Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rateuri in admisie si nu se tureaza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rateuri in admisie si nu se tureaza

    Va salut,sunt posesorul unui 190E benzina 122cp si azi am avut surpriza sa raman cu ea ,,in drum,,.Mentionez ca am montat de vreo 3 luni pe ea GPL si s-a comportat destul de bine pana de curand cand a inceput sa aiba oarece ezitari la acceleratie cu motorul rece.Astazi odata cu acele ezitari a dat si un rateu in admisie,mentionez ca eram pe GPL si nu prea mai era.Am trecut-o pe benzina si s-a oprit de tot nevrand sa mai porneasca.Intr-un final a pornit pe GPL destul de greu dar nu se tureaza si da rateuri in admisie.Am schimbat pe parte electrica bobina,ap.electronica,capac delco,degeaba...Maine vreau sa imi bag nasul in ea,asa ca orice sfat e binevenit,va multumesc.

  • #2
    Inclin sa cred ca ori debitul de gaz nu e suficient,ori trage aer fals pe undeva!Cauzele pot fi multe,dar un lucru e clar-daca da rateuri in admisie,amestecul e prea sarac,deci mult aer si combustibil putin.Verifica furtunele de vacuum,in prima faza,sa nu fie crapate sau sarite.Pot sa fie si filtrele de gaz infundate..
    W124 E220 din 95

    Comment


    • #3
      Originally posted by dan12101983 View Post
      Inclin sa cred ca ori debitul de gaz nu e suficient,ori trage aer fals pe undeva!Cauzele pot fi multe,dar un lucru e clar-daca da rateuri in admisie,amestecul e prea sarac,deci mult aer si combustibil putin.Verifica furtunele de vacuum,in prima faza,sa nu fie crapate sau sarite.Pot sa fie si filtrele de gaz infundate..
      Problema e ca nici pe benzina nu merge bine,porneste decat pe gaz,acum nu stiu daca au legatura vacumuurile cu mersul pe gaz,cert e ca a dat un rateu si de atunci nu a mai mers bine,deci ori clapeta de la debitmetru e deranjata ori a sarit vreun furtun...maine o desfac.

      Comment


      • #4
        Ori membrana de sub injectie.......de la rateuri posibil s-o fi spart

        Comment


        • #5
          Sau un catalizator infundat daca ai asa ceva

          Comment


          • #6
            Originally posted by marcos_E420 View Post
            Ori membrana de sub injectie.......de la rateuri posibil s-o fi spart
            Pai nu stiu,are legatura membrana cu mersul pe gaz?Catalizatorul l-am anulat bazil...

            Comment


            • #7
              Originally posted by truckeru View Post
              Pai nu stiu,are legatura membrana cu mersul pe gaz?Catalizatorul l-am anulat bazil...
              Are legatura......trage aer fals. Oricum nu strica s-o verifici, bagi mana pe dedesupt si vezi daca-i sparta.

              Comment


              • #8
                Ai verificat Bujiile ?
                Am avut aproximativ aceiasi problema, aveam rateuri si sub 2000 de rot/min functiona rau, s-a rezolvat cu o pereche de bujii bune, special pt GPL.
                Eu am pus NGK Laser LIne, insa sunt foarte scumpe, si multi vor spune ca nu merita, insa fac diferenta. Pe langa ca se schimba undeva la 70.000 km, isi fac treaba foarte bine.

                Sunt si bujii mai ieftine, insa sa fie neaparat pt GPL, asta insemnand sa aiba GAP ul (distanta intre electrozi) mai mica, la mine au 0,7mm si sa fie platium-iridium, si sa fie mai reci ca si cele pe benzina.

                Pun cateva poze cu bujiile folosite de mine.

                Bafta.
                Attached Files
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Salutam!
                  Verifica furtunul de sub injectie sa nu fi sarit, sa nu traga aer pe la furtunele acelea groase de vacum. Da filtrul de aer jos si verifica discul de la admisie aer(injectie) sa nu atinga "peretii) si sa ramana blocat. La apasare trebuie sa isi faca cursa si apoi sa isi revina pana sus fara sa atinga "peretii". La rateuri se descentreaza. Mai verifica si sa nu iti fi spart carcasa de la filtrul de aer.
                  La W201 bujiile nu sunt cu garnitura(saiba), sunt pe con.
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc stimati colegi,a fost simpla treaba,probabil din cauza gazului putin a dat un rateu si a aruncat furtunul gros de sub galerie care vine din epurator l am pus la loc si merge foarte bine.Acum as mai avea o problema,de ce pe gaz trage mai bine decat pe benzina?Pe benzina are ezitari dar asa mergea de cand am luat o acum cativa ani...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tumar View Post
                      Salutam!
                      Verifica furtunul de sub injectie sa nu fi sarit, sa nu traga aer pe la furtunele acelea groase de vacum. Da filtrul de aer jos si verifica discul de la admisie aer(injectie) sa nu atinga "peretii) si sa ramana blocat. La apasare trebuie sa isi faca cursa si apoi sa isi revina pana sus fara sa atinga "peretii". La rateuri se descentreaza. Mai verifica si sa nu iti fi spart carcasa de la filtrul de aer.
                      La W201 bujiile nu sunt cu garnitura(saiba), sunt pe con.
                      Cam asta ti-am scris si eu. Asa am patit-o si eu la un rateu. Noroc cu un fost coleg de forum, acum un bun prieten, care daca nu imi spunea ce sa fac ramaneam cu masina "pe camp".
                      La mersul pe benzina sunt mai multe "componente" ce afecteaza mersul motorului. De la filtrul de benzina pana la injectoare, sonda temperatura, sonda lambda, etc. Injectia mecanica prevede unele reglaje mai pretentioase. Acum cand este si mixerul de gaz, cantitatea de aer necesara mersului pe benzina este mai mica.
                      Last edited by tumar; 04-02-2013, 14:03 PM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment


                      • #12
                        Filtrele sunt schimbate deci nu este de acolo,din cei 122 de cai abia daca trage de 80,masina are 260.000 deci n ar fi chiar obosita zic eu,m am gandit sa desfac injectia sa incerc sa o curat,ce ziceti,e o idee buna sau mai rau ai fac?

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF