Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Rateuri in admisie si nu se tureaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rateuri in admisie si nu se tureaza

    Va salut,sunt posesorul unui 190E benzina 122cp si azi am avut surpriza sa raman cu ea ,,in drum,,.Mentionez ca am montat de vreo 3 luni pe ea GPL si s-a comportat destul de bine pana de curand cand a inceput sa aiba oarece ezitari la acceleratie cu motorul rece.Astazi odata cu acele ezitari a dat si un rateu in admisie,mentionez ca eram pe GPL si nu prea mai era.Am trecut-o pe benzina si s-a oprit de tot nevrand sa mai porneasca.Intr-un final a pornit pe GPL destul de greu dar nu se tureaza si da rateuri in admisie.Am schimbat pe parte electrica bobina,ap.electronica,capac delco,degeaba...Maine vreau sa imi bag nasul in ea,asa ca orice sfat e binevenit,va multumesc.

  • #2
    Inclin sa cred ca ori debitul de gaz nu e suficient,ori trage aer fals pe undeva!Cauzele pot fi multe,dar un lucru e clar-daca da rateuri in admisie,amestecul e prea sarac,deci mult aer si combustibil putin.Verifica furtunele de vacuum,in prima faza,sa nu fie crapate sau sarite.Pot sa fie si filtrele de gaz infundate..
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Originally posted by dan12101983 View Post
      Inclin sa cred ca ori debitul de gaz nu e suficient,ori trage aer fals pe undeva!Cauzele pot fi multe,dar un lucru e clar-daca da rateuri in admisie,amestecul e prea sarac,deci mult aer si combustibil putin.Verifica furtunele de vacuum,in prima faza,sa nu fie crapate sau sarite.Pot sa fie si filtrele de gaz infundate..
      Problema e ca nici pe benzina nu merge bine,porneste decat pe gaz,acum nu stiu daca au legatura vacumuurile cu mersul pe gaz,cert e ca a dat un rateu si de atunci nu a mai mers bine,deci ori clapeta de la debitmetru e deranjata ori a sarit vreun furtun...maine o desfac.

      Comment


      • #4
        Ori membrana de sub injectie.......de la rateuri posibil s-o fi spart

        Comment


        • #5
          Sau un catalizator infundat daca ai asa ceva

          Comment


          • #6
            Originally posted by marcos_E420 View Post
            Ori membrana de sub injectie.......de la rateuri posibil s-o fi spart
            Pai nu stiu,are legatura membrana cu mersul pe gaz?Catalizatorul l-am anulat bazil...

            Comment


            • #7
              Originally posted by truckeru View Post
              Pai nu stiu,are legatura membrana cu mersul pe gaz?Catalizatorul l-am anulat bazil...
              Are legatura......trage aer fals. Oricum nu strica s-o verifici, bagi mana pe dedesupt si vezi daca-i sparta.

              Comment


              • #8
                Ai verificat Bujiile ?
                Am avut aproximativ aceiasi problema, aveam rateuri si sub 2000 de rot/min functiona rau, s-a rezolvat cu o pereche de bujii bune, special pt GPL.
                Eu am pus NGK Laser LIne, insa sunt foarte scumpe, si multi vor spune ca nu merita, insa fac diferenta. Pe langa ca se schimba undeva la 70.000 km, isi fac treaba foarte bine.

                Sunt si bujii mai ieftine, insa sa fie neaparat pt GPL, asta insemnand sa aiba GAP ul (distanta intre electrozi) mai mica, la mine au 0,7mm si sa fie platium-iridium, si sa fie mai reci ca si cele pe benzina.

                Pun cateva poze cu bujiile folosite de mine.

                Bafta.
                Attached Files
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Salutam!
                  Verifica furtunul de sub injectie sa nu fi sarit, sa nu traga aer pe la furtunele acelea groase de vacum. Da filtrul de aer jos si verifica discul de la admisie aer(injectie) sa nu atinga "peretii) si sa ramana blocat. La apasare trebuie sa isi faca cursa si apoi sa isi revina pana sus fara sa atinga "peretii". La rateuri se descentreaza. Mai verifica si sa nu iti fi spart carcasa de la filtrul de aer.
                  La W201 bujiile nu sunt cu garnitura(saiba), sunt pe con.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc stimati colegi,a fost simpla treaba,probabil din cauza gazului putin a dat un rateu si a aruncat furtunul gros de sub galerie care vine din epurator l am pus la loc si merge foarte bine.Acum as mai avea o problema,de ce pe gaz trage mai bine decat pe benzina?Pe benzina are ezitari dar asa mergea de cand am luat o acum cativa ani...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tumar View Post
                      Salutam!
                      Verifica furtunul de sub injectie sa nu fi sarit, sa nu traga aer pe la furtunele acelea groase de vacum. Da filtrul de aer jos si verifica discul de la admisie aer(injectie) sa nu atinga "peretii) si sa ramana blocat. La apasare trebuie sa isi faca cursa si apoi sa isi revina pana sus fara sa atinga "peretii". La rateuri se descentreaza. Mai verifica si sa nu iti fi spart carcasa de la filtrul de aer.
                      La W201 bujiile nu sunt cu garnitura(saiba), sunt pe con.
                      Cam asta ti-am scris si eu. Asa am patit-o si eu la un rateu. Noroc cu un fost coleg de forum, acum un bun prieten, care daca nu imi spunea ce sa fac ramaneam cu masina "pe camp".
                      La mersul pe benzina sunt mai multe "componente" ce afecteaza mersul motorului. De la filtrul de benzina pana la injectoare, sonda temperatura, sonda lambda, etc. Injectia mecanica prevede unele reglaje mai pretentioase. Acum cand este si mixerul de gaz, cantitatea de aer necesara mersului pe benzina este mai mica.
                      Last edited by tumar; 04-02-2013, 14:03 PM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Filtrele sunt schimbate deci nu este de acolo,din cei 122 de cai abia daca trage de 80,masina are 260.000 deci n ar fi chiar obosita zic eu,m am gandit sa desfac injectia sa incerc sa o curat,ce ziceti,e o idee buna sau mai rau ai fac?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF