Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme " de nerezolvat" functionare injectie/motor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme " de nerezolvat" functionare injectie/motor

    Mercedes w201 2.0 benzina 122 CP, 1992.

    Initial problema a debutat cu un relanti mare, 1200 cam asa la cald si evident de aici si cosumul marit. Am dus-o la diversi mecanici in Timisoara, nu au stiu sa-i faca nimic. Altii au tot incercat sa-i faca test dar iarasi fara reusita neavand mufa corespunzatoare. Intre timp a inceput sa faca figuri si in mers si anume, porneste sta la relanti marit ce-i drept, dar cand accelerezi tinde sa moara, abia daca poti pleca cu ea din loc.

    Am desfacut releul ovp de langa baterie, am citit ca poate fi cauza unui relanti mare, l-am montat la loc, acum face si mai rau, adica isi da in nas sau ceva de genul. L-am desfacut sa-l vad inauntru, nu arata rau, dar cine stie daca merge. Am cumparat unul nou, vine miercuri sa vad daca se schimba ceva.

    Am umblat la potentiometrul de la distribuitor, l-am reglat sa indice tensiunea de 0.7v, nu s-a intamplat iarasi nimic pozitiv. Am comandat de pe net unul nou, am citit ca si acesta poate deregla totul daca nu functioneaza.

    Regulatorul de presiune a benzinei de la injectie, a avut furtunul rupt plus ca nu trecea aer intre conducte deloc, pe compresor. Asta a zis mecanicul, a umblat in el acum trece, dar probabil l-a dereglat si acum merge complet aiurea. As avea mare nevoie sa cumpar o astfel de piesa. Daca are cineva rog sa-mi spuna am mare nevoie de ea.

    Rog pe cine imi mai poate da un sfat ce sa-i fac, nu mai stiu cum sa rezolv problema.....

  • #2
    Masina a mai primit urmatoarele piese noi:
    - fise
    - bujii
    - capac delcou
    - senzor temperatura apa - cel cu 4 contacte
    - senzor temperatura aer - cel de pe filtrul de aer
    - filtru benzina
    - injectoare

    Toate intr-un interval scurt...dar fara rezultat.

    Comment


    • #3
      Sonda lambda are?
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Are si nu s-a umblat la ea. Eu am masina din 2008 luata din Germania, nu am umblat la ea de cand e la mine. O pot testa cumva?

        Comment


        • #5
          Prima data as verificaa ICV ( Idle Control valve ) curata si verifica furtune etc ,,, bine sa fiu sigur ca functioneaza , dupa care as verifica OVP-ul in cazul tau iti vine unu nou , dupa care CPS ( crankshaft position sensor ) valoarea lui este intre 680-1200 Ohms , am impresia ca tu ai doi unu in fata si unu un spate in general cel din spate cade si simtomele descrise ar semana la ce m-am referit .

          Comment


          • #6
            Unde gasesc acesti CPS ( crankshaft position sensor ) ? aveti cumva o poza cu pozitia lor?

            Comment


            • #7
              Nu am poza , uitat-e in dreptul axei cu came .

              Comment


              • #8
                Am pus astazi releul nou pt supraincarcare OVP, tot asa merge....am comandat si potentiometru nou...astept sa vina si ala sa vedem ce se imtampla cu el. Cand am scos mufa de la sensor crackshaft, cea care vine pe modulul de aprindere, masina s-a oprit, deci banuiesc ca totusi merge.

                Comment


                • #9
                  La ce potentiometru te referi ?

                  Comment


                  • #10
                    Cel de pe distribuitorul de benzina la injectie, masoara ceva legat de aer, e foarte greu de reglat. Trebuie sa aiba intre pini la relanti 0.7v, al meu cu greu are si in plus nu arata grozav contactele. E de cand masina.

                    Comment


                    • #11
                      Acuma il stiu senzorul de aer, ala deobicei iti face relantiul neconstant , ar fi bine sa-l schimbi daca ai posibilitatea , daca relantiul e constant dar iti sta la 1200 ,ai verificat ICV ?

                      Comment


                      • #12
                        Am schimbat potentiometrul cu unul nou, l-am reglat undeva la 0.65v, am curatat clapeta de la acceleratie, acum sta la relanti, dar merge tot prost, ca si cum nu s-ar alimenta. Daca accelerez urca greu in turatii si nu are putere. Pornirea e si ea putin greoaie. Am incercat sa gasesc in Timisoara pe cineva sa masoare presiunea la pompa de benzina, fara succes, chiar si cei de la Casa Auto Timisoara - Reprez. Mercedes m-au cam trimis la plimbare. ICV functioneaza din cat imi pot eu da seama acum.....se pare ca mai e si altceva nefunctional....

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by raduburcea View Post
                          Am pus astazi releul nou pt supraincarcare OVP, tot asa merge....am comandat si potentiometru nou...astept sa vina si ala sa vedem ce se imtampla cu el. Cand am scos mufa de la sensor crackshaft, cea care vine pe modulul de aprindere, masina s-a oprit, deci banuiesc ca totusi merge.
                          Salut! De unde ai comandat potentiometrul pentru debitmetru? As avea si eu nevoie de una, s-a tocit si la mine...l-am masurat si da valori aiurea....

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF