Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

va rog ajutati-ma ca daca nu ii dau foc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • va rog ajutati-ma ca daca nu ii dau foc

    Incepem asa, Mercedes 190 motor 1,8 109 cp din '91. Probleme relantiu mare pe benzina si pe gpl. Rateuri pe gpl o gramada pana mi-a spart doua membrane. Sunt deja la a 2-a injectie, si am descoperit si problema: regulatorul de relanti, sau asa cred ca se cheama. Este situat in partea dreapta a injectiei. Intra un furtun in el din galeria de admisie si celalalt intra din el sub injectie, in membrana. Ala nu mai functiona, am incercat cu alte 3. Daca le pun la bornele bateriei se misca mecanismul din ele, sigurante arse nu am. Motorul merge turat la relanti si mananca foarte mult pe benzina si pe gaz. Daca strangulez furtunul care intra din galerie in el motorul isi revine la relanti, deci cred ca chestia asta are un releu pe undeva sau ceva ce eu nu gasesc sa verific. Va rog mult ajutati-ma, am investit enorm in masina asta si problema asta ma tine in garaj.

    Va rog ajutati-ma! Multumesc

    Luxian: Încearcã sã pui și literã mare la început de propoziție.
    Last edited by Luxian; 09-04-2012, 20:06 PM. Reason: greseli de ortografie

  • #2
    Salutare! Innlegatura cu GPL-ul...mai mult ca sigur nu este reglat bine si din cauza asta iti da rateuri.

    In legatura cu turatia la relanti...sistemul de injectie KE-Jetronic este dereglat parerea mea!

    A mai incercat sa umble sistemul de GPL? Posibil sa fie debitul prea mare!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Salut. Suna-ma la nr 0744488826 si vom gasii solutia problemei tale.

      Comment


      • #4
        Salut. Suna-ma la nr 0744488826 si vom gasii solutia problemei tale.

        Da,multumesc pentru ajutor,o sa incerc sa rezolv singur,ori o dau la dezmembrari,cand vezi sau crezi ca nu esti bine venit mai bine sa te dai la o parte,abia incerc sa ma linistesc,am o mica problema cu capul si nervii,nu vreau sa ajung la ce am fost,mai bine raman aici,poate ma ajuta cineva.oricum iti multumesc din nou,sanatate si toate cele bune

        Comment


        • #5
          Salutare ! .
          Nu fii suparat pe forum . Colegul Luxian este bine intentionat .

          Decupleaza GPL-ul si incearca sa o reglezi corect numai pe benzina .

          Precizeaza daca injectia ( Ke Jetronic ) este sigilata din fabrica sau cineva "s-a jucat" cu acel vestit imbus de 3 .

          Deasemeni , sonda Lambda , daca este veche , trebuie obligatoriu schimbata , indiferent de unde sunt defectele masinii tale .

          Comment


          • #6
            Cu tot respectul,nu pe forumul acesta sunt suparat sau eram,mi-a trecut,injectia ke-ul nu este sigilata,iar eu la masina nu am sonda lambda,tota problema este dereglarea injectiei cred,si a acelui regulator din dreapta ei(cel cu 2 furtune),asta cred cel putin,pt ca pe benzina mai merge cum merge,dar pe gaz e vorba de aerul fals pe care il da regulatorul ala.Asta cred eu dupa toate verificarile de rigoare pe care le-am facut,pentru ca in alta parte nu trage aer,din moment ce ii astupi admisia motorul moare imediat,doar cand o accelerez si ar trebui ca regulatorul sa inchida aerul si nu o face imi da rateu,pt ca amestecul devine prea sarac din cauza surplusului de aer,si apare rateu in admisie,de aici eu trag concluzia ca injectia tre reglata.

            Comment


            • #7
              Nu eram suparat pe parte cu corectatul ortografiei,imi pare rau ca nu am precizat,stima

              Comment


              • #8
                Un filmulet unde iti arata cam cum ar trebui reglat KE-Jetronic-ul... http://w-126.com/talk/viewtopic.php?...da4b2d4a#p2331
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • #9
                  Originally posted by catamb View Post
                  Nu eram suparat pe parte cu corectatul ortografiei,imi pare rau ca nu am precizat,stima
                  E-n regula , nu-i problema . Incercam sa invatam si sa ne ajutam impreuna .
                  Despre Ke Jetronic s-a discutat aici :

                  Comment


                  • #10
                    Scuze pentru dubla , chiar vroiam sa-l ajut pe colegul la necaz .

                    Despre GPL gasesti aici :

                    Comment


                    • #11
                      Partial rezolvat,nu de mine,probleme sunt 2:modulul electronic de aprindere(montat unul de pe w124 motor 2,3 mult mai buna)si un fir de la actuatorul de relanti este intrerupt,nu functioneaza si imi baga un fel de aer fals(surplus de aer)mai trebuie zilele astea sa stau sa verfic instalatia putin.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF