Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Am ramas fara semnale.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am ramas fara semnale.

    Nu stiu daca sa-mi fie rusine de cite probleme am sau sa ma consider un adevarat animator al forumului dar sa va zic noua patanie , am ramas fara semnal dupa ce am :
    1. Desfacut volanul si comanda pt. semnale.
    2. Am incercat sa scap de alarma si nu sint sigur daca alarma aia nu are legatura cu semnalele intr-un mod pervers ?
    Una peste alta dau semnal si nu se intimpla nimica , fix cind vroiam s-o duc la ITP , chestie care imi induce o frustare imensa.
    Nu , nu cred sa fie din sigurante , caci toate sint nearse , comanda de semnal e ok. , sa fie oare o perversiune a celui care a montat alarma ? Sau un releu de semnal ars fara sa-mi dau seama ?
    Eu sint motociclist si incerc sa privesc totul prin prisma motocicletei , desi cred ca la masini e mai complicat cu instalatia electrica. In fine , fara semnale e cam greu sa fac ITP-ul , asa ca sint condamnat sa o repar singur , la tara , se stie. Voi ce ma sfatuiti , unde sa umblu , unde sa nu umblu , ce sa verific ?

  • #2
    Dacă zici că ai avut alarmă, problema sigur vine de acolo. Ai făcut ceva la nişte fire, probabil. Nu mă pricep nu ştiu cât la electricitate auto, dar nici nu postez doar să mă aflu în treabă, ci pentru că am avut această problemă la 2 dintre maşini, când le-am cumpărat. La Lady (W123) am avut un rahat de închidere cu alarmă şi nu-mi funcţiona avaria, şi nici iluminarea din bord (nu mai povestesc, că nici alarma nu funcţiona, bineînţeles). La Fricike (W201) mai persistă problema, dar acolo nu m-am băgat încă, deoarece în afară de faptul că se aprinde avaria în momentul deschiderii oricărei uşi şi că iluminarea din bord se aprinde odată cu punerea contactului, alte figuri nu face, merg semnalizările, idem avaria, rezolvarea problemei fiind amânată până la revizia generală a utilajului.
    Ei, pe Lady am dus-o la electrician, să-mi demonteze el kktul ăla de alarmă şi să-mi lege la loc firele, acuma funcţionând totul corect. Cam asta te sfătuiesc şi pe tine, dar dacă nu ai pe cineva aproape de tine, şi vrei s-o repari în regie, poate-poate ai să reuşeşti să potriveşti firele "pe ghicitelea". Vezi dacă nu ţi-au rămas fire rupte, capete care nu duc nicăieri, da' de le nimereşti la loc.
    Cele bune şi scuze de povestea lungă ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • #3
      Tocmai citesc pe niste site-uri ca cica daca ai probleme cu butonul de AVARIE ai probleme cu semnalele , da' fix ca la mine , cica au patit-o multi. Ce-asi ride , cred ca nemtii aia sint nebuni , se pare ca au trecut alimentarea de la blocul de lumini , sau nu stiu ce , prin butonul ala.

      Comment


      • #4
        Salut.Da ai dreptate,mai ales ca in pozitia in care este amplasat posibil sa fie plin de cafea sau alte lichide iar in cumbinatie cu praful bin Romania rezulta un noroi foarte greu de curatat.Pentru linistea ta se poate desface si curata foarte usor dar problema la tine sar putea sa nu fie de acolo.Daca nici avariile nu functioneaza incearca sa cauti problema in legaturile fostului modul de alarma deoarece este conectata avaria la acest modul pentru confirmarea optica a inchideri sau deschideri masini.

        Comment


        • #5
          Fratii mei , rideti , nu rideti , asta e , dar adevar graiesc , cind se strica ceva , deobicei e simplu , nu complicat. Relee , nebunii , scheme , pina la urma au inceput semnalele sa semnalizeze. Am umblat la butonul de avarii , am frecat toate alea , am mai tras de comanda pt. semnale , nimic deosebit , doar le-am mai actionat putin , mai cu nadejde si iaca ca si-au dat drumul. Uraa , victorie , am invins , era sa ma duc sa-mi iau releu de semnal.
          Ce vreti fratilor , masinile vechi au temperament.

          Comment


          • #6
            Sfat.Desfa butonu de avarii si curata-l temeinic(cu mare bagare de sama) daca nu vrei sa mai ai surprize pe viitor.

            Comment


            • #7
              Originally posted by LIL DEBUL View Post
              Tocmai citesc pe niste site-uri ca cica daca ai probleme cu butonul de AVARIE ai probleme cu semnalele , da' fix ca la mine , cica au patit-o multi. Ce-asi ride , cred ca nemtii aia sint nebuni , se pare ca au trecut alimentarea de la blocul de lumini , sau nu stiu ce , prin butonul ala.
              http://tech.bentleypublishers.com/th...?threadID=9797
              La toate maşinile care au buton de avarie (că Daciile vechi, de exemplu, nu au avut), semnalizările trec prin el, bineînţeles. Ia scoate tu mufa de la butonul de avarie, şi ai să vezi că nu-ţi merg nici semnalele ... Noroc că era doar de acolo, şi erau poate doar oxidate contactele/pinii, aşa că ai scăpat ! Şi noroc că văd că eşti d'ăla care nu se lasă
              Hai că mai vin cu o poveste Off topic: La Dacia lu' tata, acu' vreo douăzeşunpic de ani i-am pus buton de avarie (nu eu, electricianul). Cine ştie bordul de 1300, ştie că dacă băgai mâna dedesubt în stânga, puteai să atingi firele de pe acolo. Ei, bătrânu-meu a reuşit odată de a tras jos vreo 3 fire de pe butonul de avarie, şi nu mai funcţionau semnalele ... M-am dus înapoi la electrician, dar de data asta mi-am notat pe o fiţuică culorile firelor şi pinii unde vine fiecare ... Bineînţeles că dup'aia (legea lu' Murphy), nu s-a mai întâmplat veci să trebuiască să umblăm p'acolo ...
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #8
                OFF...Levi, eu la ambele Dacii (`76 si `83) am avut buton de avarii, care, culmea mai si functionau!

                ON... recomand totusi verificarea mai amanuntita a problemei cu semnalizarile. Sa nu te trezesti ca "te lasa" iar, undeva prin trafic...
                W123 280E Blue Green Metallic

                W126 280SE Champagne Metallic
                W126 280SE Black Blue Metallic
                W126 500SE Lapis Blue Metallic
                W126 500SE Midnight Dark Blue

                W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
                W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic

                Comment


                • #9
                  Semnalele merg , deci , adio repareisan. Ce merge nu trebuie reparat.
                  Sint citeva probleme la masinilea astea :
                  1.Comanda electrica , la mine s-a rezolvat.
                  2.Releu. Bine ca nu a fost cazul , costa.
                  3.Buton avarii. Ce surpriza nasoala , nu ma gindeam in veci.
                  Daca mai exista surprize , postati , cineva tot va avea nevoie de sfaturi.
                  Aia cu avaria m-a spart , ce nemti ciudati.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF