Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

2 probleme mari

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 probleme mari

    Salutare. Al meu 190e 1.8 benzina din 1992 are urmatoarele probleme :
    1. Pornirea la rece-la prima pornire turometrul urca pana la 1200rpm pt 5 secunde dupa care scade brusc sub 500rpm sta cam 5 sec. apoi moare. Ca sa-l pornesc trabuie sa ma chinui cam de 3-4ori pana sa apuc sa-l tin la un relanti cat de cat constant. Dupa ce plec la drum masina isi revine si sta la relanti.
    2.Vibratii in volan - cand virez stanga simt in volan niste vibratii iar motorul suna ca si cum ar fi in sarcina mare (are un sunet infundat).
    Ceva pareri, de la cineva care a mai patit asta ar fi de un mare folos.
    Va multumesc. Cu stima Marius

  • #2
    Salu,

    Referitor la vibratiile din volan la bracare,de recomandat este sa verifici nivelul uleiului de servo.
    Iar la cel de pornire la rece nu-ti fa probleme ca nu esti singurul si eu ma lovesc de aceasi problema.Momentan din ce am citit trbuie sa ne gospodarim de o injectie ke-jetronic neumblata in ea si cu sigilile din fabrica intacte si problemele noastre vor disparea.
    Rog membri cu experienta sa ma contrazica daca cumva gresesc.
    In orice caz nu te sfatuiesc sa incepi sa umbli la ea ca nu o mai repui pe picioare,cel putin acum porneste si merge ok la cald .

    Multumesc.

    Comment


    • #3
      Uleiul de la servo e schimbat de 1an cu tot cu filtru. Faza ciudata e ca acele vibratii apar doar la viraj stanga (nu neaparat bracat maxim) si pe dreapta nu. Din cate am mai vorbit cu alte persoane am inteles ca ar fi span pe traseul hidraulic provenit de la caseta.
      Legat de pornirea la rece ma gandeam ca e vinovat injectorul de pornire la rece. La k-jetronic am inca sigiliul de fabrica pe ea (cel albastru pe imbusul de 3). Nu am mai avut probleme legat de motor pana acum cu pornirea la rece.

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF