Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

am nevoie de ajutor!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am nevoie de ajutor!!!!

    Hello si bine v-am gasit.De curand am reusit sa pun mana pe ceva ce visam de mic,respectiv un 190 D.Toate bune si frumoase,pana cand au inceput problemele,respectiv cu statul la ralanti si acceleratia,lucruri care nu le face permanent,dar in ultima vreme se intampla tot mai des,mai exact,dupa ce pornesc si se incalzeste motorul,daca il opresc,dupa ce il repornesc,nu mai sta la ralanti si daca il accelerez,nu se tureaza decat putin apoi moare ca si cum nu ar mai avea motorina.De mentionat e ca porneste foarte usor la frig,la "sfert de buton",spun asta deoarece,demarorul este defect,fiind atasat un buton pentru pornire.Deasemenea,oprirea motorului nu este posibila din contact,decat dupa aproximativ 20 km parcursi,oprirea facandu-se in viteza,lasand ambreiajul si tinand pedala de frana apasata.Un sfat util,o parere e binevenita,multumesc anticipat.
    Last edited by black_angel; 02-08-2014, 00:15 AM.

  • #2
    Pentru relantiu si accelerare incearca mai intai cu un filtru nou de motorina si vezi sa nu prinda aer pe undeva.
    Oprirea la motorul tau se face vacumatic (ai o capsula pe pompa de vacum) si pote pierda vacum pe undava sau pompa de vacum nu face suficient vacum dar asta ai simti si la servo frana !
    Tot din cauza vacumului este posibil sa faca si figuri cu relantiul daca acea capsula ptr oprirea motorului ramane cu facum pe ea.
    Daca masina e calda si sta mai mult timp porneste si merge bine ?
    Nu mai opri motorul in viteza vezi ca pe pompa de injectie ai o clapeta pe care scrie STOP apasa pe ea ca sa nu termini ambreiajul.

    SUCCES!

    Comment


    • #3
      Am avut aceeasi problema referitoare la oprirea motorului(la 190 D)! Am schimbat piesa respectiva care intr-adevar e vacumatica si s-a rezolvat si nici noua nu a fost scumpa! Poate are si alt rol si se rezolva si celelalte probleme! Filtrul de motorina ar trebui schimbat inainte de fiecare iarna si daca problema persista mai intreaba pe aici ca e posibil si in rezervor sa ai ceva sita care e posibil sa fie mizerabila! Bafta!

      Comment


      • #4
        Originally posted by SHPAN View Post
        e posibil si in rezervor sa ai ceva sita care e posibil sa fie mizerabila! Bafta!

        Corect...este o sita la sorb, cu trecerea timpului acea sita se imacseste care pot provoca probleme!

        Aceasta problema este una comuna la diesel...

        Ca sa-ti faci o idee...



        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Data viitoare cand deschizi un topic, pune titlu sugestiv, nu "am nevoie de ajutor". Si tzashpe semne ale exclamarii!
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #6
            Si daca chiar nu ai inteles si nu te descurci da un telefon cand esti la masina si poate te pot ajuta live : 0 sapte 4116unu2unu6

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF