Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mercedes 190 - sfaturi in "reconstructie"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes 190 - sfaturi in "reconstructie"

    Salutare tuturor!

    De curand am intrat in posesia unui Mercedes 190, an fabricatie 1988, motor pe benzina 1997 cm3, tipul 102.924.

    Mi l-a lasat o ruda care a plecat din tara dar mi l-a lasat intr-o stare "descompusa" sa zic asa si semi-"abandonata". Mai precis avea TOT INTERIORUL dezechipat, mai putin scaunele si bancheta.
    Acum, dupa ce am inceput sfios sa fac cam ce m-am priceput si eu, am ajuns la remontatul bordului si implicit instalatia electrica cu toate mufele de pe acolo si am intrat in ceata!

    Acum: am niste mufe care as dori lamurire in privinta lor: locatie, rol...si pun si o poza de sub capota sa imi spuneti si mie daca lipseste ceva de pe acolo Multumesc anticipat!
    Attached Files
    Last edited by shaggy140; 07-09-2012, 16:16 PM.

  • #2
    Originally posted by shaggy140 View Post
    Salutare tuturor!

    De curand am intrat in posesia unui Mercedes 190, an fabricatie 1988, motor pe benzina 1997 cm3, tipul 102.924.

    Mi l-a lasat o ruda care a plecat din tara dar mi l-a lasat intr-o stare "descompusa" sa zic asa si semi-"abandonata". Mai precis avea TOT INTERIORUL dezechipat, mai putin scaunele si bancheta.
    Acum, dupa ce am inceput sfios sa fac cam ce m-am priceput si eu, am ajuns la remontatul bordului si implicit instalatia electrica cu toate mufele de pe acolo si am intrat in ceata!

    Acum: am niste mufe care as dori lamurire in privinta lor: locatie, rol...si pun si o poza de sub capota sa imi spuneti si mie daca lipseste ceva de pe acolo Multumesc anticipat!
    Salut. Ceea ce ai pozat sunt firele optice de la iluminatul instrumentelor din bord. Cat despre alte lipsuri de la motor, din poza prezentata este foarte greu sa-mi dau seama. In linii mari are toate partile principale, iar despre detalii doar la fata locului. Bafta la punerea agregatului pe picioare.....ma rog,roti

    Comment


    • #3
      Multumesc de reply. In legaura cu acele fire optice, imi poate da cineva detalii? Unde ar trebui sa vina sau chestii de gen?
      De exemplu, in prima poza, firul din dreapta iesea din butonul de deasupra, din poza. e ok asa? Iar firul din stanga duce probabil la urmatoarea mufa asemenea? Legatura cu ceasurile de bord spre exemplu nu o vad nicaieri...sau cu alte butoane de prin bord...
      Asa le-am gasit in momentul cand mi s-a dat masina, nu am idei despre cum/unde ar trebui sa fie de fapt...
      Cam asta ar mai fi singura chestie inainte sa "ii dau cheie"... Aceste fire le pot "lasa in pace" inainte sa incerc sa il pornesc? Presupun ca nu au importanta vitala la pornirea motorului din moment ce sunt fire de iluminat in bord...?

      Cateva poze "generale" vor urma...
      Last edited by shaggy140; 07-10-2012, 16:20 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by shaggy140 View Post
        Multumesc de reply. In legaura cu acele fire optice, imi poate da cineva detalii? Unde ar trebui sa vina sau chestii de gen?
        De exemplu, in prima poza, firul din dreapta iesea din butonul de deasupra, din poza. e ok asa? Iar firul din stanga duce probabil la urmatoarea mufa asemenea? Legatura cu ceasurile de bord spre exemplu nu o vad nicaieri...sau cu alte butoane de prin bord...
        Asa le-am gasit in momentul cand mi s-a dat masina, nu am idei despre cum/unde ar trebui sa fie de fapt...
        Cam asta ar mai fi singura chestie inainte sa "ii dau cheie"... Aceste fire le pot "lasa in pace" inainte sa incerc sa il pornesc? Presupun ca nu au importanta vitala la pornirea motorului din moment ce sunt fire de iluminat in bord...?

        Cateva poze "generale" vor urma...
        Poti da cheie linistit si fara acele fire. Asa este, unele dintre ele vin mufate in butoane, dar numai si numai ptr iluminatul lor. Legatura ceasurilor se face prin: cablu kilometraj pe filet, una bucata furtun vacum si printr-o mufa rotunda, mare si neagra. Astept poze detaliate cu compartimentul motor. Stima

        Comment


        • #5
          Aha, am inteles, multumesc de lamuriri...
          In week-end ajung la masina si o sa iau cateva poze mai detaliate la motor.

          Comment


          • #6
            Salutare!
            Revin cu cateva poze si nelamuriri
            In aceste prime 2 poze, in acel "modul" negru (sau cum s-o numi) de langa contact, in partea de jos intra o mufa. In partea de sus vad ca e un capacel. Dand acel capacel la o parte, in a 2-a poza se observa ceva ca 2 pini, si in stanga o alta mufa, care nu prea ar parea sa intre in acei pini.
            1. Ce sunt acei pini?
            2. Ce e cu acea mufa? Din cat am mai cautat, e posibil sa fie de la vreun "buzzer"? exista asa ceva? Daca da, presupun ca nu e vital in functionarea masinii...
            P1: P2:

            Acum in pozele de la compartimentul motor, in poza 3 presupun ca:
            3. Ar trebui sa am un burduf de lagatura intre galerie si partea care da la filtrul de aer?
            4. In poza 4 lipseste cumva ceva de pe acolo sau asa e acel loc liber acolo? (in partea dinspre botul masinii)

            P3: P4:

            Va multumesc anticipat!

            P.S. Am impresia cu nu se vad pozele mari, aici linkurile pentru ele:
            P1: http://imageshack.us/photo/my-images...725155503.jpg/
            P2: http://imageshack.us/photo/my-images...725155551.jpg/
            P3: http://imageshack.us/photo/my-images...725155824.jpg/
            P4: http://imageshack.us/photo/my-images...725155845.jpg/
            Last edited by shaggy140; 07-25-2012, 19:14 PM.

            Comment


            • #7
              Originally posted by shaggy140 View Post
              Salutare!
              Revin cu cateva poze si nelamuriri
              In aceste prime 2 poze, in acel "modul" negru (sau cum s-o numi) de langa contact, in partea de jos intra o mufa. In partea de sus vad ca e un capacel. Dand acel capacel la o parte, in a 2-a poza se observa ceva ca 2 pini, si in stanga o alta mufa, care nu prea ar parea sa intre in acei pini.
              1. Ce sunt acei pini?
              2. Ce e cu acea mufa? Din cat am mai cautat, e posibil sa fie de la vreun "buzzer"? exista asa ceva? Daca da, presupun ca nu e vital in functionarea masinii...
              P1: P2:

              Acum in pozele de la compartimentul motor, in poza 3 presupun ca:
              3. Ar trebui sa am un burduf de lagatura intre galerie si partea care da la filtrul de aer?
              4. In poza 4 lipseste cumva ceva de pe acolo sau asa e acel loc liber acolo? (in partea dinspre botul masinii)

              P3: P4:

              Va multumesc anticipat!

              P.S. Am impresia cu nu se vad pozele mari, aici linkurile pentru ele:
              P1: http://imageshack.us/photo/my-images...725155503.jpg/
              P2: http://imageshack.us/photo/my-images...725155551.jpg/
              P3: http://imageshack.us/photo/my-images...725155824.jpg/
              P4: http://imageshack.us/photo/my-images...725155845.jpg/
              Salut. Mufa de care vb este intradevar de la buzzer ( care este montat in spatele ceasurilor de bord si are rolul sa faca galagie cand lasi luminile aprinse si deschizi usa) .....nu se intampla nimic daca n-o pui la locul ei. Poza 3: lipseste burduful ce vine pana la grila din fata si furtunul flexibil ce face legatura intre tubulatura filtrului de aer si galeria de evacuare ( ajuta sa traga aer cald din galerie ). Poza 4: in principiu acolo totul este ok, dar se vad niste mufe libere si am impresia ca sunt niste improvizatii mai vechi. Stima

              Comment


              • #8
                Aha! Multumesc de lamuriri. Intr-adevar, in poza 4 legaturile acelea dubioase trebuie sa mi le lamureasca cineva care se pricepe la electrica!

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF