Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme alimentare

    sal. am ceva probleme cu alimentarea la e190 2.0 benzina.
    nu se alimenteaza cu benzina
    presiunea de lucru a pompei am masurat-o (de la surubul de control de pe distribuitor) este de 5,5 bar cand dau la automat. problema este ca in conductele de la injectoare nu-mi ajunge benzina (1 picatura la 3,4 secunde asta e tot ce ajunge).
    defectiune s-a produs subit in timpul mersului, chiar in momentul in care ma pregateam sa parchez.

    am incercat sa-mi prind putin urechile in alimentare, asa ca am demontat distribuitorul nu era nimic in neregula (pare sa functioneze, pistonasul central lucreaza). in rest nu mai stiu ce sa fac.
    ????
    daca exista doritori pot veni chiar ei sa o repare (contracost) bucuresti, sebastian, langa prosper. 0746060921

  • #2
    Respecta regulamentul de postare!

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Vezi filtru de benzina.

      Comment


      • #4
        Originally posted by hrimiucsorin View Post
        presiunea de lucru a pompei am masurat-o (de la surubul de control de pe distribuitor) este de 5,5 bar cand dau la automat



        Originally posted by razvy64 View Post
        Vezi filtru de benzina.

        Parerea mea este ca nu de la filtru de benzina ii problema, findca colegul Hrimiucsorin a mentionat ca a masurat presiunea pompei de la surubul de control de pe distribuitor...teoretic daca a reusit sa inregistreze 5,5 bari pe distribuitor atunci nu are cum sa fie de la filtru, spun asta deoarece prima data combustibilul trece prin filtru, dupa care ajunge in distribuitor!


        @ Hrimiucsorin...ai desfacut in bucati distribuitorul? Ai mentionat ca nu ajunge benzina la injectoare...ai verificat toate conductele?
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Corect, nu am bagat de seama ca are presiune acolo ma gindeam la filtru ca au regulator de presiune incorporat se mai intimpla cu fitru nou sa existe probleme mai ales cu filtre facute pe piata neagra , acuma inainte de distributie exista filtru care trebuie verificat

          sau verificata clapa in distributie sa nu fie blocata :
          Cu contactul pus ( motor oprit ) apasa cu degetul pe diafragma trebuie tisneasca benzina

          Comment


          • #6
            Sau sa fie o problema cu returul ?

            Comment


            • #7
              Sau releul pentru pompa de benzina , sar putea sa initieze pompa la contact dar sa cada la pornire , nu am schema releului ( parca 15 si 87 nu sint sigur) un scurt intre doua picioare ar determina conditia releului.

              Comment


              • #8
                Sincer m-am uitat pe raspunsurile voastre si va multumesc pentru ele dar chiar nu stiu cum s-o repar
                Am mai facut de curand niste probe dupa ce am demontat distribuitorul total si schimbat regulatorul de presiune (ala de pe retur) si tot nimic. La ultima masuratoare a presiunii barometru a indicat 5. Clapeta nu e blocata ca la automat se misca bine cred eu...
                Problema e ca acum sunt la a 3 pompa montata pe ea. Acu 3 ani a picat aia originala. Exact ca asta acum. Am schimbat-o cu una de producator care a cazut in 2012 vara, dupa care am pus alta pompa bosch pe ea si nus ce sa zic e posibil sa fie iar pompa ??
                Last edited by cutaresku; 01-27-2014, 12:03 PM.

                Comment


                • #9
                  Apropo daca e cineva din bucuresti care poate sa ma ajute s-o pun pe picioare?
                  Last edited by cutaresku; 01-27-2014, 12:02 PM. Reason: Te-a atentionat si Zeus sa te conformezi regulilor de postare!

                  Comment


                  • #10
                    Salut tuturor.Sunt nou pe acest forum,pana acum am tot citit aproape toate topicurile in speranta de a-mi rezolva problema mea de la Mercedesul pe care l-am achizitionat de vreo 2 luni,defapt sunt 2 mercedesuri cu aceeasi motorizare dar unul este ptr piese.Masiniile au stat pe dreapta vreo 3 ani ,acum un an am reusit sa pornesc una doar trasa si tot nu mergea bn motorul.Acum doua luni m-am hotarat sa le iau eu si sa fac una din ele.Masina este din 87' ,motor de 2.0 benzina,87 kw si are si GPL.Aceasta a avut probleme la motor adica segmentii erau terminati,un piston mancat pe marginea de sus si avea si o bataie inauntru(am auzit-o anul trecut cand am pornito trasa) ,asa ca m-am hotarat sa ii schimb motorul si cutia deoarece si aceasta din urma avea probleme.Am pus motorul de pe celalalt mercedes si cutia de viteze in 5 trepte.motorul care l-am pus nu avea chiulasa si am fost nevoit sa pun chiulasa de la cel vechi iar pe langa asta am schimbat absolut toate accesoriile adica: pompa apa,pompa servo,fuliile toate,ke-jetronic etc.Apoi am pus motorul la punct din toate cele trei puncte(fulie arbore OT,axa cu came,delcou.Cu toate astea NU VREA sa porneasca.Am golit toata benzina din rezervor si am pus alta buna,am schimbat pompa de benzina,filtru,releul acela din spatele bateriei, am schimbat si ke-jetronul.Benzina imi ajunge la ke-jetron dar pe conductele de la injectoare doar pica.Cand dau la automat da sa porneasca foarte putin si apoi nimik.Ajutati-ma cu niste sfaturi .Ma gandesc ca o fi ceva si de la GPL ,dar eu numai pe benzina am incercat sa o pornesc.Astept sfaturile voastre .Multumesc.
                    1987 , 2.0 i , 120 CP

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Gaboo View Post
                      am schimbat si ke-jetronul.

                      O intrebare...in ''noul'' Ke-Jetronic a fost umblat/reglat cumva cu acel imbus de 3?
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        Nu,nu am umblat la reglaje la ke-jetron
                        1987 , 2.0 i , 120 CP

                        Comment


                        • #13
                          Ma gandeam ca acum sa umblu la acel imbus de 3 sa ii dau mai multa benzina poate reusesc sa o pornesc avand mai mult combustibil,daca o fi problema de acolo,daca nu e de acolo o las cum a fost.Astept sugestii de la cei care s-au infruntat cu asemenea probleme sau care au habar.Multumesc.
                          1987 , 2.0 i , 120 CP

                          Comment


                          • #14
                            Cineva din Constanta stie vreun mecanic bun, care a mai lucrat pe motorizare ca a mea, poate ii da de cap cu pornirea? .
                            1987 , 2.0 i , 120 CP

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF