Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

am nevoie de un adevarat mecanic si un electrician

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • am nevoie de un adevarat mecanic si un electrician

    Incepem:mercedes w 201 motor 1,8,nu mai vrea sa functioneze,am achizitionat un motor de 2,3 16v de pe un ML,model simplu fara compresor,si vreau sa-l montez.Am ambreiaj de pe un diesel(e 320 cdi :disc si placa,volanta este a motorului)intra pe priza dar am impresia ca e prea lung kit-ul ambreiaj,intra pe priza pe masina dar nu se apropie motorul de cutie cu circa 1,5 cm.prima intrebare:merge motorul cu ambreiajul ala pe cutia mea in 4 trepte?eu am montat motorul,dar nu se apropie cum am spus.Am impresia ca trebuiesa montez ambreiaj cu totul de pe un w202 (c230).Si a doua problema e cu instalatia electrica,trebuie legata la instalatia masinii,precizez ca am toata instalatia motorului pana la calculator inclusiv.va rog mult ajutati-ma cu sfaturi idei,inclusiv electrician si mecanic.Multumesc,stima

  • #2
    Salutare, difera instalatia electrica a unei masini diesel cu una pe benzina, la anumite aspecte, difera ambreiajul, volanta si cardanul de la o masina cu cutie automata, la una cutie manuala, si de asemenea difera o cutie de la o masina diesel la una pe benzina, rapoartele sunt diferite. Cardanul este diferit la lungime de la cutia automata la cea manuala, cel mai indicat este sa iei motor de pe un w202, cu toate anexele.

    Comment


    • #3
      Buna seara !


      @willy28zgz:


      Rapoartele din cutiile de dupa un benzinar sau de dupa un diesel difera extrem de putin, uneori e vorba doar de a doua cifra dupa virgula, deci mai mult decat neesential...

      Ceva de genul:

      Benzinar 2.0, cutie manuala in patru trepte: I: 3.91; II: 2.17; III: 1.37; IV: 1.0; R: 3.78.
      Diesel 2.0, cutie manuala in patru trepte: I: 4.23; II: 2.36; III: 1.49; IV: 1.0; R: 4.10.


      Benzinar 2.0, cutie automata in patru trepte: I: 4.25; II: 2.41; III: 1.49; IV: 1.0; R: 5.67
      Diesel 2.0, cutie automata in patru trepte: I: 4.25; II: 2.41; III: 1.49; IV: 1.0; R: 5.67

      Se observa ca rapoartele cutiilor automate sunt perfect identice de la benzinar la diesel, iar rapoartele cutiilor manuale prezinta o diferenta de 8%, ceea ce in nici un caz nu ar deranja la o conversie, mai ales ca ultimul raport este identic, iar o masina isi petrece circa 80% din viata in ultima treapta de viteza...

      Pe de alta parte, initiatorul acestui topic nu a adus aminte deloc de o cutie de diesel, ci doar de discul si placa de la un 320CDI.


      difera ambreiajul, volanta si cardanul de la o masina cu cutie automata, la una cutie manuala
      Cardanul poate diferi, binenteles, dar nici o automata nu are ambreiaj sau volanta, ci convertor de cuplu si flexplate...



      Dragos

      Comment


      • #4
        Mi-am dat si eu cu parerea dupa cum am vazut pe diferite modele de Mercedes, w202, w210, w220, diesel si benzina.

        Comment


        • #5
          bun,masina mea era benzina si motorul de 2,3 tot benz.intreb de ce nu se ,,pupa'' motorul cu ,cutia.ajung la o distanta de 1 cm,sau 1,5.eu intreb :sa fie prea lat ambreiajul si sa nu dea voie cutiei sa se apropie?discul intra pe priza.multumesc

          Comment


          • #6
            Compatiblitati

            Buna seara !


            Pentru a elimina ambreiajul ca si cauza, incearca sa apropii cutia de motor fara ca discul si placa sa fie montate. Daca nu sunt acolo discul de ambreiaj si placa de presiune, atunci nu pot deranja.

            Daca tot nu poti apropia cutia de motor atat cat trebuie, atunci priza directa a cutiei nu este compatibila cu volanta motorului de 2.3. Pasul urmator este compararea volantelor, incepand cu ochiometric, apoi cu sublerul, etc.

            Daca exista diferente, deja ai facut un pas inainte. Presupunand ca volantele de la 1.8 si 2.3 sunt interschimbabile ca si mod de prindere pe motor si angrenare cu pinionul electromotorului, ai mai facut un pas, si acum urmeaza sa vezi cum potriveste cutia pe motorul de 2.3, dar tot fara disc si placa de presiune, ca sa fii sigur ca ai rezolvat corect treaba cu volanta. Acum urmeaza sa vezi cum potriveste placa de presiune de pe CDI-ul ala, pe volanta de 1.8...

            Daca totul pare a fi OK, poti monta discul/placa/rulmentul, si vezi cum se prezinta toata treaba in aceasta situatie. Si dupa aia, mai vorbim.



            Dragos
            Last edited by Heavy D.; 05-20-2013, 22:39 PM.

            Comment


            • #7
              revenim,priza cutiei este de vina,am luat cutie un 5 trepte,are priza mai scurta,maine ma apuc de ea,revin cu detalii

              Comment


              • #8
                Originally posted by catamb View Post
                revenim,priza cutiei este de vina,am luat cutie un 5 trepte,are priza mai scurta,maine ma apuc de ea,revin cu detalii
                Respecta regulamentul, nu esti la prima abatere!

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF