Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

190 E W201 pornire grea la cald

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 190 E W201 pornire grea la cald

    In primul rand va salut pe toti.
    Sunt proaspatul posesor al unui Mercedes 190E model W201 cu motor 1997 cmc, benzina, '85, 87 kw
    Problema pe care o am cu masina este pornirea grea la cald; electromotorul invarte bine; am mai simtit un miros usor de benzina (cred ca este putin inecat motorul). Problema nu apare si la rece cand porneste foarte usor. Un alt fenomen: fluctueaza turatia motorului cam intre 800 si 1500 rpm.
    Ulei + filtru de ulei schimbat recent, filtru de aer schimbat recent.
    Era un furtunas sub filtrul de aer care nu era asigurat pe capacul de la chiulasa si a murdarit tot pe sub capota dar acum l-am fixat. Sper sa nu fie din cauza lui.
    Ce credeti ca ar putea sa aiba?
    Multumiri anticipate.

  • #2
    Ii trebuie un reglaj de injectzie. Banuiesc ca are si consumul nitzel ridicat. Detaliaza...

    Comment


    • #3
      Consumul nu e mare. Cam 9 maxim 10 in oras si 7.5 - 8 afara, trafic mediu si mers cat de cat frumos, fara accelerari bruste (fara sa chinui motorul).
      Cand nu porneste (la cald) pare ca invarte electromotorul fara a se alimenta, nu da semne ca ar vrea sa porneasca; am incercat si sa calc putin acceleratia dar fara rezultat. Uneori se chinuie 5-6 secunde pana porneste. Mi s-a intamplat sa porneasca si in 3 pistoane dar cu o accelerare peste 3000 rpm si-a dat drumul.
      Am mai incercat sa las pompa sa se opreasca inainte sa dau la cheie (sa nu se mai auda bazaitul acela din spatele masinii).
      Alte detalii nu stiu ce sa mai dau; eventual o sa revin cu un post cu seria motorului si tipul de injectie (citisem pe forum ca ar fi mai multe tipuri).

      Comment


      • #4
        Originally posted by vikione View Post
        Consumul nu e mare. Cam 9 maxim 10 in oras si 7.5 - 8 afara, trafic mediu si mers cat de cat frumos, fara accelerari bruste (fara sa chinui motorul).
        Cand nu porneste (la cald) pare ca invarte electromotorul fara a se alimenta, nu da semne ca ar vrea sa porneasca; am incercat si sa calc putin acceleratia dar fara rezultat. Uneori se chinuie 5-6 secunde pana porneste. Mi s-a intamplat sa porneasca si in 3 pistoane dar cu o accelerare peste 3000 rpm si-a dat drumul.
        Am mai incercat sa las pompa sa se opreasca inainte sa dau la cheie (sa nu se mai auda bazaitul acela din spatele masinii).
        Alte detalii nu stiu ce sa mai dau; eventual o sa revin cu un post cu seria motorului si tipul de injectie (citisem pe forum ca ar fi mai multe tipuri).
        Incearca sa pornesti la cald fara sa mai lasi pompa sa se pregateasca cu un nou jet de benzina, tragi cheie total din prima si va porni

        Comment


        • #5
          Se da la cheie numai dupa ce bazaitul se opreste...altfel presiunea pe circuit nu e la valoarea normala..., si vezi si tipul, ca poate e carburator...desi motorul cu carburator are doar 66kw.
          Ai avut problema asta de cand ai luat masina?
          Ford Transit 2.5d ex
          Mercedes 230 E ex
          Mercedes 200 TE ex
          BMW 320d touring

          Comment


          • #6
            87 kw e ca al meu, injectie ke.
            Si eu stiu la fel, ca dai la cheie numai dupa ce s-a oprit pompa de benzina, asta la toate masinile pe injectie.
            Se pare ca fluctuatia ralantiului e foarte 'populara', din pacate.
            Daca zici ca furtunasul ala a murdarit capota....... vezi ca undeva sub filtru e o diuza, pe un furtunel care duce spre regulatorul de ralanti. Scoate-o si curat-o!
            Si eventual mai da detalii, chiar daca tie ti se par mai putin importante.

            Comment


            • #7
              Nu mai da nici un detaliu, ca dupaia shtim prea multe si murim tineri...

              Comment


              • #8
                Toate problemele care le-am avut le-am rezolvat pana acum doar ca acum porneste putin mai greu la cald, inainte si la rece si la cald. Acum doar la cald o sa incerc chestia cu cheia maine sa vad cand e cald motorul si altceva oare ce i-as mai putea face? A mea e un w124 E230 motor 2300 injectie benzina.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF