Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w201 motor 2.0 l benzina - nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • w201 motor 2.0 l benzina - nu porneste

    Buna seara tuturor
    Mercedes-Benz e 190, 2.0 l Benzina 90kw, 122 cai, an fabricatie 1991
    Am revenit cu o noua problema la fel de importanta ca si cele anterioare, si anume:
    Masinuta mea pur si simplu nu vrea sa mai porneasca de aproape un an. Am tot incercat tot felu de surubareli si nimic.
    - Presiunea masurata la surubul de control de pe distribuitor este de 4.9 - 5 bar la contact si scade la 3,5 - 3,7 la automat.
    - am scos un injector afara sa verific daca pulverizeaza (pare sa mearga bine, senzatia mea de nemecanic e ca nu era tocmai fina pulverizarea)
    - am verificat scanteia, e ok
    - am scos bujiile, sunt ude.
    - am incercat sa o pornesc si cu spray si cu cateva grame de benzina in admisia de aer si tot nimic.
    Va rog sa ma ajutati. Platesc serviciile de mecanica daca vrea sa vina cineva personal sa ma ajute

    P.s. ordine cilindrilor este 1 2 3 4 cu unu de la volanta?
    Precizez ca masina mergea foarte bine, pur si simplu a murit motorul cand am incetinit sa parchez si nu am mai reusit sa il pornesc.

  • #2
    Salutam!
    Iata ordinea:
    Attached Files
    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

    Comment


    • #3
      Ia legatura cu mastermario71 (am vazut ca esti din Bucuresti), stabileste o vizita la tine acasa pentru o diagnoza. Parca tot inclin catre partea de aprindere, fise, bobine, bujii. Chiar daca aparent sunt bune, este posibil sa nu lucreze in parametrii. Problemele cu nepornirea motorului sunt multiple, incepand cu alimentarea (pompa, filtru, injectoare), amestecul de carburant si aici ma refer la clapeta de acceleratie, senzori, etc si terminand cu motorul. Cand spun motor, ma refer la supape tacheti si distributie, dar nu cred ca este cazul la tine. In ultima perioada ai auzit la pornire un zgomot mai ciudat si la scurt timp a disparut, sau motorul inainte de a se oprii a avut un zgomot mai ciudat?
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Salut.Din atasamentu lui tumar se pare ca pistonu 1 este catre radiator.Incearca si pune fisele asa si vezi dupa.

        Comment


        • #5
          Originally posted by nora-marian View Post
          Ia legatura cu mastermario71 (am vazut ca esti din Bucuresti), stabileste o vizita la tine acasa pentru o diagnoza. Parca tot inclin catre partea de aprindere, fise, bobine, bujii. Chiar daca aparent sunt bune, este posibil sa nu lucreze in parametrii. Problemele cu nepornirea motorului sunt multiple, incepand cu alimentarea (pompa, filtru, injectoare), amestecul de carburant si aici ma refer la clapeta de acceleratie, senzori, etc si terminand cu motorul. Cand spun motor, ma refer la supape tacheti si distributie, dar nu cred ca este cazul la tine. In ultima perioada ai auzit la pornire un zgomot mai ciudat si la scurt timp a disparut, sau motorul inainte de a se oprii a avut un zgomot mai ciudat?
          I-am scris un mesaj lui mastermario71, acu astept sa raspunda.
          Nu am sesizat nimic deosebit cand s-a oprit, de aceea am si verificat pompa prima data.

          Comment


          • #6
            Originally posted by hrimiucsorin View Post
            Am tot incercat tot felu de surubareli si nimic.

            Te rog sa ne spui ce surubareli ai facut la motor/injectie...poate ai dereglat ceva si din cauza asta nu mai porneste!


            Originally posted by hrimiucsorin View Post
            Presiunea masurata la surubul de control de pe distribuitor este de 4.9 - 5 bar la contact si scade la 3,5 - 3,7 la automat

            Este normal sa scada...findca instant ce dai la automat, injectorele deschid si pulverizeaza in camera de ardere...doar ca acel 3,5 bari ar trebui sa aiba cu motorul pornit si cand motorul este inca rece, iar dupa ce se incalzeste presiunea o sa mai scada pana sub 3 bari...cel putin in carte asa scrie!


            Stima
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Incearca sa porbezi injectorul de "functionare la rece".Eu am dereglat o pompa degeaba cu fel si fel de probe si pana la urma sa dovedit a fi de la acel al 5-lea injector.La fel gaseam bujiile ude si nu voia pornit de nici un fel cateodata dadea sa porneasca doar pe gaz dar murea repede.PS: injectorul e bun cam de pe orice mercedes vechi eu am pus de la o "balena" de MB 600 si pot sa iti spun ca are gaura de pulverizare mai mare,dar in schimb iarna merge mai frumos si consumul sincer sa fiu nu am vazut sa creasca desi toti mau speriat ca o sa am consum in relanti de motor de 6000!
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Salut....uite asa am si eu o problema cu acelasi motor!!! In fata la birou am parcat am oprit am revenit si nu mai pornea.... problema e ca am schimbat filtru verificat pompa benzina baga pana pe distribuitor dar de acolo nimic. Daca torn benzina in gaura de admisie aer la clapeta porneste la sfert!
                Ma ajutati sa nu schimb jumatate de masina pt asta....la mine nu se pricepe nimeni!!Cine a mai reparat stie cumva are comanda electrica? Vacumatica? Va rog ajutor!!

                Comment


                • #9
                  Motorul este un M102.921 care are KE-Jetronic. KE-Jetronicul are comanda elecronica motorul este echipat cu ECU, sonda lambda, supapa electrohidlaulica etc.
                  Cum ati zis dupa ce turnati benzina la clapeta porneste, dupa pornire opreste sau daca ati reuzit sa porniti asa merge in continuare??

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by poul View Post
                    Motorul este un M102.921 care are KE-Jetronic. KE-Jetronicul are comanda elecronica motorul este echipat cu ECU, sonda lambda, supapa electrohidlaulica etc.
                    Cum ati zis dupa ce turnati benzina la clapeta porneste, dupa pornire opreste sau daca ati reuzit sa porniti asa merge in continuare??
                    Salutare...deci porneste doar daca pun benzina merge cateva secunde si se opreste...am desfacut conductele spre injectoare si nu vine benzina decat pana in distribuitor.

                    Comment


                    • #11
                      Este posibil sa ai acolo un mic filtru sau o electrovalva ce nu deschide,daca bagi benzina in clapeta si porneste rotund ,sistemele electrice sunt bune, problema e din alimentarea cu carburant.

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat partial problema. Defectiune= ax cu came rupt de langa pinion.
                        Ma poate ajuta cineva cu o schema ceva pentru a pune la punct motorul?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF