Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

am o problema cu bordul

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am o problema cu bordul

    Salut! Am o problema cu ceasul de la apa si vitezometrul la un w201 din 88 2.5d, dar in primul rand nu reusesc sa scot bordul afara (il tine cablul de km), deci daca ma puteti ajuta: care sunt pasii de urmat? merci!

  • #2
    salut eu personal n-am umblat la cablul meu de kilometraj (190D, 2000cm3) dar am vazut ca are o piulita, e una mare si se desfileteaza. Eu am vrut sa-i montez cablul, credeam ca nu are, dar era pur si simplu scos din bord, mecanicul doar la infiletat, dar nu-mi indica decit viteza nu si citi kilometri parcurg, poate i-si dau drumul ceasurile in timp.
    Marinarul.tk
    Proud owner of C180/96

    Comment


    • #3
      Este foarte simplu si usor sa scoti bordul de la mercedes 190. In mod normal acesta se scoate prin tragere cu ambele maini (se trage catre volan). Daca nu reusesti te poti ajuta de o surubelnita dar cu grija sa nu rupi bordul. Pentru a iesi din cleme trebuie tras in afara aprox. 1,5 cm. Dupa aceia baga mana prin stinga lui (sper sa ai o mana mai mica) si vei gasi in centrul lui cablul de chilometraj care este prins cu o piulita rotunda pe exteriorul ei mai mare. Daca nu a fost desfacut niciodata te vei chinui un pic. Daca nu reusesti sa bagi mana sa desfaci acea piulita va trebui sa te bagi sub masina acolo unde se afla cutia de viteze si cu o cheie fixa de 10 sa desfaci surubul care tine fixat cablul de chilometraj in cutia de viteze si sa-l desfaci. Vezi ca in mod normal cablul este tinut pe linga caroserie cu niste cleme, va trebui sa-l desfaci din aceste cleme si sa-l lasi liber. In felul acesta vei putea sa bagi mana in spatele bordului sa desfaci acea piulita. Odata desfacut bordul se va departa si mai mult din locasul lui si chiar vei reusi sa vezi in spatele lui. Acolo vei mai gasi mufe cu cheita (deci nu va trebui sa le memorezi pozitia unde au fost pt.ca spun ele singure unde le vei monta la sfirsit). Dupa ce scoti acele mufe si alte 2- 3 fire cu papuc, vei putea scoate bordul afara, acesta scotindu-se pe langa volan. Daca ai volanul schimbat si nu cel original va trebui sa scoti volanul afara pentru a scoate bordul. Odata scos bordul afara ceasurile se scot foarte usor.

      Comment


      • #4
        Cind se lipeshte chederul ceasurilor pe coaja de bord, nu il mai scotzi nici cu militzia de acolo. Scotzi panoul de sub volan, cu grija ca are shi nishte urechi de plastic pe care daca le fortzezi se rup. Bagi mina prin spate si il impingi afara. Intr-adevar, ai loc cit sa bagi mina sa scotzi cablul de kilometraj.
        Daca ai probleme cu acele in sensul ca bitziie ca dracu in functzionare si nu stii, in consecintza, cite grade shi cita zeama ai exact, o masa suplimentara rezolva problema. Adica pleci cu un fir de la carcasa metalica a ceasurilor pina la caroserie.

        Comment


        • #5
          baieti, merci mult, in week end ma apuc de treaba, urati-mi noroc sa nu rup ceva in loc sa repar

          Comment


          • #6
            apropo: aveti careva cartea tehnica (format electronic sau fizic)?

            Comment


            • #7
              S-ar putea sa gasesti pe FTP. Verifica pagina de start, la Documentatzii

              Comment


              • #8
                treci pe la mine ca suntem din acelasi oras si am umblat si eu in bord la indicatia lui Dok.facem si o copie la cd de reparatii.!

                malnik pentru aceeasi problema am dat ceasurile jos,si s-a desprins tija de la tambur si a iesit din angrenaje!DOK m-a asistat telefonic-acum 3 luni parca--si l-am dat si pe 000000-gerovital.
                Last edited by asfalttango; 09-27-2007, 20:31 PM.

                Comment


                • #9
                  Dap... La asta n-am fost atent, ca sintetzi co-constantzeni...

                  Comment


                  • #10
                    ceas bord

                    Am o problema cu ceasul (care indica ora). Porneste cand vrea, se opreste cand vrea. Am schimbat bordul (era bord de benzina iar eu am trecut pe motor diesel) iar ceasul face aceasi figura. Este drept ca am ceva probleme cu incarcarea, sa fie de acolo problema? Porneste numai daca are curentul o anume valoare. Este asa sensibil oare ceasul? Culmea daca vara este canicula porneste ceasul singur chiar fara sa pornesc motorul.
                    Poate a mai patit cineva asta.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF