Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme alimentare

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme alimentare

    mercedes 190 E , an 1989, 1997 cmc, 87kw Bosch KE-Jetronic Salutare...nici nam scapat de o problema ca revin cu alta..de cateva zile masina mea se comporta foarte ciudat, adica in vitezele 1 si 2 pe accelerare pe la 2500 de turatii se produce o frana de motor ca si cum ai da a1-a din a 3-a ...pur si simplu smanceste parca o scap de sub control...primul lucru la care mam gandit a fost pompa de benzina pe care am si schimbat-o, dar se pare ca nu ea a fost de vina...am schimbat filtrul de benzina, am verificat vacumurile , filtrul de aer si acuma nu mai stiu ce sa mai verific...cineva din servis mia zis ca ar putea fi sonda lambda..iam scos mufa si am mers asa cu ea da nu s-a schimbat nimic...altceva...poate cineva a mai trecut prin chestia asta si are vreun sfat. Multumesc anticipat.

  • #2
    Verifica filrul de aer, ca poate e imbacsit sau a tras ceva admisie si nu mai trage aer. Am vazut la o vectra care a tras o punga cumva si nu se mai tura de loc

    Comment


    • #3
      Nu stiu cat te ajuta, avand in vedere ca e vorba de masini diferite. Acelasi lucru a patit si taica-miu (mergea motoru doar la turatii mici, la turatii mari se comporta ca si cand cineva i-ar fi taiat alimentarea). El are un w123 240D. Vina a fost la filtru de motorina din rezervor, ala l-am schimbat si acu merge ok. Era plin de...(pentru ca nu gasesc alt cuvant) jeg. Se da jos usor.
      Poti sa incerci sa scoti furtunu care aduce benzina din rezervor (la modelu tau nu stiu pe unde e...aici te descurci), desfaci capacu de la rezervor (FFF IMPORTANT!!!) si pui pompa de roti sa sufle, ala cat de cat o sa mai arunce jegu de pe filtru..da in 100 de km o sa simti iar problema.
      Initial eu asa am facut, cu exceptia scosului de capac de rezervor. Eu am pompa de roti electrica. Nu vrei sa stii cum o sarit motorina prin furtun din cauza presiuni...

      Comment


      • #4
        Se poate sa nu mai ai presiune in injectie,verifica presiunea la injectie, poate pompa de injectie nu mai baga benzina cu presiunea necesara(scapa presiune)

        Comment


        • #5
          Sorbul din rezervor se infunda mai greu la benzinare, dar merita incercat, o sa vezi niste furtune care pleaca din rezervor la pompa de benzina, trebuie sa dai la o parte buduful de cauciuc si o sa vezi pe fundul rezervorului o piulita mare (de 47 pe cheie) o desfiletezi si asa scoti sorbul din rezervor.
          La pompa de benzina intradevar se simte ca nu mai trage masina bine dar o sa te lase brusc.
          Daca merge bine si brusc in plin demaraj ai lacune de putere e din pompa, asa facea si la mine, dupa ce am schimbat-o nu mai are nimic.
          Last edited by Andreas; 07-03-2008, 20:41 PM.

          Comment


          • #6
            da cam asa e pe la rezervor ..am desfacut tot sorb, conducte..am dat jos tot nui nimik infundat..am suflat sorbul si am pus tot la loc ...acuma sa ma duc sa alimentez si sa vad..pompa de benzina e noua si filtrul la fel...o sa revin dupa ce mai fac o proba

            Comment


            • #7
              Originally posted by bbu View Post
              da cam asa e pe la rezervor ..am desfacut tot sorb, conducte..am dat jos tot nui nimik infundat..am suflat sorbul si am pus tot la loc ...acuma sa ma duc sa alimentez si sa vad..pompa de benzina e noua si filtrul la fel...o sa revin dupa ce mai fac o proba
              Buna am observat ca ai probleme cu masina ta , parerea mea este sa controlezi bujiile , cap delcou si fisele de bujii pentru ca simtomele care le-ai descris tu pot aparea si de la aprindere .Eu am patito cu MB190 al meu si am avut scurgere de tensiune pe o fisa de bujie . Am schimbat setul de fise+capac delcou si bujiile noi si acum zboara pe sosea . Daca nici asa nu reusesti atunci poti sa controlezi regulatorul de presiune a benzinei care se afla sub filtrul de aeer prins de injectia motorului ,il poti descoperii usor daca urmaresti conducta de benzina si in capul opus al regulatorului intra un furtun scurt de vacum incerci sal schimbi cu unu de la o masina care functioneaza bine ,ca sa poti face o comparatie si sa nu coste prea multi bani , O zi buna in continuare si sa speram ca vei rezolva problema . BAFTA

              Comment


              • #8
                am citit ce ati scris toti ..multumesc de sfaturi..andreas mia zis de sorb lam desfacut si lam suflat cu aer, am lasat baietii sa il puna inapoi si au uitat sa puna oringul de etansare de la sorb, asta noroc ca am vazut benzina curgand pe sub masina , am ridicato pe elevator am dat jos tot din nou am verificat toate conductele si furtunele leam inlocuit pe cele vechi si am constatat ca lipseste oringul, am pus unul nou am montat tot cum era si ...masina merge ca noua (miroase un pic a benzina inauntru dar nu pt mault timp) . Problema se pare ca era de la oringul vechi sau ceva furtun prindea aer. Is foarte bucuros ca ma pot baza pe masina la depasiri . Multumesc pt suport, numa bine.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF