Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    DA, este posibil! A mai patit un prieten la un W123 200 Diesel...filtru arata identic ca in poza de mai sus dupa ce i-am spus so demonteze... si el sa crucit dupa ce a vazut acel filtru imbacsit! Oricum faci un bine si macar scapi de o grija. O cureti bine cu benzina si va fi Ok!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #17
      Sper si eu, am uitat sa mentionez ca inainte 190-u a fost benzinar, are vreo legatura?

      Comment


      • #18
        Originally posted by Wicked View Post
        Sper si eu, am uitat sa mentionez ca inainte 190-u a fost benzinar, are vreo legatura?

        Da...findca la benzinar nu sunt asemenea depuneri...dar de cand e Diesel?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #19
          Nu sunt sigur de asta, dar stiu ca eu sunt al 3-lea proprietar in Romania. Pe cartea de identitate a masinii scrie ca a intrat in tara in 2000, al 2-lea proprietar a luat-o in 2005 iar el mi-a vandut-o mie anu trecut in noiembrie. Fostu proprietar mi-a spus ca motorina de la autobuze baga de cand o luat-o asa ca posibil ca el i-a facut swap-ul, sau chiar primul..

          Comment


          • #20
            Am inteles...

            Mizeria aia se aduna cu timpul...trebuie sa treaca ani buni pana se formeaza acea mazga pe filtru!


            Daca desfaci ca so cureti, fa cateva poze sa vedem ce ai descoperit acolo!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #21
              Ok, am sa va tin la curent, multumesc de ajutor!

              Comment


              • #22
                Originally posted by Wicked View Post
                Sper si eu, am uitat sa mentionez ca inainte 190-u a fost benzinar, are vreo legatura?
                Salutam!
                Teoretic, da. Acel filtru difera daca e pentru diesel sau pentru benzina. La benzina este mai fin. La fostul W126, cei care au schimbat motorul, de la benzina la diesel, acel filtru l-au anulat prin ingaurirea lui cu surubelnita, iar pe traseu au pus un filtru de unica folosinta. Cea mai buna rezolvare cred ca este schimbarea acestuia cu unul pentru diesel.
                Codul pentru benzinar ar fi: 2014700506, iar pentru diesel: 1244700106.
                Sper sa nu ma insel, dar codurile difera cu siguranta.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #23
                  Da Marius ai dreptate...difera...mai exact la Diesel (cel putin la W123 240 D asa a fost) acel filtru/sita era din material plastic, iar la W126 este dintr-o sita foarte fina si feros (spun asta ca si eu am dat-o jos si am curatat-o)!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Salutare,

                    Am facut niste teste inainte de a da jos acel filtru de la rezervor prin a pune tur si retur-ul intr-un flacon de motorina si facut un test drive asa, normal ca nu a s-a intamplat nimic, deci inseamna ca tot acel filtru ramane problema. Weekend-ul viitor cand ma voi intoarce acasa am sa ma duc la mecanic si ne vom ocupa strict de filtru ca weekendu' trecut am rezolvat alta problema (frana de mana). Am sa revin cu noutati!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF