic incepand cu prima treapta de viteza, altele combinate cu accelerometru lateral, etc.

              A existat o varianta de NAG1 montata pe vremea lui Daimler/Chrysler pe modelele americane care avea doua rapoarte pentru treapta a doua (1.67 sau 1.50), iar ECU alegea ce trebuie in functie de tipul schimbarii de treapta (standard sau in regim de kick-down).


              Cei de la ATSG au online un pdf cu detalii:


              722-6 Gear Ratio.pdf


              Nu stiu in ce topic ce anume se specifica, nu am 722.6 si nici nu-mi doresc o cutie gestionata electronic. Daca vrei sa pui o alta cutie in ceva masina, una din legile de baza ale unui swap de cutie automata gestionata electronic este sa iei cutia cea "noua" cu tot cu ECU-ul si convertorul ei. Ca mai pot fi probleme de lungimi de cardane sau imperecheri cu ECU-ul motorului via STAR, asta e alta treaba.



              Dragos

              Comment


              • #8
                Va multumesc pentru raspuns, acuma in mare parte stiu cum sta treaba si cu cutiile astea electronice.

                Intr-adevar multi care au avut acest tip de cutii de 722.6, au renuntat la ele si au trecut pe manual.
                Se pare ca sunt foarte pacatoase si destul de costisitor ca si costuri de reparatie.
                Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                Comment


                • #9
                  Salut. am un Mercedes 2.5d automat( neinmatriculat, l-am luat pt AC ) . pot sa ajut cu (motor + cutie+ instalatie+ radiator) , deci cam tot ce trebuie. daca sunteti interesat astept un raspuns.O seara buna

                  Comment


                  • #10
                    De fapt mai trebuie si grup+ contact +galeri + tampoane+ etc... multe alte chestii , recomandarea mea daca doriti sa schimbati motorul cu unul diesel . luati de pe o masina tot ce trebuie . nu motor separat . costa foarte mult accesoriile .

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF