Salutare. In cursul acestei zile am decis sa curat senzorul fluxului de aer (acea clapeta de alama) si distribuitorul de benzina. Toate bune si frumoase, impreuna cu un prieten ne-am apucat de treaba. Le-am demontat, le-am curatat, le-am montat inapoi si pauza, motorul nu mai porneste.
Mentionez faptul ca la reglajul amestecului (acel reglaj cu imbus de 3 mm) nu am umblat (acesta fiind inca sigilat) si nici nu am demontat acea clapeta de alama de pe brat. Efectiv se uda bujiile la fiecare incercare de pornire. Singura cauza pe care o vad, este reglajul de pe spatele distribuitorului de benzina (acele 4 surubele care imping in membrana). Greseala a fost ca nu am masurat adancimea la care sunt ele insurubate. Stie cineva cat se infileteaza cele 4 suruburi? Sau alte cauze pentru aceasta problema? Va multumesc.
Mentionez faptul ca la reglajul amestecului (acel reglaj cu imbus de 3 mm) nu am umblat (acesta fiind inca sigilat) si nici nu am demontat acea clapeta de alama de pe brat. Efectiv se uda bujiile la fiecare incercare de pornire. Singura cauza pe care o vad, este reglajul de pe spatele distribuitorului de benzina (acele 4 surubele care imping in membrana). Greseala a fost ca nu am masurat adancimea la care sunt ele insurubate. Stie cineva cat se infileteaza cele 4 suruburi? Sau alte cauze pentru aceasta problema? Va multumesc.
Comment