Salutare tuturor membrilor. Din 2006 sunt posesorul unui MB 190 fabricatie 1989 , motor 2.3 injectie K-e jetronic benzina cu sonda lambda,instalatie GPL , transmisie automata si pana acum 1 luna nu am avut nici un fel de probleme cu ea . Totul a inceput acum o luna in urma unei deplasari la Bucuresti unde in urma unei fisuri a capacului de termostat ( cel din plastic) am ramas fara lichid de racire si am ars garnitura de chiulasa . Am dat comanda de set complet de garnituri , capac nou de termostat si au fost inlocuite . Toate bune si la locul lor temperatura lichidului de racire e ok dar totusi dupa scihimbarea garniturii de chiulasa , cateodata , motorul merge neregulat cu mici fluctuatii a turatiei de relanti iar acul indicatorului economy oscileaza de la minim ( partea stanga ) la jumate chiar daca nu ma aflu cu shimbatorul in pozitia drive . Cand este cuplat in pozitia drive acul indicatorului economy se afla mereu la jumatate .Deasemenea si in mers chiar si la turatie constanta acesta sta tot la jumatate iar cand accelerez pozitia acestuia este la maxim in zona rosie ( partea dreapta).Deasemeni cred ca si consumul s-a marit Ce poate fi ? Furtunele de vacuum le-am controlat sunt la locul lor , garnitura de la galeria de admisie este noua ce poate fi? rog membrii cu mai multa experienta ca mine sa ma sfatuiasca si ii rog sa posteze . Va multumesc
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Indicatorul Economy
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
economy ..
Originally posted by danioan75 View PostSalutare tuturor membrilor. Din 2006 sunt posesorul unui MB 190 fabricatie 1989 , motor 2.3 injectie K-e jetronic benzina cu sonda lambda,instalatie GPL , transmisie automata si pana acum 1 luna nu am avut nici un fel de probleme cu ea . Totul a inceput acum o luna in urma unei deplasari la Bucuresti unde in urma unei fisuri a capacului de termostat ( cel din plastic) am ramas fara lichid de racire si am ars garnitura de chiulasa . Am dat comanda de set complet de garnituri , capac nou de termostat si au fost inlocuite . Toate bune si la locul lor temperatura lichidului de racire e ok dar totusi dupa scihimbarea garniturii de chiulasa , cateodata , motorul merge neregulat cu mici fluctuatii a turatiei de relanti iar acul indicatorului economy oscileaza de la minim ( partea stanga ) la jumate chiar daca nu ma aflu cu shimbatorul in pozitia drive . Cand este cuplat in pozitia drive acul indicatorului economy se afla mereu la jumatate .Deasemenea si in mers chiar si la turatie constanta acesta sta tot la jumatate iar cand accelerez pozitia acestuia este la maxim in zona rosie ( partea dreapta).Deasemeni cred ca si consumul s-a marit Ce poate fi ? Furtunele de vacuum le-am controlat sunt la locul lor , garnitura de la galeria de admisie este noua ce poate fi? rog membrii cu mai multa experienta ca mine sa ma sfatuiasca si ii rog sa posteze . Va multumesc
2.Ai probleme cu reglajul amestec,instalatia electrica si alimentarea
3.Legatura dintre admisie si indicatorul Economy nu este in regula.
4. Ia legatura cu Doc si esti ca si rezolvat
Steen
-
Multumesc D-lui Steen pt raspuns dar totusi as dori sa intreb urmatoarele :
1. Ce reglaje trebuiesc efectuate dupa schimbarea garniturii de chiulasa avand in vedere faptul ca reglajul termic ( jocul intre culbutor si supapa ) este hidraulic;
2. la reglajul amestecului( cel cu imbus de 3) nu s-a umblat , injectia a fost demontata , dar la acel reglaj nu s-a umblat;
3.toti conectorii electrici au fost montati precum si furtunele de vacuum.
Deasemenea as dori sa intreb legatura la acest indicator cum este facuta ? electric sau prin vreun furtun de vacuum ? Eventual daca aveti vreo schema a conexiunii va rog sa o postati ! Va multumesc !
Comment
-
indicatorul economy...
Originally posted by danioan75 View PostMultumesc D-lui Steen pt raspuns dar totusi as dori sa intreb urmatoarele :
1. Ce reglaje trebuiesc efectuate dupa schimbarea garniturii de chiulasa avand in vedere faptul ca reglajul termic ( jocul intre culbutor si supapa ) este hidraulic;
2. la reglajul amestecului( cel cu imbus de 3) nu s-a umblat , injectia a fost demontata , dar la acel reglaj nu s-a umblat;
3.toti conectorii electrici au fost montati precum si furtunele de vacuum.
Deasemenea as dori sa intreb legatura la acest indicator cum este facuta ? electric sau prin vreun furtun de vacuum ? Eventual daca aveti vreo schema a conexiunii va rog sa o postati ! Va multumesc !
Legaturala in bord la ind. Economy se face printr-un furtun de vacuum,care foloseste depresiunea din admisie creeata de clapeta.
steen
Comment
-
Se modifica cilindreea daca are garnitura eventual 2 cm.Si la mine a fost schimbata cu mult timp in urma dar nu am avut probleme pe urma iar cilindreea a ramas aceeasi...."Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"
Comment
-
Pai dieselul are un raport de compresie mai mare.. si probabil din aceasta cauza nu se vad diferente (dar cu siguranta o diferenta de 2 cm se va vedea).
Dar la benzina este foarte importanta acea diferenta. Pana si 2 mm sunt insemnati. De 2 cm nu are rost sa mai discutam.
Comment
-
Garniturile la admisie au fost schimbate? Cu garnitura de chiuloasa nici mie nu imi prea vine sa cred pentru ca aceasta se preseaza la strangere, diferente de 2 mm nu au cum sa fie, eventual microni. Mai multe nu mai zic... las pe altcineva.
Comment
-
A fost inlocuit tot setul de garnituri respectiv garnitura chiulasa , garnituri evacuare , garnituri admisie si garnitura capac culbutori. Ce nu a fost inlocuit sunt o-ringurile de la injectoare (acele garnituri rotunde care fixeaza injectorul in galeria de admisie). Referitor la punerea la punct precizez ca distributia a fost montata corect in sensul ca au fost respectate semnele OT precum si cel de pe axa cu came iar la aprindere avansul nu se regleaza intrucat are cititor pe volanta. In cursul zilei de ieri am verificat sonda lambda si ce este ciudat si ma face sa cred ca problema este din injectoare sau injectie este faptul ca aceasta cand motorul functioneaza pe benzina indica o valoare fixa de 0.85V ceea ce indica un amestec bogat de combustibil iar cand motorul functioneaza pe gpl valoarea este corecta respectiv fluctuatii intre 0.2 si 0.8V. Voi incerca zilele astea sa verific injectorul pt pornirea la rece si etanseitatea injectoarelor in galeria de admisie.
Comment
-
indicatorul economy...
Originally posted by Danny_bb View PostPai dieselul are un raport de compresie mai mare.. si probabil din aceasta cauza nu se vad diferente (dar cu siguranta o diferenta de 2 cm se va vedea).
Dar la benzina este foarte importanta acea diferenta. Pana si 2 mm sunt insemnati. De 2 cm nu are rost sa mai discutam.
steen
Comment
-
Originally posted by danioan75 View PostSalutare tuturor membrilor. Din 2006 sunt posesorul unui MB 190 fabricatie 1989 , motor 2.3 injectie K-e jetronic benzina cu sonda lambda,instalatie GPL , transmisie automata si pana acum 1 luna nu am avut nici un fel de probleme cu ea . Totul a inceput acum o luna in urma unei deplasari la Bucuresti unde in urma unei fisuri a capacului de termostat ( cel din plastic) am ramas fara lichid de racire si am ars garnitura de chiulasa . Am dat comanda de set complet de garnituri , capac nou de termostat si au fost inlocuite . Toate bune si la locul lor temperatura lichidului de racire e ok dar totusi dupa scihimbarea garniturii de chiulasa , cateodata , motorul merge neregulat cu mici fluctuatii a turatiei de relanti iar acul indicatorului economy oscileaza de la minim ( partea stanga ) la jumate chiar daca nu ma aflu cu shimbatorul in pozitia drive . Cand este cuplat in pozitia drive acul indicatorului economy se afla mereu la jumatate .Deasemenea si in mers chiar si la turatie constanta acesta sta tot la jumatate iar cand accelerez pozitia acestuia este la maxim in zona rosie ( partea dreapta).Deasemeni cred ca si consumul s-a marit Ce poate fi ? Furtunele de vacuum le-am controlat sunt la locul lor , garnitura de la galeria de admisie este noua ce poate fi? rog membrii cu mai multa experienta ca mine sa ma sfatuiasca si ii rog sa posteze . Va multumesc
Comment
-
Salutare tuturor membrilor ! Problema a fost rezolvata prin eliminarea catalizatorului care obtura evacuarea !!!! Acesta a fost inlocuit cu o teava care-i va tine locul pana voi da de fonduri ca sa cumpar unul nou . Multumesc oricum tuturor celor care au postat .
Comment
-
Originally posted by steen View PostPrin montarea unei garnituri noi ,se modifica cilindreea motorului(creste),ca atare trebuie ajustati anumiti parametrii:Raportul aer combustibil,aprinderea,punerea la punct si altele.Se stie ca chiulasa se strange la 70-75 % initial.
Legaturala in bord la ind. Economy se face printr-un furtun de vacuum,care foloseste depresiunea din admisie creeata de clapeta.
steen
Ultimul lucru pe care, sa zic ca-l incerci in astfel de situatii este sa modifici raportul aer/benzina de la surubelul respectiv. Diferenta de cilindree nu afecteaza raportul aer/benzina stabilit de ansamblul masurator aer/distribuitor benzina !!! O spun nu de dragul contradictiei, ci cu gandul la alti cititori ai forumului care la indrumarea ta ar face o mare prostie deregland amestecul, cand (poate) ei au probleme usoare, cele mai multe provenind din neetanseitatea galeriei de admisie.MB 380SE 2.6
Comment
Comment