Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Indicatorul Economy

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indicatorul Economy

    Salutare tuturor membrilor. Din 2006 sunt posesorul unui MB 190 fabricatie 1989 , motor 2.3 injectie K-e jetronic benzina cu sonda lambda,instalatie GPL , transmisie automata si pana acum 1 luna nu am avut nici un fel de probleme cu ea . Totul a inceput acum o luna in urma unei deplasari la Bucuresti unde in urma unei fisuri a capacului de termostat ( cel din plastic) am ramas fara lichid de racire si am ars garnitura de chiulasa . Am dat comanda de set complet de garnituri , capac nou de termostat si au fost inlocuite . Toate bune si la locul lor temperatura lichidului de racire e ok dar totusi dupa scihimbarea garniturii de chiulasa , cateodata , motorul merge neregulat cu mici fluctuatii a turatiei de relanti iar acul indicatorului economy oscileaza de la minim ( partea stanga ) la jumate chiar daca nu ma aflu cu shimbatorul in pozitia drive . Cand este cuplat in pozitia drive acul indicatorului economy se afla mereu la jumatate .Deasemenea si in mers chiar si la turatie constanta acesta sta tot la jumatate iar cand accelerez pozitia acestuia este la maxim in zona rosie ( partea dreapta).Deasemeni cred ca si consumul s-a marit Ce poate fi ? Furtunele de vacuum le-am controlat sunt la locul lor , garnitura de la galeria de admisie este noua ce poate fi? rog membrii cu mai multa experienta ca mine sa ma sfatuiasca si ii rog sa posteze . Va multumesc

  • #2
    economy ..

    Originally posted by danioan75 View Post
    Salutare tuturor membrilor. Din 2006 sunt posesorul unui MB 190 fabricatie 1989 , motor 2.3 injectie K-e jetronic benzina cu sonda lambda,instalatie GPL , transmisie automata si pana acum 1 luna nu am avut nici un fel de probleme cu ea . Totul a inceput acum o luna in urma unei deplasari la Bucuresti unde in urma unei fisuri a capacului de termostat ( cel din plastic) am ramas fara lichid de racire si am ars garnitura de chiulasa . Am dat comanda de set complet de garnituri , capac nou de termostat si au fost inlocuite . Toate bune si la locul lor temperatura lichidului de racire e ok dar totusi dupa scihimbarea garniturii de chiulasa , cateodata , motorul merge neregulat cu mici fluctuatii a turatiei de relanti iar acul indicatorului economy oscileaza de la minim ( partea stanga ) la jumate chiar daca nu ma aflu cu shimbatorul in pozitia drive . Cand este cuplat in pozitia drive acul indicatorului economy se afla mereu la jumatate .Deasemenea si in mers chiar si la turatie constanta acesta sta tot la jumatate iar cand accelerez pozitia acestuia este la maxim in zona rosie ( partea dreapta).Deasemeni cred ca si consumul s-a marit Ce poate fi ? Furtunele de vacuum le-am controlat sunt la locul lor , garnitura de la galeria de admisie este noua ce poate fi? rog membrii cu mai multa experienta ca mine sa ma sfatuiasca si ii rog sa posteze . Va multumesc
    1. Prin schimbarea garniturii ,trebuie refacute si anumite reglaje ale motorului
    2.Ai probleme cu reglajul amestec,instalatia electrica si alimentarea
    3.Legatura dintre admisie si indicatorul Economy nu este in regula.
    4. Ia legatura cu Doc si esti ca si rezolvat

    Steen

    Comment


    • #3
      Daaa... E o idee... Vezi pe unde umbla doktoru, poate ii da de cap...

      Comment


      • #4
        Multumesc D-lui Steen pt raspuns dar totusi as dori sa intreb urmatoarele :
        1. Ce reglaje trebuiesc efectuate dupa schimbarea garniturii de chiulasa avand in vedere faptul ca reglajul termic ( jocul intre culbutor si supapa ) este hidraulic;
        2. la reglajul amestecului( cel cu imbus de 3) nu s-a umblat , injectia a fost demontata , dar la acel reglaj nu s-a umblat;
        3.toti conectorii electrici au fost montati precum si furtunele de vacuum.
        Deasemenea as dori sa intreb legatura la acest indicator cum este facuta ? electric sau prin vreun furtun de vacuum ? Eventual daca aveti vreo schema a conexiunii va rog sa o postati ! Va multumesc !

        Comment


        • #5
          indicatorul economy...

          Originally posted by danioan75 View Post
          Multumesc D-lui Steen pt raspuns dar totusi as dori sa intreb urmatoarele :
          1. Ce reglaje trebuiesc efectuate dupa schimbarea garniturii de chiulasa avand in vedere faptul ca reglajul termic ( jocul intre culbutor si supapa ) este hidraulic;
          2. la reglajul amestecului( cel cu imbus de 3) nu s-a umblat , injectia a fost demontata , dar la acel reglaj nu s-a umblat;
          3.toti conectorii electrici au fost montati precum si furtunele de vacuum.
          Deasemenea as dori sa intreb legatura la acest indicator cum este facuta ? electric sau prin vreun furtun de vacuum ? Eventual daca aveti vreo schema a conexiunii va rog sa o postati ! Va multumesc !
          Prin montarea unei garnituri noi ,se modifica cilindreea motorului(creste),ca atare trebuie ajustati anumiti parametrii:Raportul aer combustibil,aprinderea,punerea la punct si altele.Se stie ca chiulasa se strange la 70-75 % initial.

          Legaturala in bord la ind. Economy se face printr-un furtun de vacuum,care foloseste depresiunea din admisie creeata de clapeta.

          steen

          Comment


          • #6
            Se modifica cilindreea daca are garnitura eventual 2 cm.Si la mine a fost schimbata cu mult timp in urma dar nu am avut probleme pe urma iar cilindreea a ramas aceeasi....
            "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

            Comment


            • #7
              Pai dieselul are un raport de compresie mai mare.. si probabil din aceasta cauza nu se vad diferente (dar cu siguranta o diferenta de 2 cm se va vedea ).
              Dar la benzina este foarte importanta acea diferenta. Pana si 2 mm sunt insemnati. De 2 cm nu are rost sa mai discutam.

              Comment


              • #8
                Garniturile la admisie au fost schimbate? Cu garnitura de chiuloasa nici mie nu imi prea vine sa cred pentru ca aceasta se preseaza la strangere, diferente de 2 mm nu au cum sa fie, eventual microni. Mai multe nu mai zic... las pe altcineva.

                Comment


                • #9
                  A fost inlocuit tot setul de garnituri respectiv garnitura chiulasa , garnituri evacuare , garnituri admisie si garnitura capac culbutori. Ce nu a fost inlocuit sunt o-ringurile de la injectoare (acele garnituri rotunde care fixeaza injectorul in galeria de admisie). Referitor la punerea la punct precizez ca distributia a fost montata corect in sensul ca au fost respectate semnele OT precum si cel de pe axa cu came iar la aprindere avansul nu se regleaza intrucat are cititor pe volanta. In cursul zilei de ieri am verificat sonda lambda si ce este ciudat si ma face sa cred ca problema este din injectoare sau injectie este faptul ca aceasta cand motorul functioneaza pe benzina indica o valoare fixa de 0.85V ceea ce indica un amestec bogat de combustibil iar cand motorul functioneaza pe gpl valoarea este corecta respectiv fluctuatii intre 0.2 si 0.8V. Voi incerca zilele astea sa verific injectorul pt pornirea la rece si etanseitatea injectoarelor in galeria de admisie.

                  Comment


                  • #10
                    indicatorul economy...

                    Originally posted by Danny_bb View Post
                    Pai dieselul are un raport de compresie mai mare.. si probabil din aceasta cauza nu se vad diferente (dar cu siguranta o diferenta de 2 cm se va vedea ).
                    Dar la benzina este foarte importanta acea diferenta. Pana si 2 mm sunt insemnati. De 2 cm nu are rost sa mai discutam.
                    Cine studiaza fenomenele in profunzime...Bine Danny.

                    steen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by danioan75 View Post
                      Salutare tuturor membrilor. Din 2006 sunt posesorul unui MB 190 fabricatie 1989 , motor 2.3 injectie K-e jetronic benzina cu sonda lambda,instalatie GPL , transmisie automata si pana acum 1 luna nu am avut nici un fel de probleme cu ea . Totul a inceput acum o luna in urma unei deplasari la Bucuresti unde in urma unei fisuri a capacului de termostat ( cel din plastic) am ramas fara lichid de racire si am ars garnitura de chiulasa . Am dat comanda de set complet de garnituri , capac nou de termostat si au fost inlocuite . Toate bune si la locul lor temperatura lichidului de racire e ok dar totusi dupa scihimbarea garniturii de chiulasa , cateodata , motorul merge neregulat cu mici fluctuatii a turatiei de relanti iar acul indicatorului economy oscileaza de la minim ( partea stanga ) la jumate chiar daca nu ma aflu cu shimbatorul in pozitia drive . Cand este cuplat in pozitia drive acul indicatorului economy se afla mereu la jumatate .Deasemenea si in mers chiar si la turatie constanta acesta sta tot la jumatate iar cand accelerez pozitia acestuia este la maxim in zona rosie ( partea dreapta).Deasemeni cred ca si consumul s-a marit Ce poate fi ? Furtunele de vacuum le-am controlat sunt la locul lor , garnitura de la galeria de admisie este noua ce poate fi? rog membrii cu mai multa experienta ca mine sa ma sfatuiasca si ii rog sa posteze . Va multumesc
                      Buna am observat ca ai probleme cu motorul si am inteles ca ai schimbat garnitura de chiuloasa . parerea mea este sa incerci sa verifici cuplajele de cauciuc de la toate furtunurile de vacum .Prins de injectie este un regulator de presiune a benzinei .in capul regulatorului catre supape intra un furtun scurt de vacum care este cam sensibil in cuplaj si poate sari afara . Aceeasi simtome pot aparea si daca ai vreo bujie care nu lucreaza la parametri normali . sau poti controla carcasa de cauciuc care se afla sub injectie ca si acolo pot aparea fisuri si atunci trage aer fals si nu mai corespunde parametri de amestec combustibil ----aer. Eu am avut asemanatoare problema la masina mea si am avut acel furtun de la regulator sarit afara din cuplaj . Bafta si sa speram ca o sa remediezi problema cit mai ieftin .

                      Comment


                      • #12
                        Salutare tuturor membrilor ! Problema a fost rezolvata prin eliminarea catalizatorului care obtura evacuarea !!!! Acesta a fost inlocuit cu o teava care-i va tine locul pana voi da de fonduri ca sa cumpar unul nou . Multumesc oricum tuturor celor care au postat .

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by steen View Post
                          Prin montarea unei garnituri noi ,se modifica cilindreea motorului(creste),ca atare trebuie ajustati anumiti parametrii:Raportul aer combustibil,aprinderea,punerea la punct si altele.Se stie ca chiulasa se strange la 70-75 % initial.

                          Legaturala in bord la ind. Economy se face printr-un furtun de vacuum,care foloseste depresiunea din admisie creeata de clapeta.

                          steen
                          Prin montarea unei garnituri noi se modifica cilindreea: daca e mai groasa - creste, daca e mai subtire - scade. Daca diferenta de grosime e sa zicem 0,1mm si daca un piston are diametrul 90mm , diferenta de cilindree va fi la motorul in 4cilindri de cca 2,54cmc -nesemnificativa,zic eu. Mai important ar fi modificarea raportului de compresie, daca garnitura e mai groasa - scade, daca e mai subtire - creste , ceea ce ar necesita mici ajustari a avansului la aprindere, dar astea sunt reglaje fine, ce spune danioan75 nu se rezolva prin aceste reglaje.
                          Ultimul lucru pe care, sa zic ca-l incerci in astfel de situatii este sa modifici raportul aer/benzina de la surubelul respectiv. Diferenta de cilindree nu afecteaza raportul aer/benzina stabilit de ansamblul masurator aer/distribuitor benzina !!! O spun nu de dragul contradictiei, ci cu gandul la alti cititori ai forumului care la indrumarea ta ar face o mare prostie deregland amestecul, cand (poate) ei au probleme usoare, cele mai multe provenind din neetanseitatea galeriei de admisie.
                          MB 380SE 2.6

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF