Incepem asa, Mercedes 190 motor 1,8 109 cp din '91. Probleme relantiu mare pe benzina si pe gpl. Rateuri pe gpl o gramada pana mi-a spart doua membrane. Sunt deja la a 2-a injectie, si am descoperit si problema: regulatorul de relanti, sau asa cred ca se cheama. Este situat in partea dreapta a injectiei. Intra un furtun in el din galeria de admisie si celalalt intra din el sub injectie, in membrana. Ala nu mai functiona, am incercat cu alte 3. Daca le pun la bornele bateriei se misca mecanismul din ele, sigurante arse nu am. Motorul merge turat la relanti si mananca foarte mult pe benzina si pe gaz. Daca strangulez furtunul care intra din galerie in el motorul isi revine la relanti, deci cred ca chestia asta are un releu pe undeva sau ceva ce eu nu gasesc sa verific. Va rog mult ajutati-ma, am investit enorm in masina asta si problema asta ma tine in garaj.
Va rog ajutati-ma! Multumesc
Luxian: Încearcã sã pui și literã mare la început de propoziție.
Va rog ajutati-ma! Multumesc
Luxian: Încearcã sã pui și literã mare la început de propoziție.
Comment