Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema inlocuire freon

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema inlocuire freon

    Salut. Am un prieten cu un astfel de model. Din pacate nu poate sa-si schimbe/completeze freonul chiar oriunde, intru-cat am inteles ca ar avea o altfel de 'mufa' la robinetul de la sistemul de aer conditionat.
    Va rog frumos, ajutati-ma sa gasesc un service unde l-ar putea ajuta (in Bucuresti sau Ilfov).
    Multumesc anticipat.

  • #2
    Salutare! Un pont...un prieten (la mine in oras) a patit la fel. El a reusit sa completeze instalatia cu freon la un service cu frigidere/congelatoare.




    Stima
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Aha. O incercam si pe asta! Multzam

      Comment


      • #4
        Mai incerca eu am gasit la un nene care o data cu masinaria de freon a primit si o mufa adaptoare de la modelele vechi ptr furtunele lui!

        Comment


        • #5
          Da, se poate rezolva in Bucuresti.....eu personal am incarcat instalatia in 2 locuri. Este un nene in Rahova,dar nu-i mai gasesc ne de tel si un tip care se deplaseaza la client si voi posta nr de tel in max 24 ore cand ajung acasa. Problema majora nu este mufa,ci freonul folosit. Mai toata lumea foloseste R134, ce se gaseste in instalatiile masinilor mai noi, pe cand la 190 se foloseate R12. Eu am spalat instalatia, am schimbat uleiul la compresor si am adaptat la R134.

          Comment


          • #6
            Singura diferenta intre R12 si R134a este uleiul folosit , e bine sa scoti uleiul vechi din instalatie si sa vacumezi sistemul dupa asa vezi exact daca ai vre-o pierdere , acuma e momentul sa schimbi sau sa reapari zonele cu semne de ???? , 134a dezvolta presiune mai mare si se umple doar 80% din capacitatea totala R12 .
            Instaleaza adaptoare pe masina pentru R134a si pune o eticheta ca masina foloseste R134a sa existe indoieli pe viitor .

            Comment


            • #7
              Singura diferenta intre R12 si R134a este uleiul folosit...
              Gresesti! R134A si R12 sunt doi agenti frigorifici diferiti.
              R134A- tetrafluoretan
              R12- diclordiflormetan
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                DA stiu , am exprimat gresit " diferenta intre sistemul r12 si celalat este ca trebuie schimbat uleiul , asta trebuia sa reiasa .

                Comment


                • #9
                  Pana la urma cum ai rezolvat? Ai un telefon de contact sau adresa?
                  190E w201: http://www.clubmercedes.ro/noul-vech...858#post384858

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF