Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

mi-au pus in scurt sonda de la termocupla

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mi-au pus in scurt sonda de la termocupla

    Salut.
    Saptamana asta am prins o aglomeratie in care am stat vreo 30 de minute si mi-a fiert apa la motor.
    Am fost la un service si mi-au pus in scurt sonda de la termocupla pentru ca ventilatorul sa mearga la turatie maxima.
    Mi-au spus ca sonda de la termocupla are culoarea rosie, iar modelul cu aceasta culoare cupleaza la 100 grade, si ca imi pot pune si o sonda de culoare albastra, care cupleaza la 80 grade, dar tot n-as rezolva problema pe caldura asta.
    Eu i-am lasat pentru ca sunt putin pe dinafara, dar ma gandesc, nu se poate strica ceva daca acea sonda este in scurt?
    Masina are sasiu 201.122, motor 601.911, diesel, 2000 cmc, 72 cai, transmisie automata, an fabricatie 1990.
    Mai am o problema, se aude cum scartaie, suiera (nu gasesc termenul) ceva in zona curelei care actioneaza alternatorul si servo-directia.
    Daca pui apa pe curea nu se mai aude cateva minute, iar daca ii dai cu smirghel perioada in care zgomotul inceteaza este mai mare.
    Vreo idee despre cauza acestui zgomot? Cei de la service au zis ca este cureaua murdara. Mentionez ca am schimbat deja alternatorul crezand ca asta face zgomot. Nici elicea nu este pentru am scos-o si tot se aude zgomotul asta.
    Last edited by ioane; 08-15-2008, 19:04 PM.

  • #2
    Originally posted by ioane View Post
    Salut.
    Saptamana asta am prins o aglomeratie in care am stat vreo 30 de minute si mi-a fiert apa la motor.
    Am fost la un service si mi-au pus in scurt sonda de la termocupla pentru ca ventilatorul sa mearga la turatie maxima.
    Mi-au spus ca sonda de la termocupla are culoarea rosie, iar modelul cu aceasta culoare cupleaza la 100 grade, si ca imi pot pune si o sonda de culoare albastra, care cupleaza la 80 grade, dar tot n-as rezolva problema pe caldura asta.
    Eu i-am lasat pentru ca sunt putin pe dinafara, dar ma gandesc, nu se poate strica ceva daca acea sonda este in scurt?
    Masina are sasiu 201.122, motor 601.911, diesel, 2000 cmc, 72 cai, transmisie automata, an fabricatie 1990.
    Mai am o problema, se aude cum scartaie, suiera (nu gasesc termenul) ceva in zona curelei care actioneaza alternatorul si servo-directia.
    Daca pui apa pe curea nu se mai aude cateva minute, iar daca ii dai cu smirghel perioada in care zgomotul inceteaza este mai mare.
    Vreo idee despre cauza acestui zgomot? Cei de la service au zis ca este cureaua murdara. Mentionez ca am schimbat deja alternatorul crezand ca asta face zgomot. Nici elicea nu este pentru am scos-o si tot se aude zgomotul asta.
    §Salut parerea mea este sa schimbi sonda pentru ca motorul trebuie sa lucreze la o anumita temperatura ,trebuie sa ei in calcul ca va veni toamna si atunci o sa ai nevoie ca motoru sa se incalzeasca cit mai rapid pentru ca ai nevoie de aer cald pentru dezaburirea parbrizelor.Acea modalitate de a lega sonda in scurt se face doar daca apare avarie in timpul unei calatorii si nu ai posibilitate de a schimba senzorul .In legatura cu zgomotul curelei ,parerea mea este ca ar trebui schimbata si dupaaceea daca tot mai apare zgomotul acela enervant trebuie controlata fulia de la intinzator . Eu iti urez bafta cu remediatul problemelor cu costuri cit mai mici.

    Comment


    • #3
      amg_0001, multumesc pentru raspuns.
      Au spus ca atunci cand se termina caldurile sa ii scot firul ala care tine termocupla in scurt, si daca o sa-mi fiarba apa iar desi afara nu mai este canicula, atunci sa vin sa investigheze mai amanuntit.
      Ai idee cat mai costa o asemenea curea si ce producatori/tipuri sunt, si care ar fi mai bune?

      Comment


      • #4
        Nu e normal\ sa-ti fiarba apa.Asta e o solutie de criza ,dar mergi la un mecanic sa schimbi cureaua si dupa aceea sa vezi daca mai ai zgomot. Oricum trebuie sa acorzi mare atentie sistemului de racire.Spor la treaba si costuri cit mai mici.

        Comment


        • #5
          Originally posted by ioane View Post
          amg_0001, multumesc pentru raspuns.
          Au spus ca atunci cand se termina caldurile sa ii scot firul ala care tine termocupla in scurt, si daca o sa-mi fiarba apa iar desi afara nu mai este canicula, atunci sa vin sa investigheze mai amanuntit.
          Ai idee cat mai costa o asemenea curea si ce producatori/tipuri sunt, si care ar fi mai bune?
          Buna Sonda de la termocupla este in jur de 30 de euro aici in suedia , cureaua nu pot sa te ajut pentru ca eu am cumparat pentru masinile mele si erau originale ale lui mercedes si nu am dat importanta cine lea fabricat .Eu leam cumparat de la firma autorizata mercedes . In legatura cu fiertu motorului este sansa sa pusti garnitura de chiuloasa si in perioada rece daca circuli in bucuresti in acele cozi interminabile care apar in fiecare zi pe strazile capitalei.

          Comment


          • #6
            Salut 'ioane' daca ai avut termocupla cu banda rosie trebuie sa pui una de acelasi tip la modul o scoti de pe masina si te duci cu ea sa-ti aduca dupa acelasi cod, in service daca ti-a unit capetele termocuplei printr-un fir nu-i problema ca au pus vascocuplajul pe direct (paletele vor functiona tot timpul la turatie maxima). In ceea ce priveste zgomotul de la curea e din intinzator, iar ca se te convingi singur cumperi un spray (sau pici ulei) si dai pe rand ( incepand de la alternator) la un interval de 2 zile la fiecare rola in parte, la fiecare pornire te si uiti cu capota ridicata daca se mai aude acel zgomot, dar de regeula odata cu schimbatul curelei trebuiesc schimbate si rolele.
            Daca vii Duminica asta la intalnire sa aduci cu tine un cablu electric din 2 fire si un intrerupator si se rezolva cu termocupla pe direct.

            Comment


            • #7
              Eu am luat sonda de la termocupla cu 30 lei sau cam asa ceva (turceasca) la 85 grade si nu am avut probleme, iar cureaua si rola intinzatoare nu depasesc 150 lei si nici manopera nu ar trebui sa fie scumpa, ca se schimba in 10 min si sonda si cureaua si rola

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF