Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diferential !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferential !

    Salut,

    Exista vre-o metoda prin care sa modific raportul de transmisie al diferentialului ?
    Problema mea este ca masina se tureaza dar nu ia viteza (decat f greu).
    Mi-a spus cineva ca nu se poate dar am mai citit pe site si am gasit pe altcineva care spune ca se poate si nu stiu pe cine sa cred.
    Daca se poate cum se face ?
    Daca nu se poate asa cum fac sa rezolv problema ?

    Multumesc !

  • #2
    Rapoarte, diferentiale...

    Buna ziua !


    Cel care ti-a zis ca nu se poate e un dobitoc care nu are habar de masini. Binenteles ca se poate umbla acolo. Se poate schimba complet diferentialul (cu carcasa cu tot), sau doar pinionul de atac si coroana, cu setarea ulterioara a petei de contact si a jocului dintre ele.

    Ramane de stabilit ce valoare de raport ai tu in acest moment in grup, si cat vei dori sa ai. Daca motorul se tureaza, dar masina prinde greu viteza, inclin sa cred ca ai grup prea lung (adica valoare mica de raport). Cu alte cuvinte, iti va trebui o valoare mai mare de raport, adica un grup mai scurt, ca masina sa prinda mai rapid demaraj. Doar ca atunci se va tura si mai mult, dar macar va merge...

    Mai e si un alt punct de vedere aici. Poate totul e OK, dar ai fost obisnuit cu Testarossa, Gallardo, Murcielago sau M5 pana acum, si actuala masina pare puturoasa prin comparatie. Un lucru nu trebuie uitat in acest context: capacitatea cilindrica nu poate fi depasita decat de capacitate cilindrica mai mare... Cu alte cuvinte, ca sa intelegi ideea, un 2.0 nu va merge niciodata ca un 6.3...


    Dragos

    Comment


    • #3
      Poti sa imi spui te rog exact cum pot sa modific acest raport si cum pot sa imi dau seama cat il am acum ?
      Masina nu are turometru...e versiunea cu ceas.

      Deasemenea mentionez ca este prima si singura masina pe care am avut-o vreodata.
      Problema a aparut dupa ce am reparat mersul in 3 pistoane la ea.

      Multumesc anticipat pentru raspuns !

      Comment


      • #4
        Buna seara !


        Pentru verificarea raportului, trebuie privit in partea din spate a carcasei diferentialului, unde ar trebui sa fie marcat raportul. Trebuie deci curatat de jur imprejurul capacului diferentialului pana se va putea vedea marcajul in cauza. Tre' sa fie ceva de genul 2.65 sau 3.07 sau 3.46 sau 3.64, etc.

        Daca din diverse motive nu se poate citi valoarea respectiva de pe carcasa, va trebui demontat capacul diferentialului, numarati dintii de pe coroana si de pe pinion si apoi facuta impartirea intre cele doua valori, astfel obtinandu-se valoarea raportului din diferential.

        Ti-am scris in primul rand al postului meu anterior cum se procedeaza daca se doreste schimbarea raportului:

        Se poate schimba complet diferentialul (cu carcasa cu tot), sau doar pinionul de atac si coroana, cu setarea ulterioara a petei de contact si a jocului dintre ele.
        Si inca tot nu stim anul de fabricatie si daca masina e benzinara sau diesel, ce tip de cutie are, ce motor are, ca si un motor de sase cilindri poate sa mearga doar in trei...

        Mai ia in calcul si alta varianta care poate cauza "puturosenia" masinii. Motorul nu e la parametri, ambreiajul sau cutia automata patineaza, etc... Sau pur si simplu totul e OK si ar trebui sa treci la alta capacitate cilindrica... Benz-ul meu are 75CP si cutie automata, e puturos rau, dar stiu ca mai mult nu are cum sa poata si m-am impacat cu ideea.


        Dragos

        Comment


        • #5
          Va multumesc din suflet pentru raspunsuri !

          O sa astept sa vina caldura sa pot sa stau linistit afara si o sa ma bag sub masina.
          Sper sa nu fie nevoie sa demontez nimic.

          Masina este din 1986,cutie 4+1 manuala,motor 2.0 benzina,118 cp si a mers pana la asa zisa "reparatie" stas...luam 100 cu a-2-a.
          Acum iau suta cu a-3-a si fortat bine motorul.
          Motorul a fost reglat acum 6 luni la reprezentanta...ambreiajul ar putea sa mai fie de vina avand in vedere ca i-am schimbat placa de presiune originala care se tocise de tot cu alta SH intr-o stare ceva mai buna.

          O sa incerc sa ai schimb raportul si daca merge la fel asa o las ca nu vreau sa mai bag bani in ea ca deja am depasit 1500 E in 3 ani de cand o am.

          Inca o data va multumesc pentru raspunsuri !

          Sanatate.

          Comment


          • #6
            Buna ziua !


            Daca pana la "reparatie" masina a mers bine, inseamna ca ceva s-a "reparat" prost, ca intre timp raportul din grup nu s-a schimbat de unul singur. Estimez probleme pe partea de motor sau la ambreiaj, deci tot acolo trebuie cautata problema.

            Ah, si nu-ti imagina ca cei de la reprezentante au idee chiar 100% despre ceea ce fac, multi dintre ei sunt doar schimbatori de piese, nu mecanici... Chiar, ce anume s-a "reparat" cu asa mare succes ?


            Dragos

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF