Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme......probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme......probleme

    Salutare tuturor. Am o mare problema cu functionarea motorului. Inainte de toate sa expun "fierul" : 2000 cmc , 77 Kw, benzina, carburatie, an 1989, cod motor 102.924, 4 trepte manuala. Probleme: la acceleratie in sarcina, parca se inneaca si apoi se accelereaza. Atunci cand accelerez, indiferent de treapta de viteza in care este, incepe sa tremure motorul, acul economizorului se duce pe rosu si intr-un tarziu incepe sa se accelereze si acul coboara. Problema persista si la rece dar si la cald .Totodata consumul este infernal, aproximativ 18-19% (in oras, Bucuresti). Mentionez ca motorul porneste la sfert de cheie la cald , dar si la -18 grade.
    Va rog sa ma ajutati cu sfaturi,pareri ptr rezolvarea problemei. Multumesc anticipat tuturor.

  • #2
    Marcel sub carburator o sa vezi un solenoid cu contrapiulita de 22 ( parca ) slabesti piulita si DESURUBEZI solenoidul; din el iti faci amestecul de carburant (strans -creste,slabit scade). Scuze de discutia de la tel dar aveam impresia ca a ta e injectie...
    Last edited by cutaresku; 03-02-2012, 09:28 AM.

    Comment


    • #3
      Posibil sa iti fie si sparta sau ciupita membrana (diafragma) carburatorului. Verifica si asta. Daca aceasta este problema vezi ca se gasesc de vinzare pe ebay. Apoi la masina ta pe carburator ar trebui sa ai aprindere tranzistorizata (TSZ) nu electronica (EZL). La aprinderea tranzistorizata se regleaza avansul in modul clasic (prin rotirea delcoului). Verifica sa ai si avansul la aprindere corect reglat. Avansul la aprindere si integritatea membranei carburatorului ar trebui verificate inainte de a te apuca de reglajul amestecului. Consumul de 18-19% nu este exorbitant pentru Bucuresti si pentru un mercedes pe carburator. Este posibil sa obtii un consum usor mai mic decit acesta dar nu te astepta la un 12-13% ca nu vei reusi. Si eu am un mercedes 190 la care i-am refacut motorul cap coada de unul singur anul trecut. A fost injectie dar i-am pus carburator. La mine a ramas insa aprinderea electronica (cea specifica modelelor pe injectie - EZL-KAT). Consumul la mine este de aproximativ 16-17% in Bucuresti dar imi si curge benzina la greu din carburator. Trebuie sa ii schimb niste garnituri pe acolo.
      Last edited by sorin_ncs; 03-02-2012, 01:42 AM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by sorin_ncs View Post
        Posibil sa iti fie si sparta sau ciupita membrana (diafragma) carburatorului. Verifica si asta. Daca aceasta este problema vezi ca se gasesc de vinzare pe ebay. Apoi la masina ta pe carburator ar trebui sa ai aprindere tranzistorizata (TSZ) nu electronica (EZL). La aprinderea tranzistorizata se regleaza avansul in modul clasic (prin rotirea delcoului). Verifica sa ai si avansul la aprindere corect reglat. Avansul la aprindere si integritatea membranei carburatorului ar trebui verificate inainte de a te apuca de reglajul amestecului. Consumul de 18-19% nu este exorbitant pentru Bucuresti si pentru un mercedes pe carburator. Este posibil sa obtii un consum usor mai mic decit acesta dar nu te astepta la un 12-13% ca nu vei reusi. Si eu am un mercedes 190 la care i-am refacut motorul cap coada de unul singur anul trecut. A fost injectie dar i-am pus carburator. La mine a ramas insa aprinderea electronica (cea specifica modelelor pe injectie - EZL-KAT). Consumul la mine este de aproximativ 16-17% in Bucuresti dar imi si curge benzina la greu din carburator. Trebuie sa ii schimb niste garnituri pe acolo.

        E mult Sorine, max 14-15 % (depinde si daca ai ,,talpa grea " ) in Bucurestiul actual, iti spun din experienta proprie
        Last edited by cutaresku; 03-02-2012, 03:08 AM.

        Comment


        • #5
          Si cum am uitat! Vezi sa ai ulei hidraulic la nivel in carburator! Daca a scazut nivelul uleiului il completezi cu ulei ATF DII de transmisie automata.

          Comment


          • #6
            Originally posted by sorin_ncs View Post
            Si cum am uitat! Vezi sa ai ulei hidraulic la nivel in carburator! Daca a scazut nivelul uleiului il completezi cu ulei ATF DII de transmisie automata.


            Fara ulei consumul scade dramatic catre 0 =)) adica nu o mai pornesti deloc iar simptomele sunt identice cu cele de la pana prostului

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF